La directora de Televisió de Catalunya, Mònica Terribas, es recupera favorablement d'una caiguda de cavall que va patir diumenge en una pista forestal de Torà, al límit de l'Alta Segarra, segons informa Regió 7.
Terribas, que va perdre el coneixement a causa de l'accident, és previst que avui rebi l'alta de l'Hospital General de Catalunya, on va ser evacuada el mateix dia en un helicòpter del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), i on fins avui ha estat ingressada.
Terribas va caure de l'animal, amb la mala fortuna que va impactar a terra amb el cap, cosa que li va fer perdre el coneixement una estona, segons van explicar les mateixes fonts.
En rebre l'avís, el SEM va enviar fins a la zona un helicòpter medicalitzat, ja que es tractava de la unitat avançada que tenia més a prop. També s'hi va desplaçar una ambulància bàsica, a banda d'una dotació dels Bombers, que va actuar com a suport.
Segons les mateixes fonts, Terribas va recuperar el coneixement al mateix indret, tot i que manifestava una pèrdua de memòria, ja que no recordava els moments previs de l'accident. L'helicòpter va traslladar la directora de TV3 a l'Hospital General de Catalunya, situat a Sant Cugat del Vallès, on ha estat ingressada aquests dies.
Fonts familiars van explicar a Regió 7 que la seva evolució ha estat favorable i que avui al matí és previst que rebi l'alta mèdica.
Accident de Terribas en caure d'un cavall
Va perdre la consciència i va ser traslladada en helicòpter, però es recupera favorablement

Terribas, en una entrevista amb Mas
¡A por ellos!
20 Comentaris
Segur que era un cavall del PSC, com ella.
Desitjo a la Mònica una ràpida recuperació. És una gran professional i millor persona. Als mediocres acomplexats que han fet aquesta mena de comentaris tant tristos, dir-los que em fan molta pena perquè la seva ràbia i terrible mediocritat no els deixa ser feliços.
Cau d'un cavall?....això vol dir que ara "veurà clar", i es farà de CIU. Canvi de xaqueta per sobreviure, com Sant Pau.
Los mismos que reniegan de la monarquía viven como reyezuelos. Despliege de película para la princesa terribas. Los catalibanes callan cuando la corrupción y el tráfico de influencias toca a alguno de los suyos... claro, seguro que el caballo era español...
Sento vergonya aliena llegint els comentaris. No imaginava aquest nivell de crueltat i mesquinesa. Des d'aquí una abraçada a la Mònica i destijos de recuperació. Es una gran dona i magnífica professional. I això no es perdona.