|
19 de Febrer de 2011. 11:23h. 62 comentaris ![]() 1829 lectures ![]() ![]() Duran critica 'Polònia' "No es satiritza sinó que ridiculitzen alguns personatges. A Artur Mas li han fet molt mal" ![]() Audio
![]() No hi ha imatges per aquesta noticia. ![]() ![]() ![]() El president d'Unió, Josep Antoni Duran i Lleida, s'ha queixat del programa de sàtira política 'Polònia' que dirigeix Toni Soler. En declaracions a El País, el secretari general de CiU ha manifestat que "hi ha molta creativitat i talent, però no es satiritza sinó que ridiculitzen alguns personatges". ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() #62 varsovia, barcelona. 11/03/2011 - 15:00 Els nous personatges de Felip Puig, Quico Homs i Joana Ortega a Polonia, encertadíssims. Bravo!!! i gràcies Potser s'us carregarà el gobern però ja heu creat escola.
#61 sulfuro sulfuro, Barcelona. 22/02/2011 - 10:00 No sé de qué se quejan.
#60 ramon, barcelona-c. 22/02/2011 - 00:24 Al costat de gags esplendids Polonia encara no a entés la diferencia entre parodia i escarni apart de que algunes imitacions son sensacionals d'altres per imposició de guió o per sectarisme politic no valen res,son péssimes i finalment tanta delicadesa amb els musulmans i els cristians que??
#59 Pep, Alt Empordà. 21/02/2011 - 23:57 Els Convergents ho teniu xungo per defensar el govern dels manostijeras que tot ho retallen després d.haver posat el llisto tan alt ,CiU i els seus votants i militants talibans sempre s.han cregur que Catalunya els pertany i no soporten que els critiquin encara que governin malament com ho fan ara.
#58 Toni, Badalona. 21/02/2011 - 22:05 Ramón...macu....si no t'agrada el Polonia NO EL MIRIS!!!! Es fácil oí??? Ja el miraran altres.....pots mirar mentres tant per exemple intereconomia
![]() #62 varsovia, barcelona. 11/03/2011 - 15:00 Els nous personatges de Felip Puig, Quico Homs i Joana Ortega a Polonia, encertadíssims. Bravo!!! i gràcies Potser s'us carregarà el gobern però ja heu creat escola.
#61 sulfuro sulfuro, Barcelona. 22/02/2011 - 10:00 No sé de qué se quejan.
#60 ramon, barcelona-c. 22/02/2011 - 00:24 Al costat de gags esplendids Polonia encara no a entés la diferencia entre parodia i escarni apart de que algunes imitacions son sensacionals d'altres per imposició de guió o per sectarisme politic no valen res,son péssimes i finalment tanta delicadesa amb els musulmans i els cristians que??
#59 Pep, Alt Empordà. 21/02/2011 - 23:57 Els Convergents ho teniu xungo per defensar el govern dels manostijeras que tot ho retallen després d.haver posat el llisto tan alt ,CiU i els seus votants i militants talibans sempre s.han cregur que Catalunya els pertany i no soporten que els critiquin encara que governin malament com ho fan ara.
#58 Toni, Badalona. 21/02/2011 - 22:05 Ramón...macu....si no t'agrada el Polonia NO EL MIRIS!!!! Es fácil oí??? Ja el miraran altres.....pots mirar mentres tant per exemple intereconomia
#57 Ramon, Barcelona. 21/02/2011 - 14:02 Histèria, moi? Dubto que n'hi hagi ni un de sol que no sigui prou assenyat, ponderat i, al meu parer i mal m'està el dir-ho, ben encertat i si no t'ho sembla intenta rebatre'n algun. Parlo dels meus comentaris, evidentment. No d'un d'estupidíssim que l'ha escrit algú signant amb el meu nom.
#56 Marc, Barcelona. 21/02/2011 - 12:04 Ramón (Barcelona), veient el teu histerisme amb aquesta notícia és evident el teu tarannà sectari, dogmàtic i inquisitorial i a partir d?ara les teves opinions les posaré entre moltes cometes, t?has retratat noi.
#55 Pere, Lleida. 20/02/2011 - 23:58 Ramon: has escrit 23 comentaris en aquesta noticia. Tu mateix...
#54 Ramon, Barcelona. 20/02/2011 - 22:46 Va arribar un moment que l'anomenada brunete mediàtica del PP consistia només en algun programa de Telemadrid, canal que aquí no veia ni déu, però hòstia que el Tripartit no ens hi posava lupa als seus partidismes pro-PP per retrolegitimar-se ells. Què no hauríem de fer amb Polònia!
#53 Ramon, Barcelona. 20/02/2011 - 21:44 Duran queda curt. Però el més mínim intent de CiU per acabar amb aquesta indecència seria immediatament qualificat de censura. Amb aquest espai mediàtic, Convergència, tot tornarà a ser impossible. Consens nacional i consens ètic. Democràcia.
#52 Ramon, Barcelona. 20/02/2011 - 21:39 El PSC no consentiria un programa així però a la inversa ni dues setmanes. L'escàndol que armarien seria atòmic. Mentre que hi ha muntanyes i muntanyes de convergents que ni se n'adonen de la intenció política de Polònia.
#51 ramis, barcelona. 20/02/2011 - 21:00 Polònia ens defensa de la posada en escena dels polítics que tenen el poder, dels seus assessors d'imatge, dels seus vestits de senyors. Si no fos Polònia, ens els creuriem més del que ens els creiem i això no ens convé perquè rasques una mica en el que diuen i no n'hi ha un pam de net
#50 Alex, BCN. 20/02/2011 - 20:42 Només fan broma de la religió catòlica?
#49 Malaltia, Obsessió. 20/02/2011 - 12:41 Si repasseu tots els comentaris veureu que hi ha algú que no té ni feina ni amics. Escriu tot el dia de forma obsessiva i inquisidora. Això em comença a fer por...
#48 Ramon, Barcelona. 20/02/2011 - 10:31 En absolut, Vida. L'objectiu polític és unidireccional. En realitat, TV3 sempre ha tingut espais a dojo en aquesta línia prosociata i propalanganeries annexes. Des de No passa res a La Columna. Però ara és que ho són tots. I Polònia en concret ja és d'escàndol en una televisió pública.
#47 VIDA, BCN. 20/02/2011 - 10:06 Me parece k parodian a todos X igual y el nivel d incisión en los prsonajes, también es X igual.
#46 Ramon, Barcelona. 20/02/2011 - 09:57 Polònia era la plasmació de l'odi a CiU del Tripartit. Ara en canvi és odi i ràbia. Però la intenció política no ha canviat. Ara s'atreveixen amb el Zapatero. Ara sí. Ara el que deixen simpàtic és el Rubalcaba. I Polònia actualitza el mite de la caverna. Molta gent ho pren per real.
#45 amn, Gràcia. 20/02/2011 - 09:10 "Polònia" posa de manifest les "tragaderes" del personal pel políticament correcte. Aquest és el gran mal. Fer de la política un espectacle i colar-te'l de la banda de l'humor. Bufetades hi ha per sortir. Un extra de promoció. I encara hi ha qui creu que es satíric. Spitting Image ho era.
#44 fart, barcelona. 20/02/2011 - 08:43 I per què ho critica ara?. Jo els trobo molt bons i no veig que apretin més cap a una banda que cap a l'altra. Que no ens treguin l'espai d'aire fresc que representen. El "mal" no son ells, son els que nomenen germans, els que volen ser ministres, etc. etc
#43 Caganer de primera, Chicago (Cornella). 20/02/2011 - 03:52 La cosa és facil. del Montilla es fa una caricatuara de bambi ingenu, quan es tot el contrari , i del mas es caricatura d'un arrogant.Al contrari. Complicat, no? Tnen talent els tios.
#42 Léo Taxil, Mataró City. 20/02/2011 - 01:33 Senyor Duran Lleida, també és molt fàcil criticar el programa Polònia i anar a Guinea a visitar un dictador anomenat Teodoro Obiang, que diria té les mans tacades de sang, i no gosar a criticar-lo. Una mica de decència, abans de demanar-la als demés.
#41 Santi Capellera i Rabassó, periodista, Barcelona. 20/02/2011 - 00:58 Tu, Cristina, no deus ser pas votant d' ERC, o del PSC, o potser d'ICV? oi? pregunto...
#40 Ramon, Barcelona. 19/02/2011 - 23:38 I una merda, Cristina. I una merda reparteixen per un igual.
#39 CRISTINA, Barcelona. 19/02/2011 - 22:26 Ja trigàven aquests a queixar-se del Polonia!! Quan va guanyar CiU vaig tenir clar que al Polonia li quedàven 3 telenotícies. I no serà perquè no hagin repartit a tothom per igual el que passa es que voldrien que es fotèssin amb els altres però no amb ells...se'ls veu el llautò...
#38 Lo Cargoler, Lleida. 19/02/2011 - 22:16 El Duran Lleida de Polònia-TV3 es el Duran Lleida del futur [Proves]
#37 Ramon, Barcelona. 19/02/2011 - 21:54 Tu sí que sembla que no l'hagis vist, Portero. La paròdia d'Artur Mas, a banda d'absolutament gratuïta, és més cruel que la de Franco. I la de Laporta més cruel que la d'Artur Mas. Però podríem anar detall per detall i no acabaríem mai. Polònia és indecent.
#36 Josep Portero, Terrassa. 19/02/2011 - 21:42 Per no veure el programa s'el coneix molt bé. Potser es que encaixen molt malament les crítiques, i més quan es a ells.
#35 Ramon, Barcelona. 19/02/2011 - 21:10 Polònia és de manual. Res no escapa mi una micra a l'objectiu de servir a l'interès del Tripartit, abans, i de les seves escorrialles, ara. Això no treu que de tant en tant algun gag tingui nivell (potser un de cada cent) ni que un actor i una actriu concrets tenen molta, molta comicitat.
#34 Pepculé, BCN. 19/02/2011 - 21:09 Té raó el Sr. Durán....Es fiquen amb el Papa (No m'agrada genys en Toni Albà en aquest paper).No s'atreveixen amb l'Islam i els musulmans. És que tènen por de les posibles represàlies?. Per tot el demès està molt bé el Polònia.
#33 Ramon, Barcelona. 19/02/2011 - 21:01 Doncs, mira, si tanta por et fa la censura, a les municipals t'aconsello que facis com faré jo: escull la papereta pensant quin vot és més útil perquè no mani el PSC. A mi també em preocupa la falta de democràcia. I acabar amb el PSC és un imperatiu democràtic, a més de nacional.
#32 Frank, berga. 19/02/2011 - 20:58 Estais a tiempo de quitar un bodrio de programa que lo unico que hace es reirse de algunos personajes y satirizar en plan bueno a otros y no hace falta ser muy listo para saber de cuales se rien y de cuales se satirizan en plan bueno.
#31 anastasi, bcn. 19/02/2011 - 20:55 Tant de mal que fins i tot va guanyar les elecciones. Oi que vosaltres fa 4 mesos reieu del tripartit? Doncs ara riurem de vosaltres, "cerilla"
#30 Pere, Lleida. 19/02/2011 - 20:50 Ramon (BCN): Saps què prefereix la gent que fa Polònia, a qui van votar els periodistes i la gent del programa el passat dia 28 de novembre... Quina por i quanta censura. La gent com tu és la que està convertint aquest pais en un quiosquet ètnico-folklòric.
#29 Ramon, Barcelona. 19/02/2011 - 20:48 TVE-Sant Cugat és una olla de poció màgica que confereix un odi a CiU incommesurable. Mig Polònia va caure-hi dins de petit i l'efecte és permanent. L'altre mig són d'aquella Esquerra que perpetra el Tripartit frisant per la desaparició de Convergència. Perdoneu però algú ho havia de dir.
#28 Ramon, Barcelona. 19/02/2011 - 20:41 Estigues tranquil, gerarditu, que si CiU no es posa les piles i torna a fer pena ara tenim la sort que hi ha un independentisme com cal, no palanganer del PSOE, que ho sabrà capitalitzar. I parlant de sentit de propietat, Barcelona i diPutació, què, trobes que hi toca alternança o no encara?
#27 Ramon, Barcelona. 19/02/2011 - 20:24 Digueu-me un col·laborador de Polònia, un de sol, que se n'alegrés dels resultats del 28 de novembre. El problema és que, qui diu col·laborador de Polònia, diu periodista. I ara exagero, sí. Però poquet.
#26 gerarditu, lleida. 19/02/2011 - 20:12 LA CAtalunya del bipartit (CIU) no fara riure com la del tripartit, farà pena. Aquests senyors que també defineixen Mas i Duran, sempre han pensat que Catalunya és seva i que ells representen exclussivament Catalunya. El clientelisme i el control dels mitjans com a eines eternes.Quina pena!
#25 Ramon, Barcelona. 19/02/2011 - 20:09 No ni ha ni una sola persona que faci Polònia que no prefereixi mil milions de vegades el Tripartit a una CiU que odien visceralment. Només l'odi per també tenen per Laporta pot comparar-s'hi. I es nota en cada paròdia. Si haguera estat d'altra manera el programa no hauria existit.
#24 Rius Tamarit, Barcelona. 19/02/2011 - 19:34 Despolititzant el tema, te bastant rao en Duran, tenen imitacions molt dolentes de persones que realment donen poc joc, i lis posen un sanbenito per excusa de treurels, treiem el Latre i el Queco, la resta es que no saben imitar, i nomes s'fixen a un guio pre-establert.
#23 jordi, BCN. 19/02/2011 - 19:14 si sr pere totalment d'acord amb tu. ara els de ciu no els hi agradara Polonia perque es deixa malament , i cuan elra el tripartit, no passaba res. POBRE CATALUNYA QUIN FUTUR MES NEGRE QUE L'HI ESPERA.
#22 Pere, Lleida. 19/02/2011 - 18:07 Ja estem instal·lats en el pensament únic gràcies a tots els mitjans controlats per CIU. Aviat li tocarà a Polònia... Fins ara no hi havia problema perquè el programa havia contribuit a la desfeta del tripartit. Ara la cosa és diferent...
#21 Ramon, Barcelona. 19/02/2011 - 16:37 Partir de zero dins la Corporació mateix, que ara per canals no quedarà, i també via sector privat. Però sobretot, res d'exigir la retirada de persones i programes, com feia i aconseguia el PSC abans del Tripartit. Encara es farien els màrtirs i seria pitjor. Millor actuar per via indirecta.
#20 Ramon, Barcelona. 19/02/2011 - 16:24 No, ja, si ara serà això. Ara si CiU intenta que algun corresponsal a l'Orient Mitjà no sigui del club de fans de Hamàs i Hezbollah, només que intenti que almenys un no ho sigui, ja serà un atemptat gravíssim a la llibertat d'expressió. Estava cantat. Jo de CiU tornaria a partir de zero.
#19 lins, quart. 19/02/2011 - 16:14 Ojalá ens gobernesin els personatges de polonia perque els reals si que son patetics.
#18 Ramon, Barcelona. 19/02/2011 - 16:13 I escolta què et dic, si les escorrialles del Tripartit volen un espai que traspuï aquest odi i ràbia vers el nou mapa polític català i que s'instal·li en el que pudo haber sido i (afortunadament per a la nació catalana) no fue, endavant. Però no en un canal públic.
#17 Ramon, Barcelona. 19/02/2011 - 16:06 L'únic que ha canviat a Polònia des del 28-N és que l'odi visceral i malaltís a CiU i a Joan Laporta ara es combina amb ràbia. Ara és odi i ràbia. Abans era odi i prou.
#16 Ramon, Barcelona. 19/02/2011 - 16:03 T'equivoques i menteixes. T'equivoques quan dius que sóc convergent. I menteixes quan dius que el que dic ara de Polònia, abans no ho deia. Ho he dit des del minut 1 perquè Polònia ha estat també des del minut 1 aquesta indecència.
#15 Pep, Alt Empordà. 19/02/2011 - 15:26 Anna i Ramón, no sou mes Convergents i corruptes com el vostre partidet perque no us entreneu.. Que treguin el Polonia els de CiU, que el censurin, a veure si tenen pebrots. Quan manava el Govern d.Entesa no deieu pas el mateix, ara que el Bipartit unionista està a la Gene ja els molesta!!
#14 Cletus, Barna. 19/02/2011 - 15:20 Disputes partidistes a banda, l'humor de Polònia de vegades no fa riure. Cau sovint en la ridiculització i l'humor simple i ximple tot i que pretén ser intel.ligent. Ep, hi ha voltes, però, que fan uns gags divertidíssims i intel.ligents. Aixó doncs, és un programa irregular.
#13 anna, barcelona. 19/02/2011 - 14:54 Estic d'acord amb el senyor Duran.
#12 Ramon, Barcelona. 19/02/2011 - 14:18 Va costar molt, que existís un espai mediàtic públic nacional malgrat les cabronades del PSC-PSOE. Però costarà més encara, que la Corporació que ha deixat el Tripartit torni a ser-ho. Perquè ara aquests sicaris es faran els professionals íntegres. Jo de CiU tornaria a partir de zero.
#11 Ramon, Barcelona. 19/02/2011 - 14:09 Polònia és impensable a cap democràcia en una televisió pública. En una de privada seria com l'humor d'Intereconomía o de las Noticias del Guiñol: d'un sectarisme asfixiant incompatible amb la convivència democràtica i ja estaria. Però en una cadena pública és una vergonya.
#10 cataluny es i sera socialista( sols es perque el mas deixi de plorar), bcn. 19/02/2011 - 14:04 com ploren aquets de ciu .
#9 Ricard, Reus. 19/02/2011 - 13:56 Ui, sembla q CiU comença a preparar el terreny x intentar estrènyer el morrió al programa. O donar un cop d'atenció...Mal senyal... Espero q els de Polònia no s'arronsin i segueixin parodiant la classe política amb canya, governants inclosos. I si pot ser encera més corrosivament ara.
#8 josep, Manresa. 19/02/2011 - 13:22 Si no veu el prograna, en nom de qui parla.
#7 Diderot, Barcelona. 19/02/2011 - 13:15 Una de les " virtuts " dels autoritaris, és el seu nul sentit de l'humor.
#6 duradero, Vacarisas. 19/02/2011 - 13:07 Durán sólo te rascas cuando te pica, pero cuando les pica a otros callas. Así entienden algunos tanto la democracia como la libertad de expresión
#5 Marc, Manresa. 19/02/2011 - 12:51 Polònia o s'adapta els dictats convergents o sino haurà de desapareixer.
#4 Ramon, Barcelona. 19/02/2011 - 12:33 Per mi que ara el que busca Polònia és carregar les tintes fins a un extrem que fins i tot una tòtila sense sang a les venes com CiU es vegi obligada a aixecar tímidament el dit i llavors aquests sicaris se'ns faran les víctimes i els campions de la llibertat d'expressió.
#3 Toni, Barcelona. 19/02/2011 - 12:18 Torna la mordassa convergent.....Polònia s'ha rigut de Margall, Montilla i ara Mas....de ZP i Rajoy, d'Acebes i la Maleni.........a més de ICV, ERC, el Rivera i Laporta...però evidentment els convers no entenen de llibertat d'expressió!
#2 Ramon, Barcelona. 19/02/2011 - 11:51 Pasqual Maragall només va ser entranyable mentre presidia l'experiment sucursalista. Tan bon punt el PSOE va sentenciar-lo, Maragall va passar automàticament a vell histriònic i l¡'entranyable va passar a ser Montilla. Polònia per damunt de tot és miserable.
#1 Ramon, Barcelona. 19/02/2011 - 11:44 Polònia posa en evidència la indecència del PSC i la impotència de CiU. Sempre les ha posades. Sempre. Però com la de l'últim dia, cap. Van dir que "la gent ja veu que no som ni dels uns, ni dels altres". Aquesta sí que ja dubto molt que la superin.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() El + comentat El + vist El + enviat El + comentat El + vist El + enviat El + comentat El + vist El + enviat 07.01.09 · ![]() 09.07.08 · ![]() 27.05.11 · ![]() 24.07.11 · ![]() 31.05.11 · ![]() 30.06.08 · ![]() 06.10.11 · ![]() 14.05.09 · ![]() 18.08.08 · ![]() 17.10.11 · ![]() 07.09.11 · ![]() 28.05.11 · ![]() 15.04.11 · ![]() 24.07.11 · ![]() 04.04.11 · ![]() 27.05.11 · ![]() 03.05.12 · ![]() 19.10.11 · ![]() 18.05.10 · ![]() 11.06.08 · ![]() 03.11.08 · ![]() 23.02.09 · ![]() 05.11.09 · ![]() 09.07.08 · ![]() 12.04.12 · ![]() 06.01.11 · ![]() 18.05.10 · ![]() 27.05.11 · ![]() 12.01.10 · ![]() 15.04.11 · ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

Avís legal | Qui som | Publicitat | Contacte | Col·labora |
© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet
Notícies en català · Notícies en castellà
e-notícies - Notícies Comunicació - Duran critica 'Polònia'


























