Comunicació · 2 d'Agost de 2012. 17:43h.

L'Ara s'encomana a Terribas

L'exdirectora de TV3 fitxa com a consellera delegada del diari després de la sortida d'Oriol Soler

L'Ara s'encomana a Terribas

Terribas, en una imatge d'arxiu

El diari Ara ha fitxat l'exdirectora de TV3, Mònica Terribas, com a nova consellera delegada i editora després de la sortida del fundador i expresident Oriol Soler, a les darreries del passat mes de juny.

Terribas, segons es publica a l'edició digital del diari, arriba per reforçar "l'estratègia de consolidar la independència periodística del projecte i refermar el compromisos que aquest mitjà de comunicació va proposar-se en origen a través del seu manifesta fundacional".

El president de l'Ara, Ferran Rodés, acompanyat del director, Carles Capdevila, ha anunciat la incorporació de l'exdirectora de TV3 a la redacció aquest dijous, després que així ho hagi aprovat la junta de socis i del consell d'administració.

28 Comentaris

#18 Ramon, em recorda l'Urdanga del Cas Telefònica, 05/08/2012 - 13:43


una pregunta innocent, una, eh, que sinó us avicieu:

i si torna a cobrar per no fer res, ara a l'ARA,
quan treballarà?

#17 Joan, Bcn, 03/08/2012 - 01:14

No hi ha molt jefe i poc indio en aquest diari?

#16 -emilio, a, 02/08/2012 - 23:50

y como le pagaran el sueldo? en especies? Con dinero lo dudo. Sino que me expliquen de que vive el g-Ara, de la publicidad seguro que no, porque siempre que cae uno en mis manos cuento los anuncios y nunca son mas de dos. Yo creo que le pagaran el sueldo con ejemplares del diario, unos 500 al dia..

#15 Pere Pagès, CATALONIA IS DIFERENT, 02/08/2012 - 22:32

QUE GRAN LA TERRIBAS!! ES DE ADMIRAR LO QUE HACE. PASA DE COBRAR DE UNA SUBVENCIÓN (TV3), A OTRA (ARA), Y LO MEJOR DE TODO, QUE NO PASA NADA! VISCA CATALUNYA!!

#15.1 Gerard, Barna, 03/08/2012 - 03:20

La subvenció deu ser el que cobres tu per escriure tonteries en majúscules. La Terribas ha passat de treballar per la tv pública del país a una empresa privada. T'agradarà més o menys, això és una altra cosa. La seva tasca la jutjarem a posteriori.

#13 Isolda P., Barcelona, 02/08/2012 - 22:05

Encara no ha plegat aquest pamflet tan poc professional? És vergonyós el nivell "periodístic", superficial i molt parcial. A més, es perten el luxe de no publicar articles d'opinió q els hi envien catedràtics i eminències q no són de la seva secta de fracassats. Ara i sempre El Punt Avui!

#13.1 Gerard, Barna, 03/08/2012 - 03:22

Segur que ets lectora d'ElPunt Avui o només vols incordiar? Cada diari té el seu públic, els seus articulistes bons i d'altres de més fluixets. Aquestes baralles són absurdes.

#13.2 Terraxa, Terrassa, 03/08/2012 - 09:21

Exacte, cada diari té la seva subvenció, i no n'hem de fer res, oi?
com diuen a hisenda: USTED SÓLO TIENE DERECHO A PAGAR.

#13.3 Gerard, Barna, 04/08/2012 - 03:38

Seria demanar massa que no manipulis el debat? E-Notícies també rep subvencions i bé que hi escrius, Terraxa. Jo només he dit que l'actual ElPunt Avui no em sembla pas millor diari que l'Ara. Però tu segueix amb la teva lletania, tant se val.

#13.4 Terraxa, Terrassa, 07/08/2012 - 23:55

Efectivament, Gerard, seria demanar massa, prou que hagi de pagar que al damunt no tingui dret a dir la meva.
Entenc que a tu t'agrada la subvenció, ho trobes just, creus que els altres t'han de mantenir, això sI, tot en nom de Catalunya!!