Comunicació · 5 de Desembre de 2017. 15:21h.

Jordi González: "És molt descarat el que han fet amb TV3"

El presentador està "dolgut perquè no reconec" la televisió pública

Jordi González: "És molt descarat el que han fet amb TV3"

Jordi González

El presentador del programa "Gran Hermano revolution: el debate" de Telecinco, Jordi González, ha assegurat en una entrevista El Nacional que "m'hauria semblat una barbaritat" que s'apliqués l'article 155 a TV3, però ha criticat que "és molt descarat el que han fet en aquests últims dos anys aquells que tenen poder directe sobre TV3 amb la Televisió de Catalunya".

"Em sembla vergonyós perquè TV3 és una televisió pública, i per pública entenc una televisió que ha de servir a tots els ciutadans d'un país. No només als que combreguen amb les idees del partit que està governant", ha lamentat.

González ha insistit que "no estic d'acord amb el que han fet" i ha recordat que "em va semblar molt malament la polarització dels telediarios de Televisió Espanyola per part del Partit Popular en l'època de majoria absoluta d'Aznar". "TV3 ha fet el mateix sense majoria absoluta", ha denunciat.

El presentador de Telecinco també ha afirmat que "TV3 ha estat casa meva, on m'he fet professional, i fins i tot persona", però ha assegurat que "a TV3 no torno ni com a convidat". "No faré mai un programa tan bo ni millor del que vaig fer a TV3 amb Les 1000 i una, en el que vaig treballar durant dos anys", ha justificat.

Finalment, ha reconegut que "la meva relació amb la cadena és molt incòmoda perquè no els agrada la meva manera de pensar, ni la meva manera de dir el que penso". "No diria que estic vetat, perquè jo no faig servir les paraules que fa servir Pedro Ruiz quan diu per què no surt a la tele. Estic dolgut perquè, diguem, no reconec TV3, no me'n refio", ha conclòs.

45 Comentaris

Publicitat
#20 albert, bcn, 06/12/2017 - 11:20

Viure a Catalunya i dir aquestes veritats te greus conseqüències, en forma de burla, menyspreu, rebuig i en el millor dels casos aïllament i pèrdua d'oportunitats, per tat s'ha de ser valent per dir aquestes coses, ben fet Jordi, potser el teu gestfa que d'altres segueixin el teu exemple i denunciïn lo que esta passant amb TV3.

#20.1 Joan, Tortosa, 07/12/2017 - 09:41

Per favar, dient el que està dient, calculadament està aconsegunit feina i copets a l'espatlla a teles escombraria en què es guanya la vida i en els quals, per cert, paguyen molt millor que a TV3. Totes les teles nacionals explieun la realitat des de la perspectiva del país. TV3 és molt molt molt molt mnolt mérs plural que TVE...

#20.2 albert, BCN, 07/12/2017 - 22:06

TV3 plural? mes que TVE? si home si... alla nomes tenen cabuda els indepes a sou de tots... com si el altre 50% de Catalunya no existis... va home va... ni voste s'ho creu

#19 Miquel Massana , 08320, 06/12/2017 - 10:37

Assumpte les teles on acostuma a treballar ell a mi SI que em feria VERGONYA treballar. Es un hipocrita.

#18 Ram, Terrassa , 06/12/2017 - 09:52

Ya le va quedando menos a los dirigentes independentistas de TV3 y Catalunya Ràdio, también a las subvenciones de la prensa del régimen, porque a partir del 21D habrá un gobierno de verdad para TODOS los catalanes.

#17 modium, Moià, 06/12/2017 - 08:56

Segons el CAC la televisió TV3 és la més plural i la que treballa aquest individu Tele 5 la menys plural, per tant que pari de mentir .

#17.1 Cacacac, Hora dels adéus, 06/12/2017 - 09:54

Què ha de dir una mare del seu fill? Sempreu li semblarà més guapo, més alt i més llest, encara que sigui esquifit, curtet i lleig con un pecat.

#17.2 Sergi , Bcn (Espanya), 06/12/2017 - 10:22

El CAC?? Dirigida por políticos indepes? Jaajajaja. Muy bien campeón!!

#17.3 Pan con tomate y jamón ibérico, II*II Catalanismo secta destructiva, 06/12/2017 - 10:26

¿El CAC...? Ese organismo separatista que dirige la agitación y propaganda de tu secta. Venga pixapins, inténtalo de nuevo... a ver si nos convences.

#17.4 modium, Moià, 06/12/2017 - 11:20

Si el CAC no us convenç perquè no busqueu un organisme alternatiu espanyol, doncs jo us ho diré, perquè no us interessa que digui el mateix, així podeu seguir despotricant com feu sempre els espanyols.

#17.5 Sergi, Barcelona, 06/12/2017 - 18:57

Aaaahhh, que ho diu la mamandurria del CAC, a les hores ja estem tots salvats, si ho diu el CAC paraula de Deu, Amen.

#16 patumeiro, Sant Patumet, 06/12/2017 - 01:08

Esto lo tendria q ver todo el mundo. Y lo ha hecho TV3, en eso si me quito el sombrero.

http://www.ccma.cat/tv3/alacarta/30-minuts-sixena-art-de-frontera/entrevista-amb-marisancho-menjon-historiadora-aragonesa/video/5672879/#