Comunicació · 20 de Novembre de 2011. 09:55h.

El Grup Godó rebrà quasi dos milions d'euros de la Generalitat

Presidència formalitza un acord per inserir "microespais divulgatius" a 8TV, RAC 1 i RAC 105, segons 'El Confidencial'

El Grup Godó rebrà quasi dos milions d'euros de la Generalitat

Artur Mas, amb Carlos Godó, durant la presentació de La Vanguardia en català

El Grup Godó rebrà quasi 2 milions d'euros del Departament de Presidència de la Generalitat per a inserir "càpsules i microespais divulgatius de caràcter informatiu", segons un acord formalitzat el passat 5 d'octubre.

"Al Grup Godó li ha tocat la loteria abans de Nadal. Aquest empori informatiu rebrà 1.999.828,60 euros de les arques públiques de la Generalitat de Catalunya per inserir 'càpsules i microespais divulgatius de contingut informatiu d'interès general per a la ciutadania a 8TV, RAC 1 i RAC 105'", apuntava El Confidencial aquest dissabte.

"Així consta en l'expedient 2011051 del Departament de Presidència (és a dir, el del propi president de la Generalitat, Artur Mas). L'ajuda va ser aprovada el 13 de setembre, però el contracte va ser formalitzat el passat 5 d'octubre. L'adjudicació va ser realitzada pel procediment 'negociat sense publicitat' (és a dir, quan es fa directament a un sol licitant)", s'explica.

"L'ajuda es va concedir a través de l'empresa Publipress Mitjana, una societat propietat de Grup Godó de Comunicació, el president és Javier Godó. Publipress, amb 224.774 euros de capital social, és administrada per Carlos Godó i funciona com l'agència de publicitat del grup", s'afegeix.

30 Comentaris

#29 donitsibi, barcelona, 23/11/2011 - 21:21

Doncs mentre 8tv emet publicitat de la Generalitat que no emet tv3, a Nova (antena 3) s'estan posant les botes emetent publicitat (o espais divulgtius) pagats per diferents ministeris que tampoc s'emeten per TVE. Amb l'agreujant que a TVE no poden fer publicitat.
O sigui, que tranquis...

#28 Ramon, Barcelona, 22/11/2011 - 13:38

I doncs, per què us penseu que havíem de retallar tant la Sanitat, colla de rucs?... i ara anem a per El Periódico.

#27 Andreu, reus, 22/11/2011 - 12:10

Intergodomania reclamant els favors prestats.

#26 Terraxa, Terrassa, 22/11/2011 - 08:33

La història es repeteix. Subvencions a El Periodico 2002-10 = 9.099.005 €
DOGC n's
3729 - 30/09/2002
3971 - 19/09/2003
4080 - 27/02/2004 (Pàg 4033) 
4285 - 22/12/2004
4332 - 28/02/2005
4538 - 28/12/2005
4788 - 28/12/2006
5029 - 14/12/2007
5414 - 06/07/2009
5628 - 13/05/2010

#25 Roger, Barcelona, 21/11/2011 - 22:42

I `perquè us creieu que La Vanguardia criticava tant el tripartit? Doncs perquè no van voler passar pel tubo i els hi van retirar la subvenció que ja cobravenm a l'època de Pujol (9 milions d'€)