Comunicació · 3 de Gener de 2018. 13:24h.

Una cadena belga es fa ressò de Tabàrnia

La RTBF, televisió francòfona, explica que Barcelona y Tarragona “volen restar a Espanya”

La televisió belga s’ha fet ressò de la polèmica per Tabàrnia i el fet que Barcelona i Tarragona poguessin independitzar-se de la resta de Catalunya, segons recull el tuitaire @Schuma78. “Imaginin Barcelona, el seu port i els seus habitants independents de Catalunya”, explica una veu en off.

La crònica, de RTBF -Radio Télévision Belge Francophone-, s’il·lustra amb un mapa de Tabarnia, explica que habitants de Barcelona i fins a Tarragona “volen restar a Espanya” a diferència de la Catalunya rural “massivament independentista”. La informació reconeix que és “una broma”, però destaca que ha recollit ja 130.000 signatures a favor de la secessió.

128 Comentaris

Publicitat
#59 Decebut, bcn (tbn), 04/01/2018 - 21:22

A ver si Puigdemont se entera de que está residiendo en la región de Bruselas, que viene a ser el equivalente belga de nuestra Tabarnia.

#58 Tabarnés puro, Barcino, 04/01/2018 - 20:30

Aunque hemos ganado todos los "plebiscitos" que habéis convocado, a los tabarneses no nos importa que retocéis felices en vuestra Ruralia pastoril.
Incluso os dejaremos que vengáis a pasear de vez en cuando a Tabarnia para que os toque el aire y se os vaya un poco el olor a oveja! :DD
Visca Tabàrnia!! +~
#marxem! ~+

#57 Rodejet, Barcelona, 04/01/2018 - 19:08

L'existència del deliri de Taverna indica que C'S i la resta del fanatisme espanyol ha fracassat en les seves eleccions. Les eleccions programades pels colpistes del 155, que no han pogut manipular més, per la presència d'un recompte paral.lel, no han sortit com ells preveien, la prova més clara el deliri de la idea de la Taverna

#57.1 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 04/01/2018 - 21:45

L'existència del deliri de Ruralia indica que ERC i la resta del fanatisme rural ha fracassat en les seves eleccions. Les eleccions acceptades pels colpistes del llaç groc, que no han pogut manipular més, tot i la presència d'un recompte paral.lel, no han sortit com ells preveien, la prova més clara el deliri de la idea de Ruralia.

#55 Purria Espanyola, Bcn, 04/01/2018 - 18:42

Los del mal perder,lo que tienen que inventarse....pronto a partir del 17/0tra vez la cruda realidad.

#55.1 Purria Separata, Mollerussa, 04/01/2018 - 20:32

Estremera?
Juasjuasjuas!!!

#55.2 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 04/01/2018 - 21:47

Los del mal perder,lo que tienen que aguantarse....pronto a partir del 17/0tra vez la cruda realidad

#54 Alejandro, Barcelona, 04/01/2018 - 13:37

Si es o no una broma ya se verá. Lo innegable y lo curioso es que Tabarnia ha conseguido poner a los indepen. ante un espejo, donde han podido verse reflejados con sus mismos argumentos, sus mismas consignas, y algo muy importante: Sin gastar un € público Tabarnia se ha internalizado. Romeva debería tomar apuntes y devolver lo gastado inútilment

#54.1 Decebut, bcn (tbn), 04/01/2018 - 21:00

¿Es una broma la región de Bruselas? Que alguien se mire un mapa de Bélgica y que se informe sobre el tema.