Publicitat
Comunicació · 20 de Juliol de 2021. 09:28h.

A TV3 prefereixen "una esvàstica" a una bandera espanyola

Última broma de Jair Domínguez i Peyu

Els presentadors de 'BricoHeroes' de TV3 Jair Domínguez i Peyu afirmen a un capítol del programa que és millor "una esvàstica" a una bandera "espanyola". "Una del Betis, una esvàstica..." diu Jair Domínguez, referint-se a l'ornament que es pot utilitzar per construir un gimnàs infantil. Una afirmació a la qual el copresentador Peyu respon: "El que vulgueu, llibertat d'expressió, mentre no sigui espanyola, doncs vinga".

L'afirmació per part dels presentadors al capítol "Com penjar un quadre i com construir un gimnàs infantil" es va reemetre ahir a TV3. L'episodi originalment va ser estrenat el 6 de juliol del 2020, correspon a la primera temporada del programa.

No és l'única polèmica creada per comentaris dels presentadors de 'BricoHeroes'. Fa dues setmanes la televisió catalana va remetre el capítol "Com construir un torrador de castanyes" on Jair Domínguez crida "puta Espanya". "Declaro solemnement la constitució de la República catalana. Visca Catalunya! Puta Espanya!", deia el presentador després d'haver inhalat heli.

Publicitat
Publicitat

34 Comentaris

Publicitat
#34 Nuria, Barcelona, 20/07/2021 - 21:14

I a aquets 2 idiotes els hi paguen amb el nostres impostos???? Quin fastic

#33 Ojotuerto, Calafell.TAB, 20/07/2021 - 15:01

La copia de Manolo y Benito del manos a la obra de Antena 3 ....el Betis??? Ganó la liga del 35, el equipo fue desmantelado después de la Guerra. Al Barça lo rescató Franco varias veces. Jajaja que bien les vendría ahora Franco. Entraría en el Camp Nou bajo palio.

#31 Blas de Pedo, Bcn, 20/07/2021 - 14:46

Que pasa nyordosos? Jijijiji jijijjiji

#31.2 Decebut, bcn (tbn), 20/07/2021 - 18:01

Purri, el Jairo y tú sois una máquina de hacer unionistas!

Cuida't, reietó meu, t'estimem!

#30 Fernando, Mataró, 20/07/2021 - 14:10

Qué grasiosos..

#27 Lluís, Sabadell, 20/07/2021 - 13:33

EN, penso que encara no heu entès l' humor anglès d'aquest parell....a la BBC les diuen més grosses i ningú.s'escandalitza tant

#27.1 Carlos, Barcelona, 20/07/2021 - 14:56

El dia que siguin igual de graciossos i critics amb Cat, potser estare d’acord amb tu.

#27.2 Ojotuerto, Calafell.TAB, 20/07/2021 - 15:06

BBC??!!?? Si son un remake de "Manolo y Benito Manos a la Obra" de Antena 3..... BBC !!!! Dice el Lazi jajajajajajajajaj copia de fos personajes cañí y de hace dos décadas. Jajajajajajaja la decadencia del humor catalán jajajajaja

#27.3 Sergi Sergio, Barcelona, 20/07/2021 - 20:22

Pues haber que dia con su maravilloso humor ingles hacen sus bromas inglesas sobre Catalunya, la senyera, la estelada, el catalan, etc, venga machotes adelante.