2 d'Agost de 2012. 17:43h.

28 comentaris

3302 lectures

Imprimir Enviar Disminuir lletra Augmentar lletra

L'Ara s'encomana a Terribas

L'exdirectora de TV3 fitxa com a consellera delegada del diari després de la sortida d'Oriol Soler

Terribas, en una imatge d'arxiu
Terribas, en una imatge d'arxiu
Terribas, en una imatge d'arxiu

El diari Ara ha fitxat l'exdirectora de TV3, Mònica Terribas, com a nova consellera delegada i editora després de la sortida del fundador i expresident Oriol Soler, a les darreries del passat mes de juny.

Terribas, segons es publica a l'edició digital del diari, arriba per reforçar "l'estratègia de consolidar la independència periodística del projecte i refermar el compromisos que aquest mitjà de comunicació va proposar-se en origen a través del seu manifesta fundacional".

El president de l'Ara, Ferran Rodés, acompanyat del director, Carles Capdevila, ha anunciat la incorporació de l'exdirectora de TV3 a la redacció aquest dijous, després que així ho hagi aprovat la junta de socis i del consell d'administració.

 

Facebook

Twitter

Menéame

Digg

Barrapunto

Del.icio.us

Fresqui

Blinklist

Tafanera

 
url curta
http://goo.gl/NtoIw1

28 comentaris

#18 Ramon, em recorda l'Urdanga del Cas Telefònica. 05/08/2012 - 13:43

 

Valorar

Positiu Negatiu


una pregunta innocent, una, eh, que sinó us avicieu:

i si torna a cobrar per no fer res, ara a l'ARA,
quan treballarà?

-

. .

#17 Joan, Bcn. 03/08/2012 - 01:14

 

Valorar

Positiu Negatiu

No hi ha molt jefe i poc indio en aquest diari?

18

. .

#16 -emilio, a. 02/08/2012 - 23:50

 

Valorar

Positiu Negatiu

y como le pagaran el sueldo? en especies? Con dinero lo dudo. Sino que me expliquen de que vive el g-Ara, de la publicidad seguro que no, porque siempre que cae uno en mis manos cuento los anuncios y nunca son mas de dos. Yo creo que le pagaran el sueldo con ejemplares del diario, unos 500 al dia..

3

. .

#15 Pere Pagès, CATALONIA IS DIFERENT. 02/08/2012 - 22:32

 

Valorar

Positiu Negatiu

QUE GRAN LA TERRIBAS!! ES DE ADMIRAR LO QUE HACE. PASA DE COBRAR DE UNA SUBVENCIÓN (TV3), A OTRA (ARA), Y LO MEJOR DE TODO, QUE NO PASA NADA! VISCA CATALUNYA!!

3

. .
 
 

#15.1 Gerard, Barna. 03/08/2012 - 03:20

Valorar

Positiu Negatiu

-2

. .

La subvenció deu ser el que cobres tu per escriure tonteries en majúscules. La Terribas ha passat de treballar per la tv pública del país a una empresa privada. T'agradarà més o menys, això és una altra cosa. La seva tasca la jutjarem a posteriori.

#13 Isolda P., Barcelona. 02/08/2012 - 22:05

 

Valorar

Positiu Negatiu

Encara no ha plegat aquest pamflet tan poc professional? És vergonyós el nivell "periodístic", superficial i molt parcial. A més, es perten el luxe de no publicar articles d'opinió q els hi envien catedràtics i eminències q no són de la seva secta de fracassats. Ara i sempre El Punt Avui!

12

. .
 
 

#13.4 Terraxa, Terrassa. 07/08/2012 - 23:55

Valorar

Positiu Negatiu

-

. .

Efectivament, Gerard, seria demanar massa, prou que hagi de pagar que al damunt no tingui dret a dir la meva.
Entenc que a tu t'agrada la subvenció, ho trobes just, creus que els altres t'han de mantenir, això sI, tot en nom de Catalunya!!

 

#13.3 Gerard, Barna. 04/08/2012 - 03:38

Valorar

Positiu Negatiu

-3

. .

Seria demanar massa que no manipulis el debat? E-Notícies també rep subvencions i bé que hi escrius, Terraxa. Jo només he dit que l'actual ElPunt Avui no em sembla pas millor diari que l'Ara. Però tu segueix amb la teva lletania, tant se val.

 

#13.2 Terraxa, Terrassa. 03/08/2012 - 09:21

Valorar

Positiu Negatiu

3

. .

Exacte, cada diari té la seva subvenció, i no n'hem de fer res, oi?
com diuen a hisenda: USTED SÓLO TIENE DERECHO A PAGAR.

 

#13.1 Gerard, Barna. 03/08/2012 - 03:22

Valorar

Positiu Negatiu

-1

. .

Segur que ets lectora d'ElPunt Avui o només vols incordiar? Cada diari té el seu públic, els seus articulistes bons i d'altres de més fluixets. Aquestes baralles són absurdes.

 
Diputació de Barcelona

El + comentat

El + vist

El + enviat

07.01.09

·

09.07.08

·

18.04.13

·

23.05.13

·

24.07.11

·

14.09.12

·

27.05.11

·

12.10.13

·

28.09.12

·

16.09.13

·

e-noticies