Publicitat
Comunicació · 4 de Novembre de 2019. 11:15h.

Arrimadas diu que TV3 "viola els drets dels constitucionalistes"

Terribas: "Deixin de dir a Espanya que la tancaran"

La cap de llista de Ciutadans per Barcelona el 10-N, Inés Arrimadas, ha assegurat en una entrevista amb Mònica Terribas a El matí de Catalunya Ràdio que "TV3 viola els drets dels constitucionalistes" i li ha recordat a la presentadora que "estem a Espanya".

Arrimadas: "Posar TV3 és una violació diària dels drets dels constitucionalistes"

Terribas: M'acaba de dir una cosa que m'interessa molt. Diu 'posar TV3 és violar'...

Arrimadas: Posar TV3 no es violar res. Des de TV3 es violen els drets dels constitucionalistes. M'he expressat malament.

Terribas: Però vostès ara han pactat la Llei de la Corporació al Parlament.

Arrimadas: A veure si ho comencem a arreglar una mica.

Terribas: Però vostès han pactat una llei...

Arrimadas: Una miqueta millor del que tenim, clar.

Terribas: Per tant, dexin de dir a Espanya que tancaran TV3 perquè acaben de pactar la Llei da la CCMA.

Arrimadas: A Espanya, estem a Espanya també. Nosaltres el que volem es que TV3 no insulti a més de mitja Catalunya ni que li digui 'putos gossos de merda" als Mossos. Aquest tipus de coses és el que volem fer a Catalunya.

Publicitat
Publicitat

15 Comentaris

Publicitat
#9 Matteo, Castellbell y el vilar, 05/11/2019 - 08:06

Por mi punto de vista A3Media Viola los derechos de los independentistas dando voz solo a los partidos políticos constitucionalistas, apodando los CDR de terrorista, los presos políticos como delincuentes, usando términos como "referéndum ilegal" o "ex-president fugado".
O todos o nadie

#9.1 Alex, Barcelona, 05/11/2019 - 09:18

Matteo, muy poco nivel el tuyo, con perdón, pero alguien tenía que decírtelo... ¿Sabes la diferencia entre una televisión pública y una privada? Pues eso...

#9.2 Don Pelayo, Baix Llobregat, 05/11/2019 - 13:43

Matteo...Salvini? Tienes pinta

#8 Ciudadano Sinmitos, Barcelona, 04/11/2019 - 21:31

Si lo dice Inés Arrimadas seguro que se ajusta a la realidad. Tiene los pies y la cabeza en Catalunya, España y Europa; no en la celestial y estelada República Puchitorrana de la que chupa Mònica Terribas.

#7 JOSEP JOSEP, Reus, 04/11/2019 - 13:52

De entrada felicidades por tu embarazo, espero que todo haya muy bién, decirte que como indepe no comparto las barbaridades que te han dicho, yo los metía en la carcel una temporada. Dicho esto y dejando a tú futuro hijo de lado, no entiendo que aún no hayas comprendido que no tienes nada que hacer en Catalunya, el Parlament té dió su apoyo.

#7.1 Don Pelayo, Baix Llobregat, 04/11/2019 - 15:03

Q no tiene nada q hacer en Catalunya? Q el Parlament le dio su apoyo? Macho, explicate q no se si vas de supremacista o d buen rollo..

#6 Ñordo de Tabarnia, Ciudagramos, 04/11/2019 - 13:46

A los taxistas quien viola sus derechos,Barbie? El que te ha puesto el bollo en el horno?

#6.3 Al ñordo que es el Purria , Barcelona , 04/11/2019 - 16:05

El taxista ha dicho. Aquí somos más de cabify tonto.Jijijiji

#5 AnnaMollet, Mollet, 04/11/2019 - 13:38

Terribas no es periodista, es una propagandista del régimen separatista. Terribas no hace entrevistas, se entrevista a si misma. ¡Le pagamos 430.000 euros de nuestros bolsillos!

Catalunya es una Autonomía Dictadura.

Cerremos TV3, ¿Por qué tengo que pagar una televisión pública que me insulta, trata de destruirme, y no me representa?

#5.1 FRAN BCN, bcn, 04/11/2019 - 14:05

Anna, d' acord tot es millorable, però t'invito a veure alguna Tv publica, i em pots dir si totes tenen la "objectivitat" que demanes??. Per exemple, TV1 Telemadrid, etc...També la deus pagar oi? però es clar, no son en català...

#5.2 Marc, Barcelona, 04/11/2019 - 15:42

Fran recomanes veure telemadrid o tv1, tu les veus? Em sembla que no, jo de telemadrid no puc parlar perque no la veig, con em sembla que es el teu cas, pero com pots comparar TV3 amb TVE, a TV3 estan mati, tarda, nit...tot el dia menjant el tarro, a TVE parlen de politica al telediario i ja.