Publicitat
Comunicació · 2 de Desembre de 2014. 16:32h.

Acomiadaments a La Vanguardia

Una vintena de periodistes de més de 58 anys

Acomiadaments a La Vanguardia

La Vanguardia, a Rodalies

Periodistes ‘veterans’ de La Vanguardia han rebut per part de la direcció del diari una proposta d’acomiadament improcedent a canvi d’una indemnització, segons ha pogut saber e-notícies.

La proposta, realitzada directament pel departament, afectaria entre 15 i 20 treballadors del diari, tots ells majors de 58 anys. La Vanguardia busca d’aquesta manera una reducció de plantilla per alleugerir la seva delicada situació econòmica.

El diari ja va dur a terme una reducció de personal el 2009 que també va afectar els periodistes més veterans. En aquells moments, la direcció del diari va demanar aleshores als periodistes de més de 55 anys que s’acollissin a la prejubilació. Igualment, La Vanguardia va impulsar un ERO que va afectar el 33% de la plantilla, un total de 90 treballadors.

Publicitat
Publicitat

24 Comentaris

Publicitat
#12 pep, manresa, 04/12/2014 - 14:19

el senñor conde netanyahu godofredo treu als qui no són jueus o israelites prosionistes?...

i la cosa Rahola (o les coses FrancescMarcJosepAntoniAlvaro, Amiguet, Sanchis, Amela, B Culla, Cimerman, Villatoro, etc, etc,) no tenen més de 55?.

#11 ignasi, barcelona, 03/12/2014 - 09:23

El foix em fa dormir....¡¡¡¡¡¡ no el tregueu que quan parla son quarts de deu !!!!

#11.1 angel, SANT FELIU DE CODINES, 04/12/2014 - 11:17

Totalment d acord

#10 Jordi, Barcelona, 02/12/2014 - 21:35

Quand veus cada dia als matins
al BUS la pilas de vanguardias
al TREN bagons sences a cada seient una vanguardia
QUI PAGA TOT AIXO?
Quin sentit te... PROPAGANDA?

Retallem sanitat i educacio per
PAGAR PROPAGANDA?
Que estem fen amb el pais?
i ja no si val "espanya ens roba"

#10.1 Protágoras, bcn, 02/12/2014 - 23:19

Así se construye la mayoría social favorable al "proceso", Comprando voluntades, y sobornando medios de comunicación con el dinero que debería emplearse en sanidad y educación.

#10.2 Pope, BCN, 03/12/2014 - 13:14

#10

Amics,no ens confonguem La Vanguardia és una empresa privada i pot fer el tipus de propaganda que els hi sembli més adient. Qui ho paga? La Vanguardia, com és natural. Qué tindrà que veure el "Espanya ens roba"?. A vegades em sembla que es parla per parlar.

#10.3 Pope, BCN, 03/12/2014 - 13:24

#10.1

Hay que ver, parece que acabemos de salir del nido. ¿Hay algún periódico o medio de información que no actúe en conexión con un partido político o un ideario? Si alguien sabe de uno que me lo diga.
En cuanto a la Vanguardia saben porqué se cambió la dirección? En contra del independentismo.

#9 Manolo, Barcelona, 02/12/2014 - 20:39

Me alegro mucho que quiebre. Lo siento (de verdad) pòr los trabajadores Mas vale que despida a Rahola

El sr. Conde apostó por la subvención directa de Mas en vez de mantener su línea

Me borré de suscriptor de La Vanguardia, y al princípio me costó acostumbrarme.

Ahora ya no la encuentro a faltar

#8 Kropotkin, Vic, 02/12/2014 - 19:12

Podrian haber despedido a los becarios que manioulan los comnetarios de los lectores. Vaya pandilla de chorizos. Y encima viven de nuestros impuestos como palanganeros del Regimen....