Comunicació · 23 de Desembre de 2017. 17:05h.

TV3 no emetrà el discurs del Rei

La televisió pública relega Felip VI al 324

TV3 no emetrà el discurs del Rei

La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) ha decidit que el tradicional discurs del Rei la nit de Nadal no s'emetrà per TV3, el canal públic català amb més audiència, sinó per la cadena de notícies 324. TV3 ja va optar per aquesta opció el 2016.

El rei Felip VI pronunciarà aquest diumenge a les 21 hores el seu tradicional missatge de Nadal, el quart des que va rellevar el seu pare, Joan Carles, al capdavant de la prefectura d'Estat al juny de 2014.

31 Comentaris

Publicitat
#15 Viriato, Barna., 26/12/2017 - 18:11

Ya vasiendo hora de meter mano en TV3

#14 JOSEP P., Reus, 24/12/2017 - 13:15

Lo que no entiendo es que tenga tiempo de preocuparse por los ciudadanos con todo el problema familiar que tiene:
- su padre y su madre, de matrimonio ejemplar no tiene nada, aunque se casaron por la iglesia, la iglesia no es perfecta.
- su cuñado, en espera de carcel, si fuese yo ya estaría en la carcel.
- su hermana la han absuelto, ¿casualidad?

#14.1 Luis, Barcelona, 24/12/2017 - 16:02

Desconozco si tiene trabajo pero, si fuese el caso, ¿Dejaría que sus problemas familiares entorpeciesen en su vida laboral? ¿Dejaría de trabajar? . Pues el Rey, le guste a ud. o no, lo haga mejor o peor, hace su trabajo, que para eso le pagamos el sueldo.

#14.2 Oriol, BCN, 24/12/2017 - 16:48

Tienes razón, Luis, y por un par de días al año que trabaja... (Si es que a salir por la tele a soltar las cuatro chorradas de turno lo llamamos trabajar...)

#13 Juan Carlos, Southampton, 24/12/2017 - 13:00

Eso si, no tengo la menor duda que Tv3 emitira los rebuznos del fugado Puigdemont desde Bruselas.

#12 Margarita Domenech Viñas, Barcelona, 24/12/2017 - 10:50

És una televisió pública i es trata d'un missatge institucional. Exigeixo la retransmissió o que la tanquin sense contemplacions per sectarisme indecent. Ja està bé de provocacions gratuites. No crec que ho hagi d'aguantar i no ho tolero.

#12.1 Oriol, BCN, 24/12/2017 - 16:49

Tu sí que tens pinta de ser un bot, no sé si rus o estonià! En qualsevol cas, el passaran pel 324, així que no pateixis. No et perdràs el magistral missatge de Nadal de Sa Majestat.

#11 Pere, Girona,Spain, 23/12/2017 - 22:21

Es llògic. Es una televisió rural i de mentalitat pueril.