25 d'Octubre de 2009. 12:30h.

4 comentaris

1094 lectures

Imprimir Enviar Disminuir lletra Augmentar lletra

Juliana es fa de Convergència?

El director adjunt de 'La Vanguardia' elogia la fortalesa de CDC

Enric Juliana, durant la seva intervenció a l'acte de la Trias Fargas
Enric Juliana, durant la seva intervenció a l'acte de la Trias Fargas
Enric Juliana, durant la seva intervenció a l'acte de la Trias Fargas

El director adjunt de La Vanguardia, Enric Juliana, ha elogiado la fortalesa de CiU després que aquesta setmana participés en l'acte de lliurament del XIIIè Premi Ramon Trias Fargas d'Assaig Polític. En un article en aquest diari manifesta que "Convergència és un nervi viu de la societat catalana. CiU ha trencat el guió que preveia la seva mort per inanició a una illa deserta. Un partit que porta més de sis anys exclòs de tots els negociats i segueix encapçalant les enquestes, demostra estar al capdavant d'una corrent social vigorosa. Seria absurd avergonyir-se de parlar, amb sencera llibertat, davant tal auditori. Caigui el que caigui".

Enric Juliana és periodista. Va començar la seva carrera periodística professional en el desaparegut diari vespertí TeleleXprés, en 1977. Ha treballat en els serveis informatius de Televisió Espanyola, en la revista El Mundo i en la redacció del diari El País. L'any 1991 s'incorpora a La Vanguardia i el 1992 és nomenat redactor en cap de local. Després, va ser corresponsal a Itàlia entre 1997 i 2000, any en què és nomenat director adjunt d'aquest rotatiu. Actualment també és el delegat a Madrid i articulista.

 

Facebook

Twitter

Menéame

Digg

Barrapunto

Del.icio.us

Fresqui

Blinklist

Tafanera

 
url curta
http://tinyurl.com/6ld73cs

4 comentaris

#4 ton, sallent. 25/10/2009 - 19:23

 

Valorar

Positiu Negatiu

el sr. Juliana és un gran periodista, peró ho és sent un serb al servei d´Espanya, que els donen a Madrid als periodistes catalans que hi van de corresponsals, no cal renunciar a ésse rcatalà encara que visquis a Madrid

-

. .

#3 Ramon, Barcelon. 25/10/2009 - 19:18

 

Valorar

Positiu Negatiu

No entens absolutament res, Julià.

-

. .

#2 Julià GODÒ, Barcelona. 25/10/2009 - 17:48

 

Valorar

Positiu Negatiu

JULIANA es d'UNIO i amic intim de DURAN LLEIDA. Per extencsió es convergent i un dels máxims FACTOTUMS de UNIONISME catalá amb Espanya. Per tant menys soroll, LVanguardia i Juliana com Anticg i Godò son UNIONISTES CONVERGENTS al servei d'Espanya.

-

. .

#1 Ramon, Barcelona. 25/10/2009 - 15:23

 

Valorar

Positiu Negatiu

La Vanguardia només es farà convergent si Reagrupament va com un coet. Dit d'una altra manera. Una de les conseqûències immediates al fet que Reagrupament vagi com un coet, serà que godós i fainés deixaran de ser tan cabrons amb Convergència.

-

. .
 

El + comentat

El + vist

El + enviat

07.01.09

·

09.07.08

·

27.05.11

·

24.07.11

·

31.05.11

·

30.06.08

·

06.10.11

·

14.05.09

·

18.08.08

·

17.10.11

·

e-noticies

© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet

Notícies en català · Notícies en castellà

e-notícies - Notícies Comunicació - Juliana es fa de Convergència?

Capital de la Cultura Catalana Agència de Qualitat d'Internet Plató Obert de Produccions


  Amb el suport de
Generalitat de Catalunya