19 de Març de 2010. 09:31h.

26 comentaris

1296 lectures

Imprimir Enviar Disminuir lletra Augmentar lletra

Francino creu que Terribas té "mala hòstia amb tothom"

El periodista de la Ser creu que el PSC "hauria de cessar" l'alt càrrec que la va insultar

Francino, en una imatge d'arxiu
Francino, en una imatge d'arxiu
Francino, en una imatge d'arxiu

El periodista de la cadena Ser, Carles Francino, ha manifestat en declaracions a El Periódico que "Mònica Terribas és una periodista que entrevista amb molt mala hòstia i és dura, però ho fa amb tothom". El periodista considera en aquest sentit que el PSC "hauria de cessar" al càrrec que va dir que la directora de TV3 era "una mal follada".

Per la seva banda, Manel Fuentes, considera que "els periodistes també estem subjectes a les crítiques i hem d'acceptar-les, però el que és impresentable és que algú utilitzi l'insult". Finalment, Ramon Pellicer, apunta que "no entraré a valorar el to de l'entrevista: uns pensaran que va ser agresiu i altres que no tant, però Terribas va fer les preguntes que havia de fer".

 

Facebook

Twitter

Menéame

Digg

Barrapunto

Del.icio.us

Fresqui

Blinklist

Tafanera

 
url curta
http://tinyurl.com/6jt2rep

26 comentaris

#26 Ramon, Barcelona. 21/03/2010 - 13:41

 

Valorar

Positiu Negatiu

Convergència, ara no passis de tòtila a idiota, sisplau: encara acabaràs defensant l'actual TV3!

-

. .

#25 Jaumet, Sabadell. 21/03/2010 - 06:57

 

Valorar

Positiu Negatiu

Doncs si la Terribas hagués emprat el to que va utilitzar en Fuentes per entrevistar al Colom què hauria passat?

-

. .

#24 josep, vilafranca. 19/03/2010 - 19:10

 

Valorar

Positiu Negatiu

Que algù encara pugui dir que Francino, el manipulador, es un bon periodsta es un disbarat o un altre mentida socialisa. Aquest individu n'es molt d'inteligent i en sap de difressar la veritat, i es exemple de que fer-se creible permet mentir.

-

. .

#23 Gerard, Barna. 19/03/2010 - 19:04

 

Valorar

Positiu Negatiu

Josep, vols dir que has entès res? La qüestió és criticar per criticar. Els ultres convergents que escriviu aquí enteneu el sentit del verb "cessar"? Què carai critiqueu?

-

. .

#22 josep, el masnou. 19/03/2010 - 18:28

 

Valorar

Positiu Negatiu

Els mals companys i pitjors amics que hi poden haver, sectaris i impresentables:Francino i Fuentes ja han obert la boca per atacar a qui critica quelcom del seu partit, el dels mentiders i manipuladors.

-

. .
 

El + comentat

El + vist

El + enviat

07.01.09

·

09.07.08

·

27.05.11

·

24.07.11

·

31.05.11

·

30.06.08

·

06.10.11

·

14.05.09

·

18.08.08

·

17.10.11

·

e-noticies

© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet

Notícies en català · Notícies en castellà

e-notícies - Notícies Comunicació - Francino creu que Terribas té "mala hòstia amb tothom"

Capital de la Cultura Catalana Agència de Qualitat d'Internet Plató Obert de Produccions


  Amb el suport de
Generalitat de Catalunya