Publicitat
Comunicació · 12 de Març de 2013. 14:43h.

"Aquest senyor és un idiota!"

Santiago Espot és insultat a Intereconomía per defensar el boicot a productes espanyols

El president de Catalunya Acció, Santiago Espot, va ser convidat a El gato al agua, d'Intereconomía, on va explicar la seva polèmica proposta de boicotejar els productes espanyols. Els col·laboradors van anar perdent la paciència a mesura que avançava l'entrevista fins que Hermann Tertsch li va dir "idiota".

El presentador del programa va tractar de fer-li veure que no existien productes purament espanyols o catalans, i que per tant el boicot no beneficiava ningú. Va posar com a exemple el cava i va explicar que les ampolles són "d'un vidre de Saragossa i el suro d'Extremadura".

Tertsch va lamentar llavors que es fes una entrevista a "aquest senyor, que em sembla un idiota, la veritat. Em sembla un perfecte idiota, per Déu". Espot va demanar llavors "respecte" i el presentador, després de demanar disculpes, va recordar que el president de Catalunya Acció "és el nostre convidat". "El teu", va sentenciar Tertsch, encara molest.

Imatge de l'entrevista
Publicitat
Publicitat

63 Comentaris

Publicitat
#37 Ciudadano X, Barçalunya (Qatar Foundation), 14/03/2013 - 11:21

No comparto las formas de Tersch ni me parece bien que se insulte a un invitado, pero realmente Espot es algo entre idiota e imbécil. Espot hizo el ridículo y se quedó mudito cuando le pusieron varios ejemplos de productos catalanes con manufacturación repartida con otras comunidades.

#36 lector_333, Barcelona, 13/03/2013 - 22:33

I per que van a aquests programes? No seria millor ignorar-los del tot?

#35 Heraclio, ,, 13/03/2013 - 16:34

A veces, el odio nos vuelve idiotas.
Nos deja tan ciegos que no nos permite ver los tremendos perjuicios que supondría la independecia.
Y cuanto más odio, mayores burradas se llegan a decir (como promover boicots donde está el 80% de nuestro mercado)

#35.1 Catalana a l'exili, Roma, 13/03/2013 - 18:19

Perjuicios? Por cada 1 que me digas te diré 10 que supondrìan para Catalunya seguir formando parte de Ejcanya. No es odio; es supervivencia! Recuerda que los boicots han partido siempre de ellos... Ahora que no se hagan las vìctimas xke cuando se trata de joder a Catalunya no les tiembla el pulso

#35.2 Heraclio, ,, 13/03/2013 - 22:22

#35.1


"Ejcanya"?
"los boicots han partido siempre de ellos"?
"cuando se trata de joder a Cataluña"?
Lo siento, pero yo en tus palabras no veo argumentos sino sólo desprecio.

#35.3 Je, je, 14/03/2013 - 00:05

#35.1

El boicot del cava se inicia después de que Carod pidiera el boicot a la candidatura olímpica de Madrid. Va, ahora dime esos 10.

#34 Good Bye, déficit fiscal?, 13/03/2013 - 11:27

La mejor forma de acabar con el déficit fiscal de CAT es no comprar productos catalanes. De esta forma, las empresas catalanas no pagarán impuestos sobre beneficios, ni podrán liquidar el IVA de esas ventas en CAT, ni habrá trabajadores y, por tanto, no pagarán el IRPF.

#33 FERRAN, BARCELONA, 13/03/2013 - 09:57

L'Espot no té una cadena de botigues de roba esportiva, i paga als seus empleats 700 euros nets mes per treballar de dilluns a dissabte? I després té la barra de dir que Espanya ens roba? Amb els independentistes seriosos, que n'hi ha, en podem parlar; amb hooligans... anem cap a la guerra civil.

#33.1 Pere Prats, Sants, 13/03/2013 - 10:56

Nooo, es diu Amancio Ortega i em sembla que els paga molt menys de 700 euros, de fet els que te en la delegació de la India no deu arribar ni als 20 euros treballant de dilluns a diumenge.

#33.2 Espot, ser més ruc?, 13/03/2013 - 11:23

#33.1

Eso que dices de la India es mentira, pero de todas formas seguro que 20 euros en la India es más de lo que tu cobras aquí.