Comunicació · 2 de Gener de 2018. 10:20h.

TV3 cola el 155 a les campanades

Quim Masferrer diu que “és lleig” i demana la llibertat dels presos

Els encarregats de retransmetre el cap d’any per TV3, Quim Masferrer i Ruth Jiménez, van aprofitar la prèvia de les campanades per criticar l’aplicació del 155 com a conseqüència de la DUI, ol’estada a la presó de dirigents polítics o reivindicar el color groc.

Així, Masferrer va comentar que “el 2018 és un número maco, que sona bé. No trobes que hi ha números macos i números lletjos? El 155 és lleig”. “Ui, sí, lleig, molt lleig!”, va respondre Jiménez.

En aquest sentit, Masferrer va assenyalar que “espero un 2018 ple de polítics que dialoguin i que s’entenguin”. Tot seguit va aprofitar per demanar la posada en llibertat d’Oriol Junqueras, Joaquim Forn o els Jordis.

“Aquesta nit vull pensar en els que no hi són aquí amb nosaltres. I no em refereixo als que estan mirant una altra cadena. Penso en la gent que està a l’hospital o a la presó. Desitjo que ben aviat puguin sortir a celebrar les campanades i el raïm, encara que sigui a destemps, però que ho facin amb els seus”, va afirmar.

“Em sumo, em sumo de veritat al teu desig”, va afegir-s’hi Jiménez. Finalment, Masferrer abans d’anar a publicitat va preguntar si en els darrers anuncis de l’any “hi haurà color groc? és una pregunta que em faig”.


139 Comentaris

Publicitat
#52 Promesas para el 2018, Barcelona, 04/01/2018 - 06:59

No ir más al restaurante de Quim masferrer en Sant Feliu de buixalleu.

#51 cansado de tanto PUCHI, Sabadell, 03/01/2018 - 15:04

¿Porqué no se retrasmitieron las campanadas desde San Julián de Ramis (Gerona) ?

#51.1 Santi, Manresa, 03/01/2018 - 16:04

Porque sois tan zoquetes, retrasados y estupidos los de españistan?? Anda, anda tira para TVE 1 y Telecinco basura que es lo unico que entendeis. Asco de gente.

#50 Aran non ei Catalonha, BCN, 03/01/2018 - 07:47

Me lo perdi, q tal fue el noi Masferrero?

#50.1 Ferrán, Girona, 03/01/2018 - 08:35

En la seva línea de llepacúls. Será bó veure les vides de tots aquests quant tota aquesta historia de la independencia s´acabi.

#49 Agustin, Sant celoni, 03/01/2018 - 07:03

Quim masferrer es dueño de un restaurante en Sant Feliu de buixalleu. Espero que solo acudan a su establecimiento los indepes.

#49.1 Purria Espanyola, Bcn, 03/01/2018 - 09:16

Ya esta el nazipanyolo apuntando.....y despues los supremacistas y demas tonterias son los otros

#49.2 pepe.----, andorra, 03/01/2018 - 11:38

anda purriano, q tu solo te quejas cuando no son los batasunos los q lo hacen, con franco te llamaban comunista o rojo, ahora los separatas o sus mercenarios, como purriano, q cobra de Soros, te llaman nazipanyolo, facha o cosas parecidas...Nada nuevo, los soviéticos me parece q decían vedritselvo o algo asi....Los totalitarios no cambian.

#49.3 Purria Espanyola, Bcn, 03/01/2018 - 11:50

Que tal mi reponedor favorito? Ek andorrano preocupandose de que Panya no se rompa!!!! Jajajajaja

#48 Carlos Gomez, murenu de la serra, 03/01/2018 - 02:08

I on han amagat als cassolaires ? i als tractoristes ?