Comunicació · 15 de Febrer de 2017. 08:34h.

Tensió després de l'entrevista

Una periodista d'Atresmedia explica que "han hagut d'agafar Luis Enrique entre tres perquè anava directe a per Jordi Grau"

La periodista de 'Atresmedia' Susana Guasch ha explicat al porgrama 'Champions total' de Mega que "la imatge potent s'ha produït després quan ha acabat l'entrevista que heu vist" -en referència a Luis Enrique i el periodista de TV3 Jordi Grau-.

Guasch ha explicat que "han hagut d'agafar Luis Enrique entre tres perquè anava directe una altra vegada a per Jordi Grau" i ha afegit que l'asturià anava dient: "No em toqueu, no em toqueu" i ha repetit "a veure si fas servir una altra vegada aquest to quan guanyem".

Finalment, la periodista també ha explicat que el tècnic del FC Barcelona "no ha volgut acostar-se fins la posició de Atresmedia".

Susana Guasch, explicant la situació a Pedrerol

21 Comentaris

#9 pelaez, Barna.Spain, 16/02/2017 - 11:36

El Barsa es mes que un Club

#7 Ganxet, Reus, 15/02/2017 - 17:15

Només es tracta d'un mal educat a qui no li agraden les preguntes que li fa un periodista de manera molt correcta. No hi ha res més.

#7.1 Galderic, Barcelona, 15/02/2017 - 19:05

El que passa és que alguns dels que bramen, si l'entrevistador hagués estat d'una televisió espanyola, haurien insultat greument a Luis Enrique, com que el mitjà és català, l'insultat és en Grau. Aquí rau el problema, els efectes de la Operación Diálogo Constitucionalista.

#7.2 pepe..., andorra, 16/02/2017 - 02:26

a ver galderic, es futbol, no politica, y a un equipo q siempre gana le han metido cuatro roscos del tiron, es normal q el entrenador este mosca y q si alguno le hace alguna pregunta impertinente, se le crucen lo cables, no lo disculpo, solo lo explico, tu hispanofobia es obsesiva chavalote....

#4 Galderic, Barcelona, 15/02/2017 - 12:38

Avui sembla que per algun digital la gran i positiva notícia és que un equip de futbol que té com a únic amo un xeic de Qatar hagi guanyat al Barça, i mentrestant mostra part de les seves malaltisses obsessions contra TV3. Alguns són més a prop d'Al.là del que volen fer creure, oi Rius ?.

#4.1 Piticly66, Igualada, 15/02/2017 - 13:06

Estoy confuso ..no es Qatar lo que pone en la camiseta del barça??

#4.2 Galderic, Barcelona, 15/02/2017 - 13:11

Oi que no ets analfabet funcional ?. El Barça, com el Madrid, és propietat dels socis, encara que tant uns com altres hagin tingut patrocini, repugnant per a mi de Qatar o d'Emirates. El PSG, és propietat del xeic de Qatar, demà mateix se'l podria vendre. Oi que ho entens ?.

#4.3 Piticly66, Igualada, 15/02/2017 - 14:51

Ahi ahi, al insulto facil lo primero, ya despues de eso me importa una mierda la explicación que hayas podido dar ..que bien os viene mostrar la patita .. Que chupiguais que sois !!

#4.4 Fran, Vilassar de dalt, 15/02/2017 - 15:00

Galderic, tranquil. l' e-noticies sols comenta una anècdota. No té mes importància.

No sempre es pot guanyar i, a més, es un joc.

Em sap greu, dons m'agradaria una final amb el Barça però ja vindran altres temps.

I sobre TV3%, l' e-noticies es massa benigne. Llegeix al Monegal.

#4.5 Galderic, Barcelona, 15/02/2017 - 15:35

Aqui tenim un monument a l'enaltiment de la ignorància, "me importa una mierda la explicación que hayas podido dar ". Bravo !!.
Fran, .es curiós que periodistes com Rius o Monegal aplaudeixin com es tracta a un altre periodista, és odi i ressentiment només.

#4.6 Diem-ho clar, Girona, 15/02/2017 - 16:19

En algun moment la directiva del Barça ha flirtejat amb l'independentisme, tot i saber que els integrants de l'equip d'aquest tarannà no spn majoría, que es tracta de futbol professional. En aquest context les desfetes son encara pitjors.

#4.7 Piticly66, Igualada, 15/02/2017 - 17:18

Sabes leer? y lo mas importante: sabes interpretar lo que lees?? ..la táctica de escoger las frases que solo os convienen es cansina y ya no cuela .. Lo de "analfabeto funcional" es el mejor modo de empezar a contestar a mi post?? .. Bravo por ti campeón !!

#4.8 Galderic, Barcelona, 15/02/2017 - 21:42

Repassa Piticly66, el que escrius, i veuràs que fas de l'insult el teu discurs. Mira-te'l i després escriu sobre els altres.

#4.9 pepe..., andorra, 16/02/2017 - 02:29

vaya con galderico, si conoce los principios de la oratoria griega....primero pellizca y cuando el otro salta, se hace la victima. Tu no seras analfabeto funcional, pero eres muy malvado y manipulador, bueno, no se de q me sorprendo, como todos los separatas. No confundir con indepes, q no es lo mismo.

#2 arM, figueres, 15/02/2017 - 09:30

com era Luis Enrique com jugador quan hi habia Van Gaal? m agradaria saber com era el tracte amb van gaal, si luIS Emrique era educat? crec que no debia ser-ho gaire

#2.1 Piticly66, Igualada, 15/02/2017 - 12:25

Es antipático y soso por naturaleza, hablando no despierta simpatías, todo lo contrario ..no tiene carisma y ni cuando está contento lo transmite a través de la palabra ..como jugador y entrenador y estando donde esta es porque fue y es bueno en lo suyo, pero hablando no trasmite buen rollo

#1 Kropotkin, Vic, 15/02/2017 - 08:41

Todo lo que tocan los estelados acaba podrido. Pobre FCB. A jugar la Copa con el Alaves. Que lleven muchas esteladas y griten independencia. Esto es lo que queda del que fue mejor equipo del mundo. Gracias a los estelados el FCB hace el ridiculo mundial. Que se hagan partido politico y dejen el futbol. J

#1.1 Joan, Blanes, 15/02/2017 - 09:57

Es este tu nivel? Consejo. Lee libros y estudia un poco más.

#1.2 Karhu, Bcn, 15/02/2017 - 10:45

Y la pantuflada del dia... todos, escucha bien: todos los clubs tienen ciclos, en los que van mejor o peor. Relacionaras cuando vaya mejor tambien que sera de facto por los indepes? Por curiosidad ;)

#1.3 alfindo, alp, 15/02/2017 - 12:43

Cuando el barça de las 6 copas había eteladas

#1.4 pepe..., andorra, 16/02/2017 - 02:30

Si, el dia q Nuñez le dijo al comisiones en el palco q se dedicara a gobernar la chene q el lo hacia con el FCB, se acabo lo q se daba. Y karhu, eso preguntaselo a tu compi galderic, q es el q mezcla mejor politica con futbol.