28 de Juny de 2012. 09:23h.

24 comentaris

4456 lectures

Imprimir Enviar Disminuir lletra Augmentar lletra

Roncero plora per "los cojones" d'Espanya

"Hi ha gent dolenta, que té el cor negre, que deia que jo anava amb Cristiano"

Roncero, abraçat

El periodista Tomás Roncero no va poder evitar sanglotar a 'Punto Pelota' davant la victòria d'Espanya i el penal de Sergio Ramos, que segons el seu criteri, "s'ha guanyat tots els espanyols, ens ha emocionat". "El que ha fet Sergio Ramos és un detall d'home de cap a peus. Un paio amb un parell de pilotes", ha subratllat.

"Té cor, i ha llançat el penal amb cor i amb una qualitat que t'hi pixes. Amb el que va haver de patir, la conya del Twitter; tot s'ho ha passat per aquí! Ho ha fet Ramos, de Sevilla, de Camas, amb un parell de pilotes! Sergio Ramos ha aixecat a un país, els portuguesos s'han enfonsat. Ramos ha guanyat la tanda. Ramos és bona gent i no es mereixia aquest càstig", ha afegit.

"M'he emocionat amb Cesc, que Déu també el va voler posar després del que va passar a Viena, i olé els collons de Piqué, que m'he emocionat amb ell perquè és un tio espanyol i són una pinya unida. Iniesta, i Xavi que se n'ha anat, ¡espanyols tots! Aquí no hi ha equips, ¡som Espanya! I en la pròrroga hem estat l'Espanya de sempre, amb orgull. I aquesta és l'Espanya que ens enamora", ha argumentat.

"Calia que passés alguna cosa així... He passat uns dies... Hi ha gent dolenta, que té el cor negre. He hagut d'aguantar a gent que deia que jo no era espanyol i que anava amb Cristiano. Que injusta que pot ser la gent... Què m'estàs explicant?", ha preguntat.

 

Facebook

Twitter

Menéame

Digg

Barrapunto

Del.icio.us

Fresqui

Blinklist

Tafanera

 
url curta
http://goo.gl/bijuer

24 comentaris

#19 JJ, BCN. 29/06/2012 - 10:14

 

Valorar

Positiu Negatiu

Trobo perfecte que Roncero expressi els seus sentiments (com l'Alonso dies enrera).
El que em rebenta es que aquest mateixos no puguin o vulguin entendre i que no telerin que hi hagi gent amb sentiments diferents.

1

. .
 
 

#19.1 Xavier V, Barcelona. 29/06/2012 - 10:34

Valorar

Positiu Negatiu

0

. .

Justa la fusta! La diferència entre els espanyolistes i els catalanistes és que a nosaltres no ens importa gens el que els espanyols facin a casa seva.

#18 LLCR59, Banyoles. 29/06/2012 - 00:04

 

Valorar

Positiu Negatiu

Aquest subnormal cara-de-porc, cada día és més patètic.
Senyors, això és Espanya !!!

1

. .
 
 

#18.1 guillem, bcn. 29/06/2012 - 10:09

Valorar

Positiu Negatiu

1

. .

I em diràs que això no passa entre els catalans amb el barça??? Ara recordo a cert personatge llençant-se per sobre xampany francès després d'haver guanyat al Madrid. Però sí, tens raó Catalunya és un oasi de civisme i alta cultura, refinament sense crits ni fanatisme...Vinga home!

#17 Miquel Solé, Barcelona. 28/06/2012 - 20:45

 

Valorar

Positiu Negatiu

Del que diu Roncero estic gairebé al cent per cent d'acord. M'ha emocionat i m'ha sorprès de bon grat, sobretot les paraules finals. Sí, cal sumar, som germans. Els portuguesos van mostrar coratge, al final resten les abraçades, l'esport i un sentiment.

0

. .

#16 faithless, Barcelona. 28/06/2012 - 19:57

 

Valorar

Positiu Negatiu

A aquest paio esperpèntic no se li pot dir pallasso ja que això seria insultar a aquests magnífics personatges.

5

. .

#14 El nauxer, Viladecans. 28/06/2012 - 16:48

 

Valorar

Positiu Negatiu

Roncero ets fabulós, gràcies a personatges com tu i a la "central lletera", cada vegada estimo més Catalunya, sóc més independentíste i aborreixo més l'estat espanyol.

8

. .
 
Diputació de Barcelona

El + comentat

El + vist

El + enviat

07.01.09

·

09.07.08

·

18.04.13

·

23.05.13

·

24.07.11

·

14.09.12

·

27.05.11

·

12.10.13

·

28.09.12

·

16.09.13

·

e-noticies