16 de Març de 2010. 19:29h.

76 comentaris

1061 lectures

Imprimir Enviar Disminuir lletra Augmentar lletra

Laporta, contra 'La Vanguardia'

El president del Barça acusa el diari del Grup Godó de practicar el "sucursalisme"

Joan Laporta, en una imatge d'arxiu. (Foto: fcbarcelona.cat)
Joan Laporta, en una imatge d'arxiu. (Foto: fcbarcelona.cat)
Joan Laporta, en una imatge d'arxiu. (Foto: fcbarcelona.cat)

El president del FC Barcelona, Joan Laporta, ha carregat contra La Vanguardia, arran de l'enquesta electoral del passat diumenge, en un article al seu lloc web. El dirigent blaugrana acusa el diari de "sucursalisme", d'anar "en contra dels interessos generals de Catalunya" i d'"adoctrinar la ciutadania".

"Hi ha massa diferència entre ambdues enquestes, entre ambdues mostres d’intencions, entre ambdues realitats. Els resultats de l’enquesta publicada a La Vanguardia respon a uns interessos que van en contra dels interessos generals de Catalunya perquè no és seriós ni responsable que un diari que pretén ser un mitjà de referència a casa nostra doni la informació que li convé segons els seus posicionaments ideològics", diu Laporta.

"El boicot sistemàtic i premeditat -segueix- a parlar d’una nova realitat política a Catalunya és inacceptable. Que La Vanguardia dilueixi en el no res informar de l’aposta creixent de milers de catalans i catalanes per una Catalunya plena només es pot entendre per unes intencions determinades que el seu director, Pepe Antich, hauria d’explicar-nos, als lectors i al seu editor, Javier de Godó, al qual, per cert, tinc un gran respecte. Amb el Comte de Godó hem tancat acords beneficiosos per a la seva empresa i per al FC Barcelona com el llançament de Barça TV a la TDT", recorda.

Laporta també demana que "Antich hauria d’explicar als seus lectors perquè menysté, amb tanta contundència, les accions i reflexions de persones i agrupacions que promouen els drets i les llibertats de Catalunya. O perquè sempre s’ha posicionat amb tanta bel·ligerància contra la meva gestió com a president del Barça. Només cal recordar, i a l’hemeroteca em remeto, als articles descaradament adversos contra mi i la meva Junta Directiva l’any 2008 en ple vot de censura".

"Si el sucursalisme de La Vanguardia amb l’establishment espanyol respon a qüestions empresarials o econòmiques que ho deixin ben clar, però que no ens vinguin amb lliçons d’objectivitat. L’enquesta de diumenge s’allunya de l’esperit informatiu d’un mitjà de comunicació que no s’atreveix, o no vol, oferir al lector una mirada àmplia i objectiva de la realitat nacional", indica.

Per últim, el president del Barça assegura que "el país aniria millor si La Vanguardia no s’obstinés a adoctrinar tant a la ciutadania sinó, senzillament, a informar-la com es mereix".

 

Facebook

Twitter

Menéame

Digg

Barrapunto

Del.icio.us

Fresqui

Blinklist

Tafanera

 
url curta
http://tinyurl.com/6a6jejg

76 comentaris

#76 Marti Saez, Girona. 19/03/2010 - 10:36

 

Valorar

Positiu Negatiu

Per primera vegada estic de acord amb elpresident La Porta. Soc asidu lector de La Vanguardia i desde fa temps que les editorials son com a mínim partdistes. Sembla que es posen a favor "dels possibles guanyadors". . .

-

. .

#75 Lluís, Sitges. 18/03/2010 - 19:25

 

Valorar

Positiu Negatiu

LV es un diari català, fet en espanyol per defensar i adoctrinar contra Catalunya. Quin nom te això?

-

. .

#74 jordi, BCN. 18/03/2010 - 09:52

 

Valorar

Positiu Negatiu

a emilio (a@a.com) 16/03/2010 21:47---> o tens moltes ganes d'enganyar o no tens ni idea del que dius; la generalitat ha celebrat justament el 650è aniversari, és a dir, 650 anys dhistòria. així que en aquella època no crec que ja sortis la vanguardia

-

. .

#73 Papitu, Papussia. 18/03/2010 - 01:54

 

Valorar

Positiu Negatiu

"Hem de promoure un moviment col.lectiu ....amb l'objectiu d'exigir-lii que tregui una edició en català"

NO NO i NO
Directament a la bassa. Per anar amb els interesos d'una potencia estrangera.

-

. .

#72 Pep, Alt Empordà. 17/03/2010 - 23:48

 

Valorar

Positiu Negatiu

En aquest article és pot llegir que és el que relament està passant...esquerra i Laporta son l.objectiu..CiU al servei dels autonomistes..CiU=espanya :http://www.tribuna.cat/croniques/politica-catalana/91620-objectiu-ensorrar-erc-i-frenar-laporta

-

. .
 

El + comentat

El + vist

El + enviat

07.01.09

·

09.07.08

·

27.05.11

·

24.07.11

·

31.05.11

·

30.06.08

·

06.10.11

·

14.05.09

·

18.08.08

·

17.10.11

·

e-noticies

© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet

Notícies en català · Notícies en castellà

e-notícies - Notícies Comunicació - Laporta, contra 'La Vanguardia'

Capital de la Cultura Catalana Agència de Qualitat d'Internet Plató Obert de Produccions


  Amb el suport de
Generalitat de Catalunya