Publicitat
Comunicació · 12 de Gener de 2013. 21:56h.

Barberà denuncia que la política d'infraestructures del Govern espanyol és "ideològica"

El periodista creu impossible que "Espanya entri en la modernitat"

El periodista Jaume Barberà ha denunciat que "la política d'infraestructures dels governs espanyols és ideològica sense cap criteri de sostenibilitat econòmica".

El comunicador, que ha estat el pregoner de la Festa dels Tres Tombs de Martorell (Baix Llobregat), ha remarcat que aquesta manera d'actuar "forma part d'un tarannà que fa impossible que Espanya entri en la modernitat".

Barberà també ha criticat la gestió de la crisi econòmica que pateix Espanya. "Som víctimes i se'ns fa culpables", ha reblat. "Aquesta crisi es podia haver evitat i té culpables. Quan un país construeix més que Alemanya, França i Anglaterra juntes, els culpables no són els ciutadans", ha afegit.

Des de la balconada del consistori de Martorell, Barberà ha recordat que malgrat "tenir el rebut de la llum més car de la Unió Europea", Espanya és "el segon país del món amb més quilòmetres d'alta velocitat", només superat per la Xina.

Publicitat
Publicitat

36 Comentaris

Publicitat
#17 Joan, Hospitalet, 13/01/2013 - 20:11

Este "periodista" tiene un programa de progaganda en TV3 pagado por todos los catalanes.

Por otra parte, ha dado un mítin en el Ayuntamiento de Martorell, supongo que esto es lo que entienden por pluralidad.

En cuanto a lo que dice, lo de siempre: victimismo y mentiras. Nada nuevo.

#17.1 JdB, La Selva.GI, 13/01/2013 - 21:49

Joan, però si tu sols deus mirar sálvame, dedueixo per la falsedat del teu comentari.

#17.2 marc, barcelona, 13/01/2013 - 21:55

Segur que t'agrada més Alfonso Ussia, Federico Jiménez Losantos, Pio Moa. A què si?. Aquests si que són neutrals, no fan propaganda i són patriotes...

#16 Josep, Lleida, 13/01/2013 - 16:58

Espanya sempre serà un país corrupte, canyi i tercermundista, no n'aprenen ni n'aprendràn mai, és la seva (in)cultura..

#16.1 rodrigo, butxafava, 14/01/2013 - 04:50

aajajajajajajaj.............im presionante argumentacion....españa es un pais de corruptos (que lo es) No como catalunya que jamas a tenido un caso de corrupcion politica.......Josep , presentate al club de la comedia, seguro q t fichan

#15 Pepe, Baecelona, 13/01/2013 - 16:40

Al Sr Barberà se li veu el llautó. Li agradaria ser un periodista influent, amb opinió a tenir en compte... Però no passa de periodista normalet i corrent.

#15.1 JdB, La Selva.GI, 13/01/2013 - 21:47

Curiosa la teva forma d'entendre el periodisme, personalment em fixo més en el contingut què amb el periodista, per cert programa molt didàctic.Clar que si no l'entens.

#15.2 rodrigo, butxafava, 14/01/2013 - 04:56

#15.1

curioso el significado q le da a la palabra didactic......el programa es didactico , pero si no lo entiendo es culpa mia y no de quien pretende ser didactico?

#14 Ignasi Ripoll, Sant Carles de la Ràpita, 13/01/2013 - 15:54

És admirable l'honestedat periodística d'aquest home. No només critica els aspectes nefastos de la política mundial i espanyola, sinó que també se la juga treient els colors vergonyosos de la catalana. D'informacions contrastades, no de les que inventa El Mundo. El seu programa Singulars és únic.

#13 Carles Ortí, Barcelona, 13/01/2013 - 13:02

Este patético personaje que se dedica al proselitismo más desvergonzado en RAC 1 y TV 3 no decía ni mú cuando presentanta el telediario de Televisión Española y era bien pagado por sus compinches.

Sus declaraciones, su maniqueísmo zafio y su verborrea son un peligro para la convivencia.

#13.1 Francesc, Barcelona, 13/01/2013 - 15:36

Salta a la llum. Tota la política sobre trens, autovies, autopistes, ports, aeroports i carreteres és per construir un estat que no existia: Espanya. Ha primat més la construcció d'aquest estat que no pas bastir infraestructures que ajudin l'economia productiva.

#13.2 Joan , Hospitalet, 13/01/2013 - 20:13

Si nos hacen el AVE, nos quejamos de que es caro. Si no lo hacen, España nos discrimina. Aún recuerdo como chillaban desde CiU y los empresarios para hacer el AVE. La cuestión es quejarse. Por eso Einstein decía que el nacionalismo es una enfermedad infantil: sois como niños que sólo sabéis quejaros

#13.3 JdB, La Selva.GI, 13/01/2013 - 21:29

Joan
el problema teu es que vius tancat en tu mateix. A mi em sembla be que vulguis ser tan solidari fins al punt d'escanyar-te tu mateix.Com que la realitat la ignores, o la vols ignorar, permet que els demés cerquem un altre sortida a aquesta asfixia econòmica, política, cultural etc etc.

#13.4 rodrigo, butxafava, 14/01/2013 - 04:46

#13.1

vols dir q la politica d'infrastuctures de la generalitat no es fa amb criteris politics? si al 85% dels diners es van a barcelona es per casualitat?.......Al argumentari del nacionalistes frega al patetisme