Comunicació

 

02 / 06 / 2009

L'Avui censura un article crític amb ERC

L'escriptor Víctor Alexandre afirma que "ha estat prohibit" pel director del diari

Hi ha un total de 115 comentaris. Mostrats de l'1 al 50.

Jordi125  (Lleida)

04/06/2009

20:25

Si tot el que ha fet fins ara Catalunya ho ha fet amb el lastre d'Espanya i posanli continuament pals ales rodes.
El que seria capas de fer sen Independent en tremolaria el mon sencer.
Independencia i prou tot el demes es mareijar la perdiu

cati  (Roses)

04/06/2009

17:14

Endavant Víctor: Les coses incorrectes s'ha de dir.
Però som subscriptors( i érem accionistes) de l'AVUI des del primer moment, i sempre l'he defensat. Ara no canviaré, perquè espero que aviat es passi pàgina d'aquest capítol d'hores baixes.

Carles Guasch  (Barcelona)

04/06/2009

12:29

Joan Dalmau, mentre hi hagi gent com tu hi haurà manipuladors al capdavant dels mitjans de comunicació. Cal ser molt totalitari per acusar d'immodest a que denuncia una manipulació. Gràcies per retratar-te.

Joan Dalmau  (Vallès Occidental)

04/06/2009

12:04

Si tots els que ens han refusat la publicació d´un article a un mitjà de comunicació haguéssim de parlar de censura això semblaria Corea del nord. Sr. Alexandre una mica més de modèstia que això ens ho han fet a tots sense ser casus belli de res.

Marta  (Castellbisbal)

04/06/2009

10:40

Ignatius, només cal llegir l'article en qüestió perquè et desacreditis sol. El dia que aprenguis a escriure una línia el 0'1% de bé que el senyor Alexandre et donarem un caramel. Mentrestant et recomano passar per P3.

Raül  (sabadell)

04/06/2009

10:12

Tothom te alguna cosa que retreure a una societat i als seus caps visibles. "Mentalitat catalana" hauríem de tenir, una zona d'Europa que tiri del carro. Fa falta unitat i pensament constructiu, per aconseguir la gent i els recursos. Català apolític

Marc  (Figueres)

04/06/2009

10:01

ERC ha aprés molt del sectarisme del PSOE, ara , com sempre Catalunya se'ls enrefot.

Ignatius  (Barcelona)

04/06/2009

08:56

"Jaumot", des de quan no publicar a un diari un article mal escrit, provocador i pèssimament argumentat és censura? Ai, que curt vas de cultura democràtica i que llarg de totalitarisme. I que curt en cultura en general. Quin nivell més baix, Déu meu

Jaumot  (Bellaterra)

04/06/2009

01:18

Jordi i companyia espanyoleta: des de quan no publicar un anònim és censura? Ai que curts aneu de cultura democràtica i que llargs de totalitarisme. I que curts en cultura en general. Quin nivell més baix, Déu meu.

Francesc  (Barcelona)

03/06/2009

22:23

Per a Víctor Patètic:.La no publicació en paper de l?article d?en Barrera resta credibilitat democràtica al diari. L?Avui està perdent fermesa catalanista. Les polèmiques sempre són sanes. Llepaculs ta sogra.

amn  (Gràcia, BCN)

03/06/2009

22:22

Com li deu agradar aixó. I si el cap d'opinió s'ha passat de llest? Si no li han demanat, per què l'envia? Ah, per ser qui és. Ja. Podria ser que no intereses? Per repetitiu i monocorde. Perquè és totalment mon

Jordi  (Barcelona)

03/06/2009

21:54

El senyor Alexandre censura opinions al seu blog que no li agraden, ara el censuren a ell. Que no es queixi.

Andrés  (Badalona)

03/06/2009

18:56

Ignatius, gracias por hacer campaña en favor del españolismo. Necesitamos catalanes como tú que odien a su país. ¿Qué sería de nuestra causa sin vuestra colaboración?

Ignasi  (Cerdanyola)

03/06/2009

18:45

Articles d'en Carretero? Diràs l'article. Per cert, aquests articles es pacten. També estava pactat el del Victor, però al Cruanyes li costa més de prohibir un polític que un escriptor.

Joan  (Barcelona)

03/06/2009

18:09

Ja ningú recorda que fa quatre dies va ser a l'Avui on es van publicar els articles de Carretero? Per cert, i l'Uriel? On para?

Samuel  (Barcelona)

03/06/2009

17:56

Víctor Patètic, algú ho diu per aquí i té molta raó: el teu nom ja diu què ets. I amb el que escrius, com a llepaculs del totalitarisme, et desacredites sol.

Ignatius  (Barcelona)

03/06/2009

17:46

Han fet un grup de suport a aquest personatge al Facebook, "No a la censura al diari Avui", amb un dibuixet molt graciós. Era una pura qüestió de justícia crear-ne un altre: "No a la censura al bloc del Víctor Alexandre!" Va creixent! Apunteu-vos hi!

Jordi  (Lleida)

03/06/2009

17:43

Fa temps que l'Avui és d'ERC. En una democràcia privada de llibertat, el millor que es pot fer en aquests moments és anar a poc a poc, i sense fer soroll, a Reagrupament. Allí que encara s'ha de néixer, no hi ha corrupció, sí llibertat.

Josep Maria  (Les Fonts)

03/06/2009

17:23

Pobret Arcadi Boix, que només pot escriure comentaris a Internet perquè no el llegeix ningú a cap altre lloc, es veu obligat a defensar la censura d'un article programat per ser publicat. Quan no hi ha cultura democràtica, hi ha gent com el Boix.

Marta  (Barcelona)

03/06/2009

17:18

A qui vols enganyar Mireia? Els socialistes esteu tan acostumats a manipular els mitjans que no suporteu que algú us deixi ben retratats. Doncs, apa, a menjar-vos el marró.

Victor Patètic  (Barcelona)

03/06/2009

17:11

Francesc (Barcelona): un diari es un servei públic? ahh, això deu ser com Pravda o Granma, no? Segons tu són serveis públics finançats per tothom i administrats per l'Estat, no? Avui q publiqui el que li roti. HO CAPTES SECTARI LLEPACULS???

Arcadi Boix  (barcelona)

03/06/2009

16:25

pobret escriptor, no li han publicat un article... us imagineu que tots els que envien articles i no els hi publiquen fessin aquest número?

Mireia  (Sant Cugat del Vallès)

03/06/2009

15:17

A qui vols enganyar Víctor? L'Avui no para de redactar articles criticant Esquerra i ara ens vols fer creure que te n'han censurat un? És idea d'en Madí invertar-se això també? O ho has pensat solet?

Francesc  (Barcelona)

03/06/2009

15:01

A l'Avui en versió paper es va censurar l'article de l'Heribert Barrera en aquest dionava suport a les tesis d'en Carretero. Es tracta de desactivar les polèmiques, tan naecessàries, sobre l'independentisme.

Lluís  (Vilanova)

03/06/2009

14:17

Conclusió ¡¡ No compraré mes l\'Avui!!

Mireia Masip  (Reus)

03/06/2009

13:30

ERC és el pitjor partit de la història i el més corrupte

Ignatius  (Barcelona)

03/06/2009

13:01

No, "Juli", com el seu nom indica, és un grup de gent que ha estat censurada al bloc del Víctor, tant és si són espanyolistes, independentistes, d'esquerres o de dretes. Si el que pretens és intimidar, vas llest.

Noemí  (Sabadell)

03/06/2009

12:46

POTENTIA KUPEDITATIS=AFANY DE PODER=DICTADURA!
QUIN FÀSTIC!!!!!

Juli  (Barcelona)

03/06/2009

12:40

És veritat Ignatius. És un grup d'espanyolistes. Està bé que us reuniu, així us tenim juntets.

Joan Carles  (Barna)

03/06/2009

12:19

Xavi, ets bastant limitat, saps? La biografia la posa l'e-notícies. Sort que no tothom té el teu nivell.

Meliq Salau  (Reus)

03/06/2009

12:18

Un magnífic article que explica molt bé la realitat actual del partit del President Francesc Macià
Diu que és despullada una direcció que sí que va efectivament en pilotes
Amb aquesta censura ERC entra en fase predefunció estalinista-goebbelista

xavi  (figueres)

03/06/2009

12:12

aquest home realment ja no sap q fer! no ha fet cap mena d\'aportació a l\'independentisme, tan sols l\'ha malmès i essencialitzat! a sobre es permet el luxe de fer-se una biografia i de difondre el seu ego immadur a tort i a dret.

Ignatius  (Barcelona)

03/06/2009

12:10

No, tots no, Ferran, però més d'un. Per cert, ja hi ha un grup al Facebook, "Jo he estat censurat al bloc del Víctor Alexandre". Apunteu-vos hi!

Salva  (Girona)

03/06/2009

11:59

Ferran, que ets jubilat o estàs a l'atur? No tens altra feina que omplir de comentaris l'e-notícies dia rere dia? Canses molt, noi. Surt al carrer i que et toqui l'aire. Va molt bé, saps?

Fono  (Riba de l'Onyar)

03/06/2009

11:47

Vés que no trobi un antiquari que hagi comprat objectes manllevats.

FERRAN  (BARCELONA)

03/06/2009

11:30

que són tan intransigents com ell mateix, Mira els comentaris d'aquest mateix tema; et penses que els escriu ell? Jo crec que no.

FERRAN  (BARCELONA)

03/06/2009

11:29

No, Ignatius, no és que me\'l cregui. Només és que, a dins de l\'independentisme català, hi ha molta gent tan sectària com ell. No dubto que faci ell mateix molts dels comentaris insultants al seu bloc, però també té molts seguidors,

Tommy  (BCN)

03/06/2009

11:15

Ja t'entenem, Ferran. Tu ets de la secta de l'Espanyol i del Fidalgo, oi?

Ignatius  (Barcelona)

03/06/2009

11:15

Ai, Ferran, Ferran, encara te'l creus? Però si el coneixes tan bé com jo. Pràcticament ningú no combrega amb ell, excepte ell mateix i els seus nombrosíssims pseudònims, la majoria suposadament oriunds de poblets de la Catalunya interior.

FERRAN  (BARCELONA)

03/06/2009

11:10

espanyols, que si els botifleres, que si els pericos. Ara, el problema és que, si molts independentistes combreguen amb ell, és perquè són igualment sectaris.

FERRAN  (BARCELONA)

03/06/2009

11:10

de l'Alexandre sembla, pels comentaris que ell mateix deixa publicar, un pamflet propi de Cuba o el Xile de Pinochet; amb les seves lloes i els seus exabrutes "contrarevolucionaris", amb bons boníssims i dolents dolentíssims; que si els

FERRAN  (BARCELONA)

03/06/2009

11:06

Home, Francesc, si més no, el Fidalgo, de sempre, ha publicat comentaris, no només contraris a la seva manera de pensar, sinó també aquells que el mancaven greument al respecte. I, només amb això, ja mereix la meva consideració. En canvi, el bloc

Roger  (Sants)

03/06/2009

11:04

Jo crec que tot queda explicat quan, com saben tots els periodistes, el senyor Cruanyes és el company d'un senyor de la Direcció Nacional d'Esquerra.

Isidre  (BCN)

03/06/2009

10:59

Ignatius, quan es pacta la publicació i es marca la data que sortirà, la prohibició posterior de "més amunt" és prevaricació.

Ignatius  (Barcelona)

03/06/2009

10:39

Quin nivell, aquest Francesc. Primer, ni l'Avui ni cap altre mitjà prohibeix el pensament de ningú. Segon, l'Avui no està obligat a publicar l'article de ningú, encara que sigui algú que "el compra amb els seus diners" (amb quins diners, si no?)

Ton  (La Catalunya arruinada pel tristpartit)

03/06/2009

10:34

Soc lector de l´Avui, pràcticament, des del seu naixement, conservo totes les portades de les seves renovacions. És ben cert que des de que hi ha en Cruanyes el diari a tirat cap a l´E, amb les Europees la cosa és d´escàndol. He deixat de comprar-lo.

Jaume  (Matadepera)

03/06/2009

10:30

Ferran, i com ho saps si no has llegit mai un sol llibre seu. De fet, has llegit alguna vegada algun llibre d'algú que no sigui el Sergi Fidalgo? Ja sabem que n'ets un fan. Això ja diu qui ets.

Francesc  (Barcelona)

03/06/2009

09:57

Victor Patètic, el teu nom ja ho diu tot sobre tu. Una cosa es un blog personal, que te un nom propi, i una altra es un diari, que es un servei públic i que no pot prohibir el pensament de la gent que el compra amb els seus diners. Ho captes, totalitari?

FERRAN  (BARCELONA)

03/06/2009

09:54

Amb aquest paio, l 'independentisme català ha fet un dels ridículs més grans de la seva història; titllen Espanya de dictatorial i, tanmateix, xalen amb aquest stalinista. Stalinista que,a sobre, és un escriptor de pa sucat amb oli.

Víctor Patètic  (Barcelona)

03/06/2009

09:35

Ferran (St Cugat): els diaris pretenen pluralitat? Has begut? Prens drogues? Jo no veig pluralitat enlloc. Per tant li agradi o no al Sr. Alexandre, l'Avui té tot el dret a censurar, igual que fa Alexandre al seu bloc. Però després que no es queixi

<a href="http://ads.us.e-planning.net/ei/3/376b/3823930337bff47f?it=i&rnd=$RANDOM" target="_blank"><img width="300" height="250" alt="e-planning.net ad" src="http://ads.us.e-planning.net/eb/3/376b/3823930337bff47f?o=i&rnd=$RANDOM" border=0></a>

El + votat

El + comentat

El + vist

El + enviat

11.06.08

·

17.07.08

·

07.01.09

·

30.06.08

·

17.07.08

·

10.11.08

·

30.05.08

·

01.06.08

·

16.07.08

·

09.07.08

·

<a href="http://ads.us.e-planning.net/ei/3/376b/410c093c1fd8ca69?it=i&rnd=$RANDOM" target="_blank"><img width="300" height="250" alt="e-planning.net ad" src="http://ads.us.e-planning.net/eb/3/376b/410c093c1fd8ca69?o=i&rnd=$RANDOM" border=0></a>
<a href="http://ads.us.e-planning.net/ei/3/376b/ad615d37ac039a0e?it=i&rnd=$RANDOM" target="_blank"><img width="300" height="100" alt="e-planning.net ad" src="http://ads.us.e-planning.net/eb/3/376b/ad615d37ac039a0e?o=i&rnd=$RANDOM" border=0></a>
e-noticies

© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet

Notícies en català · Notícies en castellà

e-notícies - Notícies Comunicació - L'Avui censura un article crític amb ERC

Capital de la Cultura Catalana Agència de Qualitat d'Internet Ben Mirat


  Amb la col·laboració de
Generalitat de Catalunya