Usuaris
·
·
·
·
·
·
·
·
Portada > Comunicació > "El gest d'Aznar resumeix tota la història d'Espanya"

Usuaris
Portada > Comunicació > "El gest d'Aznar resumeix tota la història d'Espanya"

|
19 de Febrer de 2010. 10:23h. 55 comentaris ![]() 999 lectures ![]() ![]() "El gest d'Aznar resumeix tota la història d'Espanya" Enric Vila lamenta que, a diferència del català, "el mal gust espanyol no té límits" ![]() ![]() El periodista Enric Vila ha manifestat, durant una intervenció a El món a RAC 1, que "una cosa que sempre m'ha cridat l'atenció d'Espanya és la facilitat amb la que es crean gegants i la rapidesa amb la que es tornen ridículs". "És com si no hi hagués prou maquillatge o prou catifes per amagar la tara", ha lamentat en aquest sentit. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() #55 GALAICOMAN, BARCELONA. 23/02/2010 - 15:51 Hombre, puestos a seguir esta brillante linea intelectual, ¿Felix Millet resume la toda historia de Catalunya? Por favor, estoy ansioso de que los brillantes foreros de e-noticies me contesten.
#54 josepxicot, barcelona. 21/02/2010 - 20:56 Això no ès just.El Rei tambè va fer el signe
#53 amoscaciques, girona. 20/02/2010 - 15:18 Espanyols go home(Lleida): amb la d´avortaments q hi ha a Espanya cada any.,..i a un pollós com tu q l´hagin deixat néixer...fés-te un favor a tu mateix...HARAKIRI.
#52 Mr. X, bcn. 20/02/2010 - 15:01 No estic d'acord. Jo crec que el gest resumeix el talant d'un individu que SI és una mostra del simplisme i la molt justeta voluntat de diàleg de l'elit que governa Castella des de fa segles.
#51 Espanyols go home, Lleida. 20/02/2010 - 14:51 JM així m'agrada que reconeguis que ets un xarnego i no ets català,a veure si tots fan com tu i no és fan passar per catalans tota la fauna de quinquis que escriuen per aquí..Ara només et queda marxar i tornar al teu país de merda a viure del per
![]() #55 GALAICOMAN, BARCELONA. 23/02/2010 - 15:51 Hombre, puestos a seguir esta brillante linea intelectual, ¿Felix Millet resume la toda historia de Catalunya? Por favor, estoy ansioso de que los brillantes foreros de e-noticies me contesten.
#54 josepxicot, barcelona. 21/02/2010 - 20:56 Això no ès just.El Rei tambè va fer el signe
#53 amoscaciques, girona. 20/02/2010 - 15:18 Espanyols go home(Lleida): amb la d´avortaments q hi ha a Espanya cada any.,..i a un pollós com tu q l´hagin deixat néixer...fés-te un favor a tu mateix...HARAKIRI.
#52 Mr. X, bcn. 20/02/2010 - 15:01 No estic d'acord. Jo crec que el gest resumeix el talant d'un individu que SI és una mostra del simplisme i la molt justeta voluntat de diàleg de l'elit que governa Castella des de fa segles.
#51 Espanyols go home, Lleida. 20/02/2010 - 14:51 JM així m'agrada que reconeguis que ets un xarnego i no ets català,a veure si tots fan com tu i no és fan passar per catalans tota la fauna de quinquis que escriuen per aquí..Ara només et queda marxar i tornar al teu país de merda a viure del per
#50 pepillo, barcelona. 20/02/2010 - 12:51 Vila ya confiesa en su blog, él solo, sin ayuda de nadie, que un artículo titulado "100 años haciendo el ridículo" es un homenaje a Cataluña. La Cataluña que representan indivíduos como él, evidentemente, porque tampoco hay que generalizar.
#49 Núria, BCN(CAT). 20/02/2010 - 12:01 Totalment d'acord. Encara no s'han adonat que el fet de ser ESP no els eximeix de res. Es creuen superherois i van donant lliçons fins que els hi diuen que ja n'hi ha prou de xulerio i teatrillo. El mal gust es perdonarble donar lliçons de mal gust NO
#48 El azote de los necios, Barcelona. 20/02/2010 - 02:50 Si y los frikisseparatistas de Catalunya que no paran de hacer el ridículo como el Laporta o el idiota que grito "Mori el borbò" son heroes para el pseudo periodista este.Cobardes, ridículos.
#47 JM, BCN. 19/02/2010 - 23:08 Asi pues, lo de "Los españoles son unos chorizos por el hecho de ser españoles" o del "deberíamos matar a los del PP" ¿que historia resume? ¿La historia de la imbecilidad catalana, quizás? ¡Que asco dáis, catalanes!
#46 El Capitán Trueno, Barcelona. 19/02/2010 - 23:03 Qué rancio racismo es catalogar la grosería según la raza o la etnia. ¿Acaso el profeta del catalanismo Jan Laporta, borracho y empapado de champán francés y señoritas amables,es el prototipo del buen gusto catalán? Puaf.
#45 sulfuro sulfuro, Barcelona. 19/02/2010 - 20:47 Fué feo el gesto de Aznar y más en quien ha sido Presidente de nuestro país.
#44 El gustoso Vila, bcn. 19/02/2010 - 20:29 Una cosa que siempre me ha llamado la atención de CAT es la cantidad de corruptos, mentirosos y victimistas que hay por m. cuadrado, y encima se lo creen debe de ser una tara genética. Sin duda existe el mal gusto CAT, y se llama Vila, Enric
#43 Mucho gusto, no por favor, el gusto es mío, bcn. 19/02/2010 - 20:25 Enric Vila resume la historia victimista de CAT: proyecta la zafiedad de un individuo sobre toda la comunidad a la que ni pertenece. Los chicos de Oviedo que recibieron el insulto aznarino, ¿con culpables de hacer el insulto que reciben?
#42 El gusto es mío, bcn. 19/02/2010 - 20:21 si claro, pitar el himno, quemar banderas, lo de la p. España de los co., eso siempre ha sido de un gusto exquisito, el gusto CAT., denominación oasis: Millet saquea el Palau, parte y reparte entre todos, corrupción de CiU pero con mucho gusto siempre
#41 llamantol, Reus. 19/02/2010 - 19:21 Yo ha estos "charnegocastellanoparlantes" les exigiria para vivir en CATALUNYA que cuándo lloraran lo hicieran en CATALAN
#40 fites, bcn, cat. 19/02/2010 - 19:19 a i em deixava:
#39 fites, bcn, cat. 19/02/2010 - 19:13 Es un paleto, i punt.
#38 Tim, Bcn. 19/02/2010 - 18:05 Este ejemplo tampoco está mal:
#36 Tamer, Santa Marta (Colombia). 19/02/2010 - 16:48 !Uy si com no! Fer una peineta es com fer una Laportada i el que opina l´Enric Vila, es una perfect catalanad del stil del rídícul del Colom. Si us plau, pitjor es multar per rotular en la llengua oficial.
#35 Sincero, España. 19/02/2010 - 16:37 No se como puedo leer estos periodicos, creo que me van a provocar una ulcera. Leer prensa catalana es leer prensa anti-española en todas las noticias, fascismo, xenofobia, odio, complejos, mentiras, manipulaciones. Que asco.
#34 Emili Rosiñol Vidal, bcn. 19/02/2010 - 16:05
#33 la paja en el ojo ajeno, Barcelona. 19/02/2010 - 15:41 Que yo sepa los soldados españoles continuan en IRK. ZP ASESINO!!
#32 catalán inadaptado (o eso dicen), metropoli. 19/02/2010 - 15:41 bmjvalles (Terrassa): exacto! Gente como tú es la que hace que cada día apreciemos más al expresidente, ...aunque sea duro admitirlo. Gracias.
#31 bmjvalles, Terrassa. 19/02/2010 - 15:34 Privatització de telefònica, invasió Irak (500.000 civils morts), el Prestige, els fonaments de la bombolla immobiliària, ....
#30 Albert, Barna. 19/02/2010 - 15:34 La resposta d'Aznar és perfectament d'acord amb la provocació dels ultres.
#29 catalán inadaptado (o eso dicen), metropoli. 19/02/2010 - 15:27 Y pensar que años atrás este tío (el Aznar) me caía mal..., pero mal de collons...!
#28 modo ironia (on), Barcelona. 19/02/2010 - 15:18 Les universitat d´Espanya són un exemple de tolerància i democracia. Tothom pot expresar les seves idees amb total llibertat.
#26 Espanyols go home, Lleida. 19/02/2010 - 14:31 Una frase que resumeix la trista història d'aquesta espanya tercermundista de dictadures,pronunciamientos i genocidis.
#25 juani, bcn. 19/02/2010 - 14:19 Una frase que rezuma racismo y xenofobia a raudales.
#24 Ramon, Barcelona. 19/02/2010 - 14:06 Catalunya era d'Espanya entesa en el sentit antic d'Hispania. Com Portugal. Però resulta que ens annexiona una Castella que, dominada en gran part aquella Espanya, se'n fa dir amb pretensió nacional. També Hitler n'hauria acabat dient Europa.
#23 Ramon, Barcelona. 19/02/2010 - 13:58 Quan he dit que siguem superiors, burro? Ni ho he dit ni ho he negat. No era el tema. Ho repetiré: superiors, millors, ENS HI HEM SENTIT, i aquest orgull comparatiu ha afavorit que preferíssim continuar sent catalans. En la mesura possible, clar.
#22 amoscaciques, girona. 19/02/2010 - 13:56 Prefereixo aquesta imatge q la q donen de Catalunya en Joel Joan, l´Espot, en Carod o en Laporta...PENOSA I PATÈTICA.
#21 Bianor, Patria de Prim. 19/02/2010 - 13:19 Mira que hi ha tontets en aquest país.No resumeix l´història d´Espanya sinó la del Règim actual.On el President del Parlament ha de rebre el vist i plau del Cap d´Estat.Un gest perfectament calculat, estudiat.Precisament ara, atontats!!
#20 Pablo, Castelldefels. 19/02/2010 - 13:02 El pobre Ramon, que se siente superior, necesita alimentar el victimismo patético para intentar satisfacer sus delirios onanistas identitarios. Catalunya siempre ha sido parte de España, que no de Castilla, desde el minuto 1.
#19 Madrileño, Alicante - ESPAÑA. 19/02/2010 - 12:59 Pues es verdad que resume algunas cosas: unos proetarras increpando a un demócrata que se defiende legítimamente y, cómo no, la progresía y los nacionalistas de parte de los piojoso-batasunos.
#18 rafa, lleida. 19/02/2010 - 12:56 el gesto de aznar, como minimo horroroso,
#17 Ramón Nonat, St. Andreu de la Barca. 19/02/2010 - 12:50 El principal problema de Catalunya és la immigració dels castellanos parlants-imperialistes ells-afavorida per la incultura pròpia i la visió anticatalana de Franco. La no independència ve d'aquí. El futur també.
#16 llamantol, Reus. 19/02/2010 - 12:49 Los padres de este señor, puedo entenderles si alguna vez han tenido pesadillas, remordimientos, mala conciencia en colaborar en el crecimiento demografico ESPAÑOL
#15 Ramon, Barcelona. 19/02/2010 - 12:34 L'intent de castellanització, i la resistència, hi és des del minut 1. Amb 255 caràcters no es pot entrar en gaire detall. Dic, repeteixo, que hi ha hagut més factors (demografia, p.ex.), però el de sentir-nos superiors ha ajudat més que cap altre.
#14 José, d'aqui poc marcat i al guetto. 19/02/2010 - 12:25 Cada cop sou més racistes... em fa vergonya i una mica de por titulars com el que feu.. aneu generalitzant, confrontant, cosificant l'altre, el que no és, el que no pensa com vosaltres... un camí també molt clàssic de la història d'Espanya
#13 Jose Manuel, Madrid. 19/02/2010 - 12:21 Este hombre no se si conoce la historia de España en toda su extensión, pero da la impresión de que su comentario ayuda a entender la historia de Cataluña
#12 Julià, Barcelona. 19/02/2010 - 12:21 Ramon, el nacionalisme català no té 300 anys d'història, sinó poc més de 100, i no era oficial a l'educació abans de l'era Pujol. El que era positiu era l'espirit de treball i creativitat que ja pràcticament no hi és.
#11 Ramon, Barcelona. 19/02/2010 - 12:15 Parlo de tres segles. I tant, que ha estat positiu que els catalans ens haguem sentit superiors als castellans! No només per això, però sobretot per això, no van castellanitzar-nos. A la Catalunya Nord va passar el contrari: ser francès seduïa més.
#10 Jaume, Tarragona. 19/02/2010 - 12:12 Quines rucades prepotents. Ara resulta q els polítics catalans no són ridículs, quan tenim exemples a diari, 3%, l\'anada i tornada del Carretero... i espereu que arribi el Laporta
#9 Mr. X, bcn. 19/02/2010 - 11:41 Jijiji, sembla un chimpancé repetint el que els humans l'han ensenyat a fer. El Pere, de Sant Pere de Riudebitlles sembla que ha començat el dia fort amb els carajillos. En fi, Bush, Blair, Aznar, Berlusconi, tot un exemple pels nostres fills...
#8 Julià, Barcelona. 19/02/2010 - 11:41 No ha estat gens positiu, Ramon. Ha creat una generació de ganduls ploramiques que no donen cap importància al talent, l'educació o l'esforç i que es pensen que s'ho mereixen tot pel sol fet de ser catalans. El Vila n'és un magnífic exemple.
#7 DLM, Barcelona-España. 19/02/2010 - 11:40 Hi ha el gust castellà o el gust català",
#6 Ramon, Barcelona. 19/02/2010 - 11:33 Ha estat molt positiu que els catalans ens haguem sentit superiors als espanyols. Aquest factor ha salvat Catalunya més que cap altre. La pega és que, ara, amb el país estupiditzat pels progres, tenim menys fàcil trobar raons per sentir-nos-hi.
#5 Julià, Barcelona. 19/02/2010 - 10:54 El Vila aquest és un pobre mediocre que compensa la seva frustració amb el sentiment de superioritat ètnica. Ni cas.
#4 Pere, Sant Pere de Riudebitlles. 19/02/2010 - 10:46 AZNAR, EL MILLOR PRESIDENT QUE HEM TINGUT ELS CATALANS I LA RESTA D'ESPANYOLS!
#3 Carles, Lleida. 19/02/2010 - 10:44 Sí, sí, igual que el gest del Millet, del Prenafeta i del Alavedra, resumeix tota la història de Catalunya...
#2 Didca, Lleida. 19/02/2010 - 10:42 Ara som diferents fins a en el mal gust... perdó però: juasjuasjuasjuasjuasjuasjuasjuasjuasjuas però que es beuen aquests paios abans de començar a parlar en públic? no tenen vergonya? que hi ha gent que ens partim amb ells! juasjuasjuas
#1 roger, gavà-mar. 19/02/2010 - 10:42 estic d'acord, els catalans tenim més clase, com el Millet, que li cobra al sogre el convit de la boda de la fillaii desprès se la carrega als comptes del palau. D'això se'n diu elegància...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() El + comentat El + vist El + enviat El + comentat El + vist El + enviat El + comentat El + vist El + enviat 07.01.09 · ![]() 09.07.08 · ![]() 27.05.11 · ![]() 24.07.11 · ![]() 31.05.11 · ![]() 30.06.08 · ![]() 06.10.11 · ![]() 14.05.09 · ![]() 18.08.08 · ![]() 17.10.11 · ![]() 07.09.11 · ![]() 28.05.11 · ![]() 15.04.11 · ![]() 24.07.11 · ![]() 04.04.11 · ![]() 27.05.11 · ![]() 03.05.12 · ![]() 19.10.11 · ![]() 18.05.10 · ![]() 11.06.08 · ![]() 03.11.08 · ![]() 23.02.09 · ![]() 05.11.09 · ![]() 09.07.08 · ![]() 12.04.12 · ![]() 06.01.11 · ![]() 18.05.10 · ![]() 27.05.11 · ![]() 12.01.10 · ![]() 15.04.11 · ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

Avís legal | Qui som | Publicitat | Contacte | Col·labora |
© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet
Notícies en català · Notícies en castellà
e-notícies - Notícies Comunicació - "El gest d'Aznar resumeix tota la història d'Espanya"

























