Comunicació · 13 de Febrer de 2017. 09:22h.

Rufián critica Évole després d'haver-lo aplaudit

El periodista considera que el diputat d’ERC “per un retuit mata”

Rufián critica Évole després d'haver-lo aplaudit

Rufián aplaudeix Évole

El diputat d’ERC, Gabriel Rufián, va aplaudir les paraules de Jordi Évole que minuts més tard va criticar a twitter. El periodista, en el seu article a l'edició digital d'El Periódico, ha adjuntat unes imatges en les quals Rufián aplaudeix després que Évole afirmés que “aquest no és només un problema de competències. És un problema d'incompetències”.

Tot i aplaudir, Rufián va criticar que “tant de bo alguns fossin tan valents amb una llotja de Ferraz o de Vistalegre com ho són amb una llotja del Sant Jordi". “Segons Évole que aquí hi hagi un govern demanant acollir i un altre que ho impedeix no és un problema de competències”, va afegir.

El periodista, en el seu article, ha ironitzat que “en realitat no li va agradar segons el que va posar a Twitter, perquè en directe, al concert, just després de dir la maleïda frase, Rufián aplaudia des de la tercera fila de la llotja”. Évole creu que el republicà “per un retuit mata (que diria Belén Esteban)” tot i “reconèixer-li una gràcia tuitera de la qual no tots els polítics poden presumir”.

Évole, en referència al Govern, lamenta que “si es conformen tan ràpid amb l’argument que no tenen competències, ¿per què continuen insistint en un referèndum –que jo també vull celebrar– per al qual tampoc en tenen? ¿En unes coses sí que hi insisteixen encara que no tinguin competències i en altres no?”.

35 Comentaris

Publicitat
#24 Oriol, BCN, 13/02/2017 - 17:15

Quanta xorrada, Déu meu! En definitiva: un periodista amb pretensions que mai no ha fet res pels refugiats esbronca uns polítics que tampoc no han fet res pels refugiats -de fet, n'hi ha alguns que mai no han fet res, en termes absoluts-, tal com se sol fer en un acte d'aquesta mena. Llavors els inde

#23 gurguri, barcelona, 13/02/2017 - 14:46

EVOLE se ha quedado corto.Este gobierno que padecemos, solo le interesa la indepencia, ajenos a los problemas de los ciudadanos. Tienen la piel muy fina para aceptar críticas.Impresentable la actitud de Puigdemon t TV3 como "palmeros" de MAS .

#23.1 Viccc, Bcn, 13/02/2017 - 15:19

Bla, bla bla

#23.2 Quico, Badalona, 13/02/2017 - 19:03

Los están juzgando por poner urnas en las que votaron cerca de dos millones y medio de personas. Estás orgulloso de vivir en una República bananera? Sabes la de miles de millones que nos cuesta cada año pertenecer a ella? Infórmate.

#22 FilRoig, BCN, 13/02/2017 - 14:39

Qui té COMPETÈNCIES X DEIXAR ENTRAR O NO PERSONES SÓN ELS ESTATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#21 Carlos Gomez, la patria per qui se la treballa, 13/02/2017 - 14:20

Tota questa gent, aquest simpatics i meritats llogtistes de la foto i algu que altre mes, son els que estan fent de Catalunya un pais extraordinari
Tots els ganduls, els vividors, els parasits i els descartats del mon s´han adonat que xauxa existeix i no ho volen desaprofitar

No falta gairebe ni

#20 Jordi Perpinyà, Perpinyà (Catalunya), 13/02/2017 - 13:55

"Estem a favor dels catalans que veuen els seus drets democràtics repudiats per Espanya" i emplaça el seu executiu a "recordar al govern espanyol que tots els pobles tenen el dret a la lliure determinació.

Matt DeCourcey, secretari parlamentari d'Afers Exteriors de Canadà

#20.1 PepetCabrejat, Bcn, 13/02/2017 - 15:05

Cita textual: 'Comme dans toutes les situations, les fonctionnaires du ministère sont en contact avec nos homologues des autres parties du monde. Ce gouvernement reste ferme dans sa position, soit qu’il faut promouvoir les dros humains dans le monde, et nous le soulignons dans toutes nos conversation

#20.2 PepetCabrejat, Bcn, 13/02/2017 - 15:06

Deixa el Vilaweb i aprèn francés.

#20.3 Jordi Perpinyà, Perpinyà (Catalunya), 13/02/2017 - 18:49

On és la traducció al francès de les declaracions citades adés fetes per Matt DeCoursay?