|
26 d'Octubre de 2011. 11:14h. 98 comentaris ![]() 8727 lectures ![]() ![]() José Antich estripa l'enquesta del CEO El director de La Vanguardia diu que "està mal feta" i no es creu l'augment de l'independentisme ![]() ![]() El director de La Vanguardia, José Antich, ha estripat l'enquesta del CEO, durant Els Matins de TV3, en no estar d'acord amb la metodologia emprada i dubtar d'alguns dels seus resultats com ara l'augment de l'independentisme. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() #70 vador, sant cugat. 16/01/2012 - 20:27 Caram Antich!!! No m'imaginava veure't fent això. El poble català reclama la seva llibertat i amb aquests actes estas posant un murrió a l'expressió del poble català. Quina manera de fer periodisme!!!. Ja sembla la caverna imperialista i nacionalista espanyola
#69 Jordi Potaroig, Tàrrega. 27/10/2011 - 22:06 Quant borda a Rac-1 canvio de radio, no sap parlar català i el que es més trist, no el vol parlar, es nota que a casa només es parla xarnego.
#68 Jordi Potaroig, Tàrrega. 27/10/2011 - 22:00 Coi Pepe sembla que vulguis ser el director del Mundo y no de la Vanguardia, ja sabiem que era un diari fatxa del PP, però no cal tant.
#67 jaumeslsn, lleida. 27/10/2011 - 18:45 hi ha algú que comença a fer coses estranyes...........
#66 Josep Ma., Terrassa. 27/10/2011 - 13:06 Doncs, si creu que l'enquesta no reflexa la realitat o és tant falsa en mostrar una pujada del "catalanisme", per què el seu diari fa poc ha començat a fer una edició en català per primera vegada a la seva història?
![]() #70 vador, sant cugat. 16/01/2012 - 20:27 Caram Antich!!! No m'imaginava veure't fent això. El poble català reclama la seva llibertat i amb aquests actes estas posant un murrió a l'expressió del poble català. Quina manera de fer periodisme!!!. Ja sembla la caverna imperialista i nacionalista espanyola
#69 Jordi Potaroig, Tàrrega. 27/10/2011 - 22:06 Quant borda a Rac-1 canvio de radio, no sap parlar català i el que es més trist, no el vol parlar, es nota que a casa només es parla xarnego.
#68 Jordi Potaroig, Tàrrega. 27/10/2011 - 22:00 Coi Pepe sembla que vulguis ser el director del Mundo y no de la Vanguardia, ja sabiem que era un diari fatxa del PP, però no cal tant.
#67 jaumeslsn, lleida. 27/10/2011 - 18:45 hi ha algú que comença a fer coses estranyes...........
#66 Josep Ma., Terrassa. 27/10/2011 - 13:06 Doncs, si creu que l'enquesta no reflexa la realitat o és tant falsa en mostrar una pujada del "catalanisme", per què el seu diari fa poc ha començat a fer una edició en català per primera vegada a la seva història?
#65 Miquel, Polinyà. 27/10/2011 - 07:59 I doncs perquè no estripa aquesta :
#64 Mr. X, .. 27/10/2011 - 00:15 José Antich.......només el nom ja et fot els pels de punta. Jo no crec que l'enquesta sigui un prodigi en quan a rigor, però ja en són moltes de seguides i això marca tendència. I, què cony, si elements com aquest es foten així d'histèrics vol dir que anem molt i molt bé
#63 ramon, barcelona-c. 26/10/2011 - 23:33 Quins coneixements d'estadística te aquest empleat de la vanguardia ???, ja tenim prou amb en p.j.ramirez al mundo dictant la politica del pp i ara soportar aquest aprenent de p.j.r a fer el mateix amb la generalitat. Que està cercant que l'acomiadin per l'indemnització pactada ???
#62 Gerard, Barna. 26/10/2011 - 21:57 Els catalans comencem a entendre, per fi, que ara mateix la Santa Aliança és un problema més gran que "Madrid". Si parlem d'enquestes LV val més que calli, no sigui cas que agafem l'hemeroteca.
El 20N no es vota la independència , que jo sàpiga. L'enquesta te la pots creure o no, jo no hi entro ni hi surto. El que critico és la intolerància de LV. Ara que, el fet que es posin tan nerviosos per una enquesta suposadament equivocada no et fa sospitar ni una mica? #61 Miquel, Barcelona. 26/10/2011 - 21:47 Sr. Antich, de tant en tant cal sortir al carrer per palpar l'ambient, i deixar d'estar l'ambient precuinat dels despatxos polítics i de manipulació mediàtica que realitza, entre altres, el seu diari.
#60 Jaume, Barcelona. 26/10/2011 - 20:34 Com es fa una enquesta tipus La Vanguardia style: Pregunta: independència sí o no? Resposta. Convergència i Unió. Així sí que ens entenem.
#59 antoni caus roca, sallent. 26/10/2011 - 19:53 jo no soc ultra catalanista, peró no es tracta d´anar en grup o no, es tracta de portar pistola o no? qui en porta?
#58 Marc, Sant Just. 26/10/2011 - 19:25 Que faci les enquestes a Badalona, o aquest senyor agafarà una depressió.
#57 David, Vic. 26/10/2011 - 18:44 Realment com sou.... quines opinions més cretines. Que si Godó, que si fatxes, que si... però que no veieu que té raó. Que Antic no parla d'independetisme que parla de l'enquesta dels resultats electorals.... que té raó. que aquests del CEO són uns manipuladors des de fa 5 anys.
#56 Tyr, Barcelona. 26/10/2011 - 18:24 La culpa no és d'ell, és de TV3 per contractar gent que no està a l'alçada i que no són experts de res (això sí, opinen de tot). El dia que a les tertúlies es porti gent qualificada i preparada, aleshores hi creuré, però ara només hi van enxufats i personatges televisius.
#55 Arnau Estanyol, Sant Boi. 26/10/2011 - 17:40 Aquests de la Vanguardia ara criden VIVA ESPAÑA. Quan Catalunya sigui un estat diran PER FI SOM LLIURES. Això mateix va passar a Kosovo amb el seu diari. Per a ells la independència era el mateix dimoni i desprès semblaven els mes independentistes del país.
#53 Cartanya, bcn. 26/10/2011 - 16:58 català q s'auto nomena Josè, em fa dubtar de la seva catalanitat,(encara que té tot el dret del món, pr descomptat), però amb aquesta dada ja se per on flaqueja (és el mateix que amb el Montilla). Però li donaré una mica la raó, perquè aquest augment, el vull veure en les urnes, no en paper.
#51 Robert, bcn. 26/10/2011 - 16:48 Patètic, aquest home, quan una enquesta (oficial!) diu una cosa que no li agrada, l'estripa!!! Impressionant, quina manera de fer el ridícul! Visca la democràcia, ha, ha!
#50 Patateta, Horta. 26/10/2011 - 16:43 Els unionistes estan nerviosos i demostren no tenir cultura democratica. L'estrategia de voler sembrar el dubte i la credibilitat allò que no t'agrada i fer-ho am un acte d'impacte mediatic esta massa vist, massa! el veritable problema no el tenim a Madrid el tenim amb gent com aquesta.
#49 espon, .. 26/10/2011 - 16:41 El Conde i els seus sequassos s'estan posant com a cabres. La TENDENCIA es clarissima, digui el que digui aquest pajaru.
#48 Francesc, Barcelona. 26/10/2011 - 16:30 Hem de tenir molt clar que en Godó, Foment i el Círculo Eqüestre són els directors de la colònia. Ells s'han enriquit atiant la decadència, la colonització i el no plantar cara a Espanya. Són còmplices i promotors de la ruïna a què s'està abocant el país. Només cal sortir al carrer.
#47 Francesc, Barcelona. 26/10/2011 - 16:23 El dia que proclamem la independència ni la Vanguardia ni el Periódico sortiran al carrer. O en tot cas, al cap d'una setmana hauran de plegar. Ja no tindran credibilitat a la societat catalana.
#45 Lola , BCN. 26/10/2011 - 16:11 1.L'enquesta no esta cuinada perque el tripartit va demanar fa 8 anys que no es fes i desde aleshores que NO es cuinen les enquestes del CEO. 2. El candidat del PP NO surt a l'enquesta perque l 5 de setembre el PP no va dir PER ESCRIT que l'incloguessin. El Sr. Antich hauria d'informar-se.
#44 víctor, bcn. 26/10/2011 - 16:00 Un diari que només publica el que interessa al poder, que cuina totes les notícies, que censura realitats i silencia fets. Que té un director que és pura parcialitat i arrivisme. La Vanguardia sí que s'hauria d'estripar de dalt a baix. La veritat en sortiria molt reforçada.
#43 Josep, Lleida. 26/10/2011 - 15:37 L'espanyol del jose antich és queixa que l'enquesta no ha estat cuinada, o sigui, manipulada.. A un país normal hauria de dimitir demà mateix com a director d'un diari teòricament seriós, peró bàsicament espanyolista.
#42 Jordi, Teià. 26/10/2011 - 15:22 Trencar una enquesta perquè el resultat no t'agrada és digne d'un director de La Vanguardia. En Galinsoga no ho hagués fet millor.
#41 la prova del cotó, Las Vegas. 26/10/2011 - 15:18 Hi ha preguntes de l'enquesta que són discutibles però carregar-se-la per criteris culinaris és d'un cinisme repugnant. A can Godó poden estar tranquils, però: mentre el seu diari sigui el més venut Catalunya no serà independent.
#40 Pere, Gandesa. 26/10/2011 - 14:59 Ha ha... , mireu que nerviosos es posen els anestesistes botiflers davant l'evidència que albirem la nostra llibertat dels simis espanyols.
#38 Xipolleig, Barcelona. 26/10/2011 - 14:34 L'establishment espanyol de Catalunya, o la caspa, millor dit, es comença a posar nerviosa.Perden els papers, o els trenquen literalment,com ha fet aquest aprenenent de membre del TOP.
#37 Martí, Barcelona. 26/10/2011 - 14:31 (segueix).
Mira, "elnuma", jo et contesto: s'ha aplicat un coeficient reductor per pal.liar, precisament, això. És a dir: una resposta a Lleida igual val un 60% que una resposta de Barcelona. Vaja, que està contemplat.
#36 Martí, Barcelona. 26/10/2011 - 14:26 Per cert, Antich:
#34 josep, Barcelona. 26/10/2011 - 14:24 aaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!
#33 Sebastià, Barcelona. 26/10/2011 - 13:54 Sr José Antic: en el fons no li agrada que l'independentisme vagi amunt, oi? Miri, doncs, s'hi haurà de posar fulles.
#31 David, BCN. 26/10/2011 - 13:29 Fem el referendum i comprovem-ho 'en directe', sense passar per cap cuina.
Jordi i cuantes vagades vols demanarl-hi lo mateix a la gent? A la teva caverna Luca? No gràcies , es tornaria a preguntar a la població sobre aquesta o qualsevol altra questió que generés interès per més d'un 40 % de la població, a la teva caverna s'hi viu a les fosques i no es pot mirar res perque ningu vol llum ens volen cecs i agenollats, quedatela. #30 bert, bcn. 26/10/2011 - 13:27 L'enquesta que val, la real i la que tindrà efectes, és el resultat del proper referéndum d'autodeterminació.
#29 Bernd, Barcelona. 26/10/2011 - 13:22 Sorpren que després dels anys que fa que el CEO fa enquestes, ara surti la gent criticant una metodologia que mai havien denunciat abans. Sr Antic, l'enquesta mal feta és la que va publicar el seu diari. Canvïin, sisplau, d'empresa demoscòpica que mai l'encerta. Aquest home és un maleducat.
#28 alfons pitiamunt, santes creus. 26/10/2011 - 13:20 Queda ben clar: Pel senyor Antich, director de La Vanguardia del senyor Godó, les enquestes que no han estat "cuinades i manipulades" no valen per res!!!
#27 Joan, ANTICH EL CUINER. 26/10/2011 - 12:54
Lo que me gustaria saber es cuantos de este 45% se identifican con las soflamas de las camisas pardas de Bernat. Si es más de 1%, ya es preocupante. Aunque ya te digo aprendiz de Hitler que con la violencia y la venganza no conseguiras nada en la Europa actual... Un clàssic entre els clàssics de confondre la víctima i el botxí. Amic, els teus varen bombardejar les poblacions catalanes, els teus, varen aniquilar els meus, i tot aquest perjudici històric, sense cap perdó públic, el pagareu els col·laboracio nistes instal·lats durant la colonització. la libertad no la define el idioma en el q uno habla o no y yo hablo español no castellano, ademas q yo no adoctrino a nadie, eso queda para los de omnium. Bernat solo los ultras totalitarios y extremistas amenazan como tu lo estas haciendo, pero tranquilo, q rezare por tu negra alma totalitaria. Parla de llibertat un que visquent a Catalunya borda en castellà i intenta adoctrinar als indígenes sobre el que els hi convé i el que no. Tu també aniràs a les llistes, tranquil, l'anonimat de moment et manté invisible, ja surtiràs del cau. lo unico demostrado hasta la fecha es q los q no soportan la libertad son los ultras catalanistas, esos q van a las universidades a reventar las conferencias de los q no son de su cuerda o montando contramanifestacione s al estilo etarra. Y esa encuesta es mas falsa q un euro de madera. Y si se puede #26 J, Vilajuïga. 26/10/2011 - 12:48 Quan la guineu no les pot haver, diu que son verdes!
#25 Bernat, Barcelona Neta i Catalana. 26/10/2011 - 12:42 La cinquenacolumna està nerviosa, perd els papers, falseja la història i borda. Apuntem-nos també el nom del sr. Antich a la llista de col·laboracionistes amb el genocidi perpetrat contra Catalunya, la seva gent i la seva cultura, per dur-lo al tribunal contra els drets humans.
Repetir una mentira mil veces no la convierte en verdad. Bernat, apúntate a ETA q es donde deberías estar, aunque para eso se necesita valor y los ultras catalanistas si no vais en grupo no lo tenéis. Y no se para q lo llevas a un tribunal si para ti ya es culpable. Y tu no representas a Cataluña. #24 Lalaia2011, BCN. 26/10/2011 - 12:34 S'enten que un senyor nat a la Seu d'Urgell, en una familia catalana de llibretes "de tota la vida", i que encara signa i es faci dir "José", no li agradin els resultats de l'enquesta.
#23 Antic i caducat, bcn. 26/10/2011 - 12:30 L´enquesta q val és la de la Vanguardia ;)
#21 el lleutó, bcn. 26/10/2011 - 12:24 fins ara el Sr. Antich no havia dit mai que les enquestes del CEO estaven mal fetes, oi? Quan el resultats eren diferents, oi? Quan els que estaven a favor de la independència eren minoria, oi? En castellà es diu "se le ha visto el plumero".
#20 rafel, bcn. 26/10/2011 - 12:10 si voleu estar MAL informats, ja sabeu quin diari heu de llegir.
#19 Claüc, Sabadell. 26/10/2011 - 12:04 Sr. Antich. Això d'oferir enquestes cuinades sense mostrar les respostes reals, en sou especialistes a molts mitjans.
#18 Claüc, Sabadell. 26/10/2011 - 12:02 El colmo de la ceguesa o de l'impocresia està que l'enquesta del CEO de fa 4 mesos coincidia molt amb la propia enquesta que va fer la Vanguardia. Però com que no li agrada el resultat, diu que està manipulada.
Perquè llavors CIU estava a l'oposició i es tractava d'enviar el missatge que precisament ells eren la solució contra "el problema" de la pujada de l'independentisme. És a dir, són els guardians de Cat, i cada cop que poden la lloguen per omplir-se les butxaques. Per ells som mercaderia. #17 Xavier, Granollers. 26/10/2011 - 12:00 La caverna mediàtica ataca, això vol dir que tenen por, que els independentistes estem guanyant, tal i com indica aquesta enquesta i d'altres que sí han estat treballades. Si comparem resultats no són tant contradictoris amb les darreres enquestes fetes pel que fa al referèndum.
#16 Jordi, Manresa. 26/10/2011 - 11:56 Ahir fent una volta per les cadenes de la caverna mediàtica, es notava cert nerviosisme pel 45% d'independentistes.
Jordi, amb tots els seus defectes, però ERC ho és. Jo si puc voto a SI, però no soc tan estúpid de votar nul. Un resultat on CiU torni a guanyar molt i PP tingui molts vots, aniría fatal per l'independentisme. #15 Indigeta, Cipsel.la. 26/10/2011 - 11:52 Continua: És clar, que també és possible que el Sr. Antich, al que es diu que li tremola la cadira, estigui fent mèrits devant del Sr. Compte, "grande de EspaÑÑa" per mantenir-se en el càrrec.
#14 Indigeta, Cipsel.la. 26/10/2011 - 11:50 El Sr. Antich hauria de saber com a professional de la informació que és que la enquesta del CEO es presenta en brut, el que fa que aparentment hi hagi contradiccions que desapareixen al fer-ne la projecció. Aquí la teniu: http://www.feedback.es/files/Referendum independencia.pdf
Aquesta cuinada feta x una empresa espanyolista i en castellà, per suposat, no s'aguanta per enlloc. #11 Toni, Barcelona. 26/10/2011 - 11:42 Quan la presentadora li pregunta en què consisteix "cuinar" un sondeig, el personatge de La Vanguardia respon amb tota una lliçó sobre com manipular una enquesta. Que n'és d'important el paper i la feina del "sociòleg", oi sr. Antich ?, segurament tant o més que el dels 2500 enquestats.
#10 Jordi, Castellbell i el Vilar. 26/10/2011 - 11:41 Tothom és lliure de creure el que vulgui. Jo per exemple, en relació a la campanya de la Vanguardia que deia que les vaques volen, si ho diu la Vanguardia és veritat, doncs jo penso que les vaques no volen, encara que ho digui La Vanguardia.
1r. Les vaques no volen, per molt que ho digui La Vanguardia. 2n. Els independentistes no fem olor a sofre perquè se'ns identifiqui a simple vista. 3r.El 20N votaré després de molts anys sense fer-ho 4t .Til·la per als unionistes que com el Sr. Antich comencen a perdre les formes i els papers #9 jajajjajaaaaa, barcelona. 26/10/2011 - 11:41 potser pero nomes 14 diputats del parlament son indepes de 135.....no em digueu CIu que precisament son cul i merda amb Godo
#8 Marc, Bcn. 26/10/2011 - 11:36 Té raó: que avui hi hagi el doble d'independentistes no s'ho creu ningú. I ho diu un independentista.
Exacte Jordi, per votar sí en un referèndum no cal ser de Maulets. Amb estar emprenyat, haver descartat per irreal el federalisme o donar un vot de confiança a un canvi de timó n'hi ha prou. Per això els estudis detecten vots positius fins i tot al PPC. Marc, totes les enquestes, si fa no fa, reflecteixen que hi ha un nucli dur independentista d'un 25%-30%. Són els militants, per dir-ho d'alguna manera. Però si preguntes què votarien en un referèndum, que és el que s'ha de preguntar, la cosa puja cap al 40% i creixent. Té tota la lògica. Crec sincerament que t'equivoques, ni que només sigui un independentisme circumstancial de gent que ja s'ha atipat però que una política més oberta cap a Catalunya els podria tornar a fer canviar d'opinió. D'altra banda l'enquesta no parla del doble sino d'un 2 o 3 % més. #7 ququ, lleida. 26/10/2011 - 11:35 hehe , aquests espanyolassos del grup Godó ja comencen a estar nerviosos !! Se'ls acaba el xollo! La gent ja està farta d'Espanya
#6 joan, bdn. 26/10/2011 - 11:35 Home. Va ser el PP que va posar per llei que el CEO només podia posar estimació directa de vot i no pas cuina. Si no estan d'acord amb el resultat canvieu la llie. I si el resultat no t'agrada, posa-t'hi fulles...
#5 sbocat, París. 26/10/2011 - 11:33 Companys,
#4 Lluís, Banyoles. 26/10/2011 - 11:31 Si l'Antich es posa nerviós és senyal que anem bé...
#3 rull, vilamacolum. 26/10/2011 - 11:25 Quines maneres... Ja és hora de que els catalans ens alliberem del jou de La Vanguardia, autèntic fre a l'autodeterminació.
#1 Trinity, BCN. 26/10/2011 - 11:20 "Els catalans som molt contradictoris, pensem una cosa de dia i una altre de nit"... el convergent creu que tothom és de la seva condició...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() El + comentat El + vist El + enviat El + comentat El + vist El + enviat El + comentat El + vist El + enviat 07.01.09 · ![]() 09.07.08 · ![]() 27.05.11 · ![]() 24.07.11 · ![]() 31.05.11 · ![]() 30.06.08 · ![]() 06.10.11 · ![]() 14.05.09 · ![]() 18.08.08 · ![]() 17.10.11 · ![]() 07.09.11 · ![]() 28.05.11 · ![]() 15.04.11 · ![]() 24.07.11 · ![]() 04.04.11 · ![]() 27.05.11 · ![]() 03.05.12 · ![]() 19.10.11 · ![]() 18.05.10 · ![]() 12.04.12 · ![]() 03.11.08 · ![]() 23.02.09 · ![]() 05.11.09 · ![]() 09.07.08 · ![]() 12.04.12 · ![]() 06.01.11 · ![]() 18.05.10 · ![]() 27.05.11 · ![]() 12.01.10 · ![]() 15.04.11 · ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

Avís legal | Qui som | Publicitat | Contacte | Col·labora |
© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet
Notícies en català · Notícies en castellà
e-notícies - Notícies Comunicació - José Antich estripa l'enquesta del CEO



























