|
10 de Febrer de 2012. 10:08h. 174 comentaris ![]() 6173 lectures ![]() ![]() "Qui no se senti espanyol ha de marxar d'Espanya" Polèmica a Punto Pelota per la possible xiulada a l'himne espanyol durant la final de Copa ![]() ![]() La possible xiulada a l'himne espanyol i al Rei durant la final de Copa que disputaran l'Athletic de Bilbao i el FC Barcelona ha estat tema de debat i de polèmica al programa d'Intereconomía 'Punto Pelota'. L'exfutbolista del Madrid, Fernando Sanz, ho veu com una falta d'educació i una provocació, perquè "a mi no se m'acut anar a la festa de Catalunya i començar a xiular 'Els Segadors', perquè al final em diran que aquest paio és un mal educat i un provocador i ve aquí a que li fotin un jec d'hòsties". ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() #97 Francesc, Navarcles. 13/02/2012 - 18:56 El mateix dic. Qui no se senti català, ha de marxar de Catalunya!
#96 Andreu Tort, Sabadell. 13/02/2012 - 17:18 Començant pel Rei que és italià i la reina que és grega i desprès cal seguir amb els moros, romanesos, peruans , pakistanesos, xinesos, equatorians, sub saharians en general i altres que no consta se sentin espanyols per res.
#95 Roger, Aqui. 13/02/2012 - 13:18 L'himne espanyol no és el meu himne, però crec que es mereix el mateix respecte que reclamo per al meu himne.
Considerar el fet de xiular un himne una falta de respecte o un exercici de la llibertat d'expressió és una OPINIÓ SUBJECTIVA, creure que l'himne espanyol mereix respecte pert part de qualsevol català és una BAJANADA
#94 Zukhov, Coventry U.K.. 12/02/2012 - 19:15 Tant de bó poguèssim dir ens en anem! Nosaltres som "los hijos espúreos de la madre patria" perque ja tenim la nostra de pàtria i per els espanyols només som "perros catalanes" als que s´ha de munyir com a vaques. Aneu-vos-en a la merda!
#93 angel, cardeddeu. 12/02/2012 - 00:12 Jo pregunto: per què el Real Madríd es va negar a parlar en català quan jugava en el santiago Bernabéu entre el R. Madríd- F.C. Barcelona? Es una falta de respecte. per començar el Sr. Mas i el Sr. Duran. Mirant aixì en 4 anys Catalunya serà independent.
![]() #97 Francesc, Navarcles. 13/02/2012 - 18:56 El mateix dic. Qui no se senti català, ha de marxar de Catalunya!
#96 Andreu Tort, Sabadell. 13/02/2012 - 17:18 Començant pel Rei que és italià i la reina que és grega i desprès cal seguir amb els moros, romanesos, peruans , pakistanesos, xinesos, equatorians, sub saharians en general i altres que no consta se sentin espanyols per res.
#95 Roger, Aqui. 13/02/2012 - 13:18 L'himne espanyol no és el meu himne, però crec que es mereix el mateix respecte que reclamo per al meu himne.
Considerar el fet de xiular un himne una falta de respecte o un exercici de la llibertat d'expressió és una OPINIÓ SUBJECTIVA, creure que l'himne espanyol mereix respecte pert part de qualsevol català és una BAJANADA
#94 Zukhov, Coventry U.K.. 12/02/2012 - 19:15 Tant de bó poguèssim dir ens en anem! Nosaltres som "los hijos espúreos de la madre patria" perque ja tenim la nostra de pàtria i per els espanyols només som "perros catalanes" als que s´ha de munyir com a vaques. Aneu-vos-en a la merda!
#93 angel, cardeddeu. 12/02/2012 - 00:12 Jo pregunto: per què el Real Madríd es va negar a parlar en català quan jugava en el santiago Bernabéu entre el R. Madríd- F.C. Barcelona? Es una falta de respecte. per començar el Sr. Mas i el Sr. Duran. Mirant aixì en 4 anys Catalunya serà independent.
#92 Gib , gib. 11/02/2012 - 23:41 Tanta leche de lengua y cultura catalana y no se que mierda de historia enseñan en las escuelas catalanas. Quieren reinventar la historia. Cuando fue cataluña un pais? Ignorantes¡¡¡La Marca Hispanica y llega uno y ala¡¡¡ se inventan un pais
Catalunya sempre ha estat, és i serà una nació, però suposant que fóssim una Extremadura del Nordeste per exemple, alguna cosa hauríem de fer perquè deixéssin de tractar-nos com ho fan, inventarnos un país o el què sigui, però igualment hauríem de ser independents per poder ser LLIURES #91 Tià, Paisos Catalans. 11/02/2012 - 23:00 COLLONUT, a partir de ara la frontera al Ebre.
Hem de ser independents !!!!!
#90 ramon, barcelona-c. 11/02/2012 - 22:45 Los alemanes no son lo que eran y todos estos gallitos sinalas tampoco.Si los pequeñitos adminículos los teneis tan potentes ,que es lo que os creeis,teneis que hacer lo que los checos hartos delos eslovacos les dieron la libertad echándolos y es posible los ingleses con los escoceses,no teneis huev
#89 Carles, Catalunya. 11/02/2012 - 18:51 Els de punto pelota estan com una putta regadora. Perdoneu, però algú ho havia de dir.
#88 Antonio, Barcelona. 11/02/2012 - 15:30 ¡No nos dejan! ¡Nos obligan a ser españoles!
Pues ya lo sabes .. Agarras la Sansonitte te echas unos gallumbos , un par de chanclas, la barretina y unas cuantas cajas de supositorios Rovi y te las piras para la frontera francesa jajajajajaja . Pides asilo político, cambias de aires y dejas de darnos la tabarra con tu "amor Patrio " . #87 GUIM , Barcelona CATALUNYA. 11/02/2012 - 15:17 Si no volen que xiulin l'himne espanyol, que no el posin. Que facin sonar només els himnes dels dos equips que s'enfronten i punt. Quan surti el senyor Juan Carlos el xiularan igualment, amb himne o sense, ja ho veureu.
#86 Viva España libre!!!, Protectorado catalán de España. 11/02/2012 - 13:04 Los españoles queremos independizarnos de Cataluña, pero no nos dejáis. ¡¡¡Votad todos a ERC, por favor!!!!!
#85 Josep, Barcelona. 11/02/2012 - 12:16 Piqué, Puyol, Xavi, etc... poden renunciar? mentiders! 4 anys d´inhabilitació. A Puyol el van obligar a continuar ara que volia retirar-se, són uns feixistes.
#84 Josep, Barcelona. 11/02/2012 - 12:15 Molta gent ja ha acceptat que el Barça no jugui a la lliga veient el que està passant aquest any. Gràcies España. ho feu tot molt bé. A més la selecció catalana i tots els altres esports ja ens donarien moltes més alegries que el Barça. El Madrid també es quedaria més sol que la una per això.
#83 Josep, Barcelona. 11/02/2012 - 12:14 Per a veure una lliga com la d´aquest any tan adultera, tant me fot. Qualsevol lliga voldria que hi jugués el Barça. I a sobre, espanyol, girona, lleida, nàstic, etc.. pujarien de nivell amb els diners espoliats. Per què creieu que hi ha tants partits a Andalusia o Madrid, amb diners nostres.
#82 Catalunya real, Barcelona. 11/02/2012 - 12:02 Caram! com està la cosa, així doncs a xiular a mort, evidentment! Ah! i tant de bo suspenguin el partit. Quan més enrenou millor, passet a passet cap a la independència, tot suma! Fins i tot les coses petites com el futbol....
#81 LOLA, BARCELONA. 11/02/2012 - 11:47 TOTALMENT D'ACORD. qui no li agradi Espanya que marxi d'espanya, de la mateixa manera que a qui no li agradi catalunya amb la seva llengua i cultura, que marxi de Catalunya. No volem més catalanofòbics al nostre pais!!!!!!
#80 Berrnat, BCN. 11/02/2012 - 11:39 Al Madrid-Barça de Champions al Bernabéu els madridistes es van negar a que des de megafonia es dirigissin als seguidores del Barça en català com es fa sempre a deu minuts del final per anunciar a l'afició de fora les normes de sortida No és això un menyspreu al català? Ningú va dir res
#79 Gemma Alkorta, matadepera. 11/02/2012 - 10:55 también estoy de acuerdo en que si el himno es pitado, el partido debe suspenderse y jugarse posteriormente a puerta cerrada. O dejar el título vacante.
#78 gemma alkorta, matadepera. 11/02/2012 - 10:53 los símbolos están para ser respetados. Luego, se recoge lo que se siembra, señores. No se quejen después, eh! Están avisados, porque no se puede estar en misa y repicar las campanas al mismo tiempo! Aupa Atleti!
Gemma, desde que tengo uso de razón que recuerdo a los aficionados españoles silbando siempre el himno del equipo contrario. No he visto nunca un caso de desprecio y falta de fair play como el de España. A mi hace ya tiempo que no me representan. Es verdad, se recoge lo que se siembra. #77 gerard, bcn. 11/02/2012 - 10:06 Manolo!! (el del bombo?) este himmo es para los muchos catalanes y vascos un simbolo de represion, de vejacion y de extorsion. Referendum, ya!!!
#76 Poeta Neruda, Tarragona. 11/02/2012 - 03:39 Junto al paro, el FC Barcelona y el Real Madrid con sus respectivos entornos de crispación mediática profesional se han convertido en los dos principales problemas de este país. Y lo digo en serio. Se va a acabar muy mal. El fútbol está sustituyendo a las pistolas. Que reflexionen algunos...
#75 Manolo, Cuenca. 11/02/2012 - 01:37 Creo que el himno habría que tratarlo como con el racismo. Si se silba e insulta se ha de suspender el partido.
Suposo que això també val pels equips en competició europea que es neguin a respectar al llengua oficial del club visitant o que incitin a la violència amb pancartes com "Mou tu dedo nos señala el camino". O els partits d'Espanya en que es xiula l'himne de França o Turquia. #74 Gerard, Barna. 11/02/2012 - 01:34 El panorama incomunicatiu espanyol converteix Luces de Bohemia en un llibre infantil a l'alçada de Teo va al zoo.
#72 XAVIER FABRA, BCN . 11/02/2012 - 00:34 para todos los inadaptados traidores a su PAIS , en el prat hay vuelos baratos , podeis iros si quereis al congo ,seguro alli estais mas indentificados adeu inadaptados adeu
#71 POP, barcelona. 11/02/2012 - 00:20 Si us plau, a quina hora marxem?. Per mi demà mateix
#70 fulledenc, Fulleda. 11/02/2012 - 00:01 qui se senti espanyol ha de marxar de Catalunya... o, en to cas, deixar de tocar-nos-els...
#69 Pimpollo, Vic. 10/02/2012 - 23:05 No estoy de acuerdo con HG. El que no se (allá cada cual con sus taras psíquicas) siente español no tiene que irse de España..... ......Hay que echarle!
#68 Carme, Mollerussa. 10/02/2012 - 22:14 Una audiència de milons i milons de persones de tot el món veurà el que pensen seguidors catalans i bascos d'Espanya, el seu himne i el seu rei. Els nacional-istes espanyols tenen un problema.
#67 Josep, Barcelona. 10/02/2012 - 22:08 Yo creo que la frase es correcta. Quien no se sienta Español que se vaya de Espanya.
#66 Frank, Berga. 10/02/2012 - 21:14 Y con vuestros comentarios seguro que los que quieren pitar pitaran mas fuerte y yo les digo a ustedes que en el Bernabeu se escucha puta Cataluña y no veo que hagais ningun comentario pues esto lo mismo, en este Pais llamado España lo que falta es que dejemos de mesclar churras con merinas.
#65 M. Piulats, Barcelona. 10/02/2012 - 21:10 quins problemes que tenen aquests espanyols!
#64 pep, Castellar. 10/02/2012 - 20:56 De debò que podem marxar?
#63 Vicenç Ramoneda, Sentmenat. 10/02/2012 - 19:57 ". . . ."Hi ha alguna cosa per sobre de la llei que és l'educació i el respecte." - Doncs, aviam si s'ho apliquen ells!
#62 el azote de los necios, Barcelona, España. 10/02/2012 - 19:43 Separatistas y traidores fuera de la península ibérica YA!!!! expulsión inmediata como a los moriscos.
#61 fideli, rdn es . 10/02/2012 - 19:08 Catalunya encara "està" a espanya...i segueix no "sent" espanya... per justesa mental històrica els castellans no ho entenen...
#60 ton, sallent. 10/02/2012 - 18:38 conxo, si tan de por els fa l´himne espanyol que no el posin, i que posin la Macarena i de ben segur que la canten tots.
#58 antonio gilipollas caraculo, castello. 10/02/2012 - 17:42 jo estic d'acord amb que els polacos s'idependitzen del reste d'espanya... a fer la ma...ni copa del rei ni lliga bbva ni polles... que se queden el pacte fiscal i tot..ara que no mos maregen despues... apa
#57 betes i fils, rubi. 10/02/2012 - 17:03 estic d'acord, els que no es sentin ecspanyols que marxin d'ecspanya....això és el que volem, per això volem l'independència, per fugir dels ecspanyols. Veus que fàcil , fins i ells ho entenen.
#56 Visca el Barça, Visca Catalunya lliure. 10/02/2012 - 16:48 El que és poseeix per la força no et pertany. Només et pertany allò què és lliure i està amb tu per propia voluntat.
#55 Catala, Catalunya. 10/02/2012 - 16:32 "Qui no se senti catala ha de marxar de Catalunya".
#54 Jordi Baeza Beltran, Barcelona. 10/02/2012 - 16:23 Soy santandreuenc, barcelonés, català, español, europeo y un individuo en el Globo. Pero... ¿sentirme? Me siento en una silla.
#53 Jordi Baeza Beltran, Barcelona. 10/02/2012 - 16:21 Més arengues vinga... quina pau tot plegat.
#52 Carrasclet, Girona. 10/02/2012 - 16:17 I qui no se senti català que foti el camp de Catalunya!!!!
#51 Mr. X, .. 10/02/2012 - 16:17 Punto pelota i tota la carcúndia espanyola que comenta als mitjans estan fent en la forma i en el fons una extraordinària feina per l'independentisme. No és broma: SÓN UNA MÀQUINA de convèncer porucs regionalistes i desorientats federalistes. A continuar amb la vostra gran tasca, espanyolotes!
#50 Pere, Barcelona. 10/02/2012 - 16:01 Si cuala, si el "Reino Unido" es com "España" suposo que no hi haurà cap problema en que fem un referedum per la independència com farà Escòcia, no?
#49 Pere ., Cervera. 10/02/2012 - 16:00 Españoles, fuera de Catalunya. Espanyols Go Home ! Travesseu l'Ebre.
El Segre?, que n'arribes a ser d'ignorant Espartero. Sembla ser que la ignorància és la marca genètica espanyola, a més dels toros i la caspa. El millor que podeu fer és fotre el camp de Catalunya, cap a la vostra adorada Espanya i a veure aleshores què menjareu a banda de pedres. CARALLOTS!!!!! #48 Xipolleig, Barcelona. 10/02/2012 - 15:58 Simptomàtic el missatge d'un dels espanyols que citeu, " els deixem fer això", que està perdonant la vida?, ¿pretén portar als catalans a camps d'extermini com volia fer aquell gallec aspirant a espanyol que es deia Franco?.
#47 barcelonista, Barcelona. 10/02/2012 - 15:51 si retiramos al Barcelona de todas sus competiciones no ganarían ni el torneo de los palillos , basta ver que todos sus éxitos son gracias a nuestros jugadores, ilustres apellidos catalanes como Nadal también aportan su granito de arena . Luego vendrían a lamernos el cul para que volviesemos a
#46 Toni, Barcelona. 10/02/2012 - 15:40 Per entendre'ns, nosaltres no som espanyols, i sí catalans, igual com els ciutadans d'Edimburg no són anglesos, i sí escocesos..... Catalunya no és Espanya, com Escòcia no és Anglaterra.
#45 Toni, Barcelona. 10/02/2012 - 15:34 Espanya no és sinònim d'Estat espanyol, no és el mateix. Estem a l'Estat esp., però no a Espanya... Espanya és la nació que conformen les Castelles, Extremadura, Múrcia, Rioja, Cantàbria.. CAT és una altra nació, diferent i veïna. Per tant, CAT no és Espanya.. Ara, cal assolir l'Estat català
#44 el azote de los necios, Barcelona, España. 10/02/2012 - 15:25 Quién no se siente español, fuera de la península ibérica, por sucio traidor!!! Ahora con el PP, espero que a los degenerados separatistas traidores los pongan fuera del Continente.
#43 intercambio provechoso, Marca Hispánica. 10/02/2012 - 15:23 hay miles y miles de sudamericanos, africanos, asiáticos... que darían todo lo que tienen por ser españoles. yo me traería a todos estos a España y mandaba para allá a los que reniegan de su país, o sea los nacionalistas. Aunque tampoco los países receptores de nacionalistas se merecerían algo así.
Intercambio provechoso ?, el teu comentari és bàsicament racista i xenòfob, " me traería a todos estos ", que són mercaderia ?, que és que tu, que ets un espanyol "pata negra ", et creus superior ?. Veient els exemples que està donant Espanya fora,no sé si hi ha molts que ho volen ser. #42 José Miguel, El Prat de Llobregat. 10/02/2012 - 15:04 Creo q no lo entendéis.Q se marche de España,teniendo en cuenta q el territorio de Cataluña es parte de España.O sea,q ya os podéis ir buscando a donde llevaros los bártulos
#41 Victor, Barcelona. 10/02/2012 - 14:53 Totalment d'acord. I si els amoïna la xiulada, que el rei prengui decisions! http://superviventcatala.blogspot.com/2012/02/juan-carlos-entre-separatistas.html
#40 Català i prou , Varsovia . 10/02/2012 - 14:50 Doncs que esperen que ens fotin fora ! Molts ho desitjem...
#39 Onlybarça, Barcelona. 10/02/2012 - 14:45 a veure si es veritat i ens explusen de la seva p.. espanya, FCB the catalan ideology!
#38 Joan, Barcelona. 10/02/2012 - 14:20 El dia que e-notícies i resta de mitjans digitals es desacomplexin, gentola com el tal José Miguel dels pebrots no tindran on escriure. I tots plegats serem una mica més lliures.
#37 xa, cat. 10/02/2012 - 13:45 Em sembla perfecte. I qui no se senti català que marxi de Catalunya
#36 anònim, bcn. 10/02/2012 - 13:22 encara sort que el nacionalisme espanyol no existeix. Quina banda.
#35 Jaume, Barcelona - Catalunya. 10/02/2012 - 13:18 Gent com el José Miguel, del Prat, segueixen amb el seu mantra: els independentistes som minoritaris. Llavors, per què aquesta negativa recurrent i secular de no preguntar-ho al nostre poble? Pobrets, ells només preocupats per l'ofensa francesa contra 'nuestros' deportistas...
Josep Miquel, desde luego la clavas tio. Te explico: da lo mismo lo que ponga en nuestro DNI.... NO NOS SENTIMOS ESPAÑOLES.. y eso es lo que al fin y al cabo cuenta... porque la vida no la mueven los papeles sinó las personas y su sentir...... Ala tio, vete pal Prá.... #34 José Miguel, El Prat de Llobregat. 10/02/2012 - 13:06 #22.3 El supuesto desapego es una manía de la élite político-mediática catalana a la q le siguen un atajo de fanáticos.No existe tal desapego de forma mayoritaria.Y el minoritario q pueda existir se acabaría en cuanto el partido gobernante en España tuviera un discurso de estado desacomplejado
Discurs d'estat desacomplexat? Et refereixes a una altra dictadura? Perquè no hi ha altra manera possible de sotmetre una nacionalitat d'Espanya que aporta el 20% de PIB. Jo penso que el dia que Catalunya es desacompleixi Espanya quedarà al nivell de Grècia en 24 hores. #33 JOAN GODÓ, bcn. 10/02/2012 - 13:06 Visca el Barça i visca Catalunya! No ho vareu sentir al partit de dimecres??
SI DE CAPULLOS AL ORINAL HI HAN VORA DE 100MIL. CATALUNYA NO ES REPRESENTADA PER EL FCB, A CAT SOM MOLT MES QUE ELS SUISSOS EMIGRANTS,QUE EL 2% SON SOCIS CATALANS LA RESTA MARROQUIS RUMANESSOS I SUDAMERICANS. I JA PER PUBLICITAT QATAR QUE JA ES L'OSTIA.
#32 perejilespañol, perejilespañol. 10/02/2012 - 13:05 uiuiuiuiu aquests ejpañolitos estan nerviosos!!! jajajajajaja! Tornarem a xiular i tornarem a véncer!
#31 xavi, Banyoles. 10/02/2012 - 12:53 Per fi!!!!!! Per una vegada estic d'acord amb aquesta tropa! ELS CATALANS VOLEM MARXAR D'ESPANYA!!!
Jordi #31.1 Ho preguntem i sortim de dubtes? Si som tant pocs perque aquesta por a preguntar i que la gent sigui lliure per decidir?? No estem en un país ple de llibertats i a sobre com dieu s'han d'exercitar? doncs va!!! Ajuda'ns!!! #30 Joan, Barcelona. 10/02/2012 - 12:37 A catalans i bascos no ens cal marxar d'Espanya, simplement perquè no hi som. Això tan evident (per què si no l'eterna polèmica?) hi ha molts que no els entra al cap. Que s'ho facin mirar. És clar que el rentat de cervell espanyol de segles no s'elimina així com així.
#29 Castells, Bcn. 10/02/2012 - 12:33 Son per plorar a quest paios de pelota...quan siguem dos paisos diferents llavors no tindrem cap necessitat de xiular, ara si. Quan un es expoliat te tot el dret d,expressarse. Si fos al reves, que esp tingues un def fiscal com el nostre, ja veuriem sino cridarien....
#28 Mar, La Plata. 10/02/2012 - 12:19 Hugo Gatti (des de l'Argentina, on visc), tu ets argentí. I els argentins no vau marxar d'Espanya, sinó que vau fotre els espanyols fora d'Argentina, que és diferent. Tan te costa entendre que els catalans tenim també dret a sentir el nostre país, i no el que ens imposen els veïns?
#27 Cesc, Barcelona. 10/02/2012 - 12:17 Ostres, sí... Anem-nos-en d'una vegada! Us imagineu un país sense Gatis, ni Ronceros, ni Punto pelotas, ni Kropotkins, ni Pimpollos... La glòria. La civilització...
#26 Ben, Reus. 10/02/2012 - 12:14 Qui no se senti català, ha de marxar de Catalunya. O callar i acceptar, com faria a qualsevol altre país del món.
#25 xavier fabra, bcn españa. 10/02/2012 - 12:10 yo ya hace mucho tiempo que no hablo catalan por que ya me esta dando verguenza mi lengua por culpa de estos inadaptados
No enganyes a ningú, tu no has parlat mai català. Per regurgitar les quatre paraules assimilades de sempre (subvenciones, nazionalistas, fascistas, inadaptados etc...) no la necessites pas. De fet podries no parlar cap llengua i ningú no se n'adonaria. #24 Trinity, BCN. 10/02/2012 - 11:58 és un himne imposat, que no ens representa però que ens fa sentir malament, tan difícil és d'entendre?
#23 Jordi, Manresa. 10/02/2012 - 11:58 On s'ha de firmar? Jo ho vull fer avui mateix, bye bye spain, un país de misèria, aturats, pilotassos immobiliaris, corrupció, intolerància . . .
Tens tota la raó,,, aParles de Catalunya no: Millet, Prenafeta, Spanair, cas Pretoria, Banca Catalana, 3% obres???
#22 Jordi O., Barcelona. 10/02/2012 - 11:29 I no hi ha ningú a Espanya que es pregunti per què hi ha milers de catalans i bascos que xiulen l'himne?
#21 xavier fabra, bcn españa. 10/02/2012 - 11:27 españa es muy anterior a los que hoy se llama comunidad autonoma de cataluña , claro esta tu no lo sabes ,ya que te han pastorea bien en la escuela , pero amigo tienes internet no? informate y sal de rebaño que das verguenza
Que cansino eres "Xavier fabra". Llamarle Aragón es una locución errónea. No era Aragón ni la Corona que los regía era Aragonesa, sino Catalana como Poder General, y Aragonesa, Barcelonesa, Valenciana, Mallorquina, Sarda o Siciliana donde se ejercía el Poder. Véte a una Biblioteca ánda... Francesc, no et matis. Tant que parla i aquest energumen ni tant sols va anar a l'escola. Tant que diu que que "hablemos en cristiano" i pretendre donar lliçons d'història (la seva es clar), i el paio va i comença amb un "hay le has dao".... Es pot ser més incult i analfabet que això? hay si que las dao , origenes de castilla y aragon amigo ,castilla y aragon , no cataluñ&ntild e;a ,LIBERATE SAL DEL REBAÑO DEL PASTOR ULTRACATALANISTA , TIENES INTERNET Y SE TE SUPONE FUISTE A LA ESCUELA , LIBERATE SAL DEL REBAÑO DEL PASTOR #21 xavier fabra. És clar i tu vas estudiar en una escola neutre ideològicamen t i de les millors d'Europa. Les asignatures del 'espiritu nacional' i tot allò no influien en res. No te jode!!! Ves a fer la ma #20 joan, manresa. 10/02/2012 - 11:25 tin.)que no entenían que venian a Catalunya,sinó que per ells axó era Espanya,i tu deien a la cara.No es van integrar mai ( només veure resultats electorals..)Van reventar els salaris treballant a mitad de preu,( be,treballar es un dir,comedia futíen.)Tot axó fa una pilota que explota amb la xiu
Noi tens 1 problema, et creus superior als espanyols i això a meitat sXX era raça aria..Ho recordes: feixisme.
#19 Jaume, Navàs (El Bages). 10/02/2012 - 11:23 I aquests qui són per dir-nos tot allò qe hem de fer, dir pensar i sentir?
#18 Marc Martí, Girona. 10/02/2012 - 11:21 estan fomentant i argumentant la xiulada!!!
#17 joan, manresa. 10/02/2012 - 11:20 tinu.)motivada per un desitj de NO identificarse amb aquest Estat.,( podem ser veins,entendrens ..,pro cadascú a casa seva..).La dictadura va obligar molt en aquest aspecte,enseñança en castellá,la parla,izar i arriar las banderas ,cantant el Cara el Sol..l'arribada de uns immigrants (cont.
#17.1 xavier fabra. Aviam si el ruc ho seràs tu. Ja sabem que sempre hi ha hagut immigració, els meus avis varen veint de Murcia a la primera dècada, però la immigració massiva i dabyina va ser els anys 60. No donis lliçons ignorant. #16 joan, manresa. 10/02/2012 - 11:17 El Casal obre la seva tertulieta desde Morolandina....--Sí aquestos Srs.fosin una miqueta inteligents,entendríen moltes cosses,pro clar d'allá on ni ya ,no en raja.Primer punt ningú xiula contra els espanyols,la xiulada es contra una obligació de ser, de l'Estat espanyol.La xiulada es (cont.
#15 David, Barcelona. 10/02/2012 - 11:17 Increïble que pesi més en la ment d'aquests cavernícoles un tuit d'un paio que ja no juga al Barça, i que no deixa de ser una opinió personal, que el fet que Espanya guanyés un Mundial amb 9 jugadors (9 dels 23 convocats!) formats a la pedrera culé. Amb aquesta tropa, clar que volem fotre al camp!
#13 Ciutadà català, Catalunya proper estat europeu.. 10/02/2012 - 11:01 A aquest tal Fernando Sanz se li escapa un petit gran detall importantíssim: Espanya té ocupada política i militarment Catalunya des de fa gairebé 300 anys. Si fos a l'inversa, tal com apunta, que Catalunya tingués ocupada Espanya, entendria que xiulés Els Segadors.
#12 XAVIER FABRA, ESPAÑA. 10/02/2012 - 10:56 TOTALMENTE DE ACUERDO, los inadaptados traidores a us pais puedo cojer via figueras o via el prat y marcharse presentando por ultima el pasaporte ESPAÑOL , EN DOS DIAS SIN PESTE NACIONALISTA , BARNA OLERA A ROSAS
#11 Tomppa, Sabadell. 10/02/2012 - 10:42 Independència es literalment això, marxar de puta merda d'estat espanyol que fa vomitar amb la seva llengua i cultura de corruptes i imbècils.
#9 Potro, Palafrugell. 10/02/2012 - 10:37 El que haurien de fer és no jugar-la, o que no hi anés cap aficionat al camp. Això sí que seria una bona reinvindicació! Però ja se sap, a molts se'ls hi escapa la força per la boca...
#6 David, L'Hospitalet. 10/02/2012 - 10:33 Punto Pelota tindria que canviar el seu nom i dir-se Salvame edición deportiva, et semblan més a un programa de telescombreries que a un programa esportiu.
#5 Hug, Barcelona. 10/02/2012 - 10:30 Haurien de buscar una demarcació, no més gran que una comarca, per deportar tots els que no es sentin espanyols, i llavors que l'ONU decideixi que fa amb ells, com els saharauis, els palestins...
#4 Bud, Barcelona. 10/02/2012 - 10:30 Aquesta vegada la xiulada encara serà més forta.
#3 Patriota, CAT. 10/02/2012 - 10:24 Ara que se que als de Punto Pelota els molestara molt que xiulem l'himne i que ja no ens consideraran ecspanyols si ho fem, francament, no se que fare.... m'h estic pensant.... ja ho se!!! XIULARE AMB TOTES LES MEVES FORCES, HAHAHAHAHAHA
#2 Sergi, Badalona. 10/02/2012 - 10:24 Sr San Martín, ja sé que estic amb el meu dret a xiular la seva música i el seu ninot.No cal que m'ho digui vostè.I si creu que quedem retratats doncs deixi que ens fem la "foto"que nosaltres volguem.S'ha acabat el respectar(sempre ho hem fet)a qui mai ens ha respectat i ens ha vexat.Independència!!
#1 Jordi, Martorell. 10/02/2012 - 10:22 Diuen aixó pq son "No Nacionalistes" i com ja se sap, un "no nacionalista" mai perd el temps en debats identitaris i es centra en les coses realment importants del pais (atur, precarietat laboral, innovació, infraestructures, ... )
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() El + comentat El + vist El + enviat El + comentat El + vist El + enviat El + comentat El + vist El + enviat 07.01.09 · ![]() 09.07.08 · ![]() 27.05.11 · ![]() 24.07.11 · ![]() 31.05.11 · ![]() 30.06.08 · ![]() 06.10.11 · ![]() 14.05.09 · ![]() 18.08.08 · ![]() 17.10.11 · ![]() 07.09.11 · ![]() 28.05.11 · ![]() 15.04.11 · ![]() 24.07.11 · ![]() 04.04.11 · ![]() 27.05.11 · ![]() 03.05.12 · ![]() 19.10.11 · ![]() 18.05.10 · ![]() 12.04.12 · ![]() 03.11.08 · ![]() 23.02.09 · ![]() 05.11.09 · ![]() 09.07.08 · ![]() 12.04.12 · ![]() 06.01.11 · ![]() 18.05.10 · ![]() 27.05.11 · ![]() 12.01.10 · ![]() 15.04.11 · ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

Avís legal | Qui som | Publicitat | Contacte | Col·labora |
© Copyright e-noticies.com · Se'n permet la reproducció sempre que se'n citi la font
Crèdits: Desenvolupament Hispanetwork · Disseny Ochionet
Notícies en català · Notícies en castellà
e-notícies - Notícies Comunicació - "Qui no se senti espanyol ha de marxar d'Espanya"

























