1 d'Agost de 2012. 15:49h.

21 comentaris

7656 lectures

Imprimir Enviar Disminuir lletra Augmentar lletra

CiU pensava privatitzar el Canal 33

"A conveniència de La Vanguardia", segons el sumari de les ITV

Estudis de TV3 a Sant Joan Despí
Estudis de TV3 a Sant Joan Despí
Estudis de TV3 a Sant Joan Despí

Les escoltes telefòniques practicades als imputats per la presumpta trama formada per aconseguir concessions d'ITV de forma irregular recull una conversa que va mantenir un dels imputats, Sergi Pastor, exconseller delegat d'Applus, amb una altra persona, no imputada, la qual li explica que la idea del Govern era privatitzar part de TV3, concretament, el Canal33, i a conveniència de La Vanguardia.
 
Les transcripcions, recollides per Vigilància Duanera de Galícia en servei a l'Agència Tributària, recullen en aquesta peça separada del cas Campió una trucada que va tenir lloc el 10 de març de 2011, en la qual una persona li explica a Sergi Pastor el que seria el futur de la cadena pública.

Aquesta persona explica a Pastor que "aquest matí he estat amb la directora de comunicació de Mediapro, amb la Carme, que tenim molt bona relació i... i ella m'ha confirmat això de 'Medi' (referint-se a David Madí, segons apunta Vigilància Duanera), que està... la idea és privatitzar el Canal33, m'ha dit. El Canal33 i a conveniència de La Vanguardia".
 
El passat mes d'abril, el portaveu del Govern Francesc Homs, va afirmar que a l'executiu català ni se li "havia passat pel cap" privatitzar TV3. "Vull deixar clar de forma inequívoca i nítida, que els mitjans públics catalans han de seguir sent públics", va dir llavors.

 

Facebook

Twitter

Menéame

Digg

Barrapunto

Del.icio.us

Fresqui

Blinklist

Tafanera

 
url curta
http://goo.gl/qaoQrl

21 comentaris

#14 Despertaferro, Ripoll. 02/08/2012 - 10:08

 

Valorar

Positiu Negatiu

El pressupost de la CCMA es de 300 M?, el de RTVE es de 1.200 M?. Com Catalunya aporta el 25% del PIB d'Ecspanya, el que hi que fer es molt clar. Reduir el pressupost de RTVE a 900 M?, a canvi de que no es vegi a Catalunya i deixar el de la CCMA com està. Aixi el Montoro estalviara 300 M?. Facil,oi?

2

. .
 
 

#14.1 Terraxa, Terrassa. 03/08/2012 - 09:25

Valorar

Positiu Negatiu

-

. .

El que s'ha de fer és suprimir TOTS els mitjans de comunicació públics (estatals, autonòmics i locals) i TOTES les subvencions a mitjans.

Això és el que cal fer (entre altres coses).
I per cert, una cosa és el pressupost i una altra el dèficit.

#13 víctor, bcn. 02/08/2012 - 00:39

 

Valorar

Positiu Negatiu

CiU fa fàstic. Es fan passar per catalanistes però es passen Catalunya pel forro cada dia per afavorir els interessos espanyolistes del Grupo Godó, Abertis, La Caixa, el Círculo d'Economia, el Ecuestre, el del Liceu i d'altres. Catalunya ja seria lliure si no fos per CiU. Eleccions ja!!!

13

. .

#12 Terraxa, Terrassa. 01/08/2012 - 22:30

 

Valorar

Positiu Negatiu

només el 33!!

Tots!!, TV3, CatR,..... tooottss , Canal 9, RTVE, Telemadrid, Canal Sur......i les TV's locals

CAP mitjà de comunicació públic, és incompatible amb la classe política, els usen per a malbaratar calers o com a eina política.
NO hi poden haver mitjans de comunicació públics.

-24

. .
 
 

#12.2 Terraxa, Terrassa. 02/08/2012 - 17:39

Valorar

Positiu Negatiu

-

. .

Ni pagar-ne de públics ni subvencionar-ne de privats.
El que exposes no és una resposta de qui no té arguments.

La resposta és: ni un sol cèntim públic per a mitjans de comunicació.

Vinga, ara ja pots seguir intoxicant i cobrant de l'erari públic

 

#12.1 Sabadey, Sabadell. 02/08/2012 - 09:18

Valorar

Positiu Negatiu

13

. .

És veritat. Els realment imparcials són els privats. Només cal veure com de crítica és La Vanguardia amb CiU o com de caustics són l'ABC o La Razón amb el PP. És més, jo proposaria que TV3 es privatitzés i se'n concedís l'adjudicació a Federico Jiménez Losantos.

#11 YO, cuernalla. 01/08/2012 - 21:25

 

Valorar

Positiu Negatiu

que la privaticen pero ya¡¡ sino hay dinero para sanidad y educacion para teles y radios donde enchufar a los amigutes menos con mi dinero no¡

-11

. .
 
 

#11.2 Terraxa, Terrassa. 02/08/2012 - 17:42

Valorar

Positiu Negatiu

-3

. .

jo no vull fotre el camp, només vull que els meus calers no es malbaratin en TVs públiques ni en subvencions a mitjans privats com LV.

Només això, NO VULL PAGAR CAP MITJÀ

Així de fàcil, i com a català tinc absolutament TOT el dret a reclamar-ho.

 

#11.1 JA N'HI HA PROU, Begur. 02/08/2012 - 03:21

Valorar

Positiu Negatiu

11

. .

Doncs agafa els teus diners i fot el camp d'aquí que ningú no t'ha cridat pas ni et demana que et quedis.
I vius tan contenta parlant la teva llengua imperialista-genocida.
Però el millor, ens deixes en pau, tu i tots els que sou com tu!

#10 yo, cuernalla. 01/08/2012 - 21:23

 

Valorar

Positiu Negatiu

no solo c33 toda la corporacion tiene que ser privada,sino hay dinero para hospitales educacion y geriatricos menos para ese bodrio aburrido de canal,las autonomias no tienen porque tener radios y televisiones, con MI DINERO NO¡

-16

. .
 
Diputació de Barcelona

El + comentat

El + vist

El + enviat

07.01.09

·

09.07.08

·

23.05.13

·

18.04.13

·

24.07.11

·

14.09.12

·

27.05.11

·

12.10.13

·

28.09.12

·

16.09.13

·

e-noticies