Publicitat

Terribas entrevista Mas menys d'una setmana després de l'anunci de les retallades a TV3

Alta tensió

Terribas i Mas, durant una entrevista el novembre del 2010

El president de la Generalitat, Artur Mas, serà entrevistat a TV3 aquest dijous 1 de novembre, a partir de les 21.30 hores, menys d'una setmana després de l'anunci de les retallades a la cadena catalana. La directora, Mònica Terribas serà l'encarregada de fer l'entrevista, que tindrà una durada d'una hora aproximadament.

L'espai s'emetrà en directe i tindrà lloc quan tot just fa un any del triomf de Convergència i Unió (CiU) a les darreres eleccions al Parlament. També coincideix amb el canvi de color al Govern estatal, després de la victòria del PP per majoria absoluta el passat dia 20 de novembre.

Publicitat
Publicitat

41 Comentaris

Publicitat
#26 jajajajjaajaaaaaaa, Barceloan, 01/12/2011 - 13:30

Sanchez Camacho le ha dicho a Mas que TV3 tiene que quedar al 50% , para que le siga apoyando sin entrar en el gobierno cosa que haria mucha pupa.....y muchas cosas mas.....Mas ya no manda nada ...manda Rajoy por mucho que digan que no CIU se ha vendido una vez mas

#26.1 Nin, Bcn, 01/12/2011 - 16:59

Sí, és lo que tiene la "inteligencia hispánica"...todos a una, como fuenteovejuna. Aunque sea hacia el precipicio. Lo que me voy a reir yo cuando vea las caras de los "spaniards" rabiando con lo que va a hacer inminentemente el PP. A disfrutar señores, que esto es mejor que Port Aventura.

#25 Pep, Barcelona, 30/11/2011 - 22:53

El fet q la tv pública tingui una directora q denuncia públicament els plans del govern, que s'embolica amb la bandera de la llibertat i s'atrinxera al preu que sigui dóna una idea del tipus de país de fireta que tenim... imagineu això a la tv pública espanyola o francesa! jajajaja

#25.1 bx, barcelona, 30/11/2011 - 23:10

Em puc imaginar la TV pública francesa, anglesa o alemanya, dependents dels seus parlaments respectius i no dels governs, fent la seva tasca amb imparcialitat, no pas la espanyola o la italiana. Cadascú té els seus models, el teu és l'hispànic.

#25.2 Terraxa, Terrassa, 01/12/2011 - 08:37

L'actitud de la Terribas no ve exclusivament del seu posicionament polític, sinó d'un tema de calers.
A TV3 els tremolen les cames, ara que el seu xollo se'n pot anar en orris.
I a més, el carrer, la gent, està totalment d'acord en retallar TV3 especialment ara que han vist les xifres.

#25.3 Montse, Barcelona, 01/12/2011 - 08:48

Miri, senyor Bx, considerar la senyora Terribas imparcial és com considerar Stalin soci del Barça.
Grinyola, no lliga, és com intel·ligència i militar, sap vostè? Com justícia i espanyola.
Pot provar d'engalipar canalla, però em sembla que ja li van creixent els qui s'ho creien.

#25.4 Joan, Barcelona, 01/12/2011 - 10:31

Amb això vols dir que la televisió pública ha d'estar al servei del Govern??? Seria molt greu. No imagino la BBC amb aquesta manca de llibertat i independència. Això que dius és molt fort.

#25.5 Montse, Barcelona, 01/12/2011 - 11:16

Joan, pretén dir-nos que la TV pública ha d'estar al servei dels qui ens anorreen de fa tres-cents anys?
Que les llepades al F. Alonso, les continues manipulacions informatives espanyolistes, parcials i caríssimes dels Corals, Pellicers, etc, els favors a productores TOTES DEL PSC, estàn bé?

#25.6 Martinet, http://tinyurl.com/chlprse, 01/12/2011 - 11:23

'El director general de la BBC, Greg Dyke, ha dimitit 24 hores després que el jutge Hutton presentés l'"informe Kelly", on criticava la ràdio i la televisió públiques del R. U.'

L'informe del jutge Hutton conclou que les acusacions de la cadena contra el govern de Blair eren infundades.

#25.7 Joan, Barcelona, 02/12/2011 - 13:20

Montse, vull dir que únicament ha d'estar al servei de la ciutadania. Però ja veig que això què dic és gravíssim i molt fort. Disculpa, ja veig que el tó que utilitzes és més aviat bèl·lic.

#24 Borinot, JI78, 30/11/2011 - 20:59

Serà entrevistat a TV3 aquest dijous 1 de novembre ?

#23 Ramon, Barcelona, 30/11/2011 - 20:40

Voleu dir que ens quedarà alguna cosa per retallar, demà?... jo, si fos la Terribas, comencaria preguntant-li com van les negociacions Duran-Rajoy per fer el Gobierno Español de Concentración Nacional que tant vàrem pidolar durant la campanya electoral.

#22 ULTIMO MOHICANO, PALS, 30/11/2011 - 20:07

Els catalans ja en tenim prou de l´estil de la Sra. Terribas i els seus sectaris i endollats de TV3, entre ells l´inútil del Marín, ja n´hi ha prou de malbaratar diners, per dir-ho finament, amb l´excusa de programes que arribin.... televisió catalana sí, però adequada a la butxaca!!!!!