Publicitat
Comunicació · 8 de Març de 2013. 11:28h.

"Basura independentista"

Una pel·lícula amb Toni Albà i Txe Arana indigna Albert Rivera, Vidal-Quadras i Eduardo Inda

La pel·lícula 'Quan convé seguem cadenes', dirigida per Antoni Verdaguer, ha provocat una allau de crítiques a Intereconomía després que en una imatge del film aparegui una pistola sobre una de les portades de La Gaceta.

El teaser promocional del film mostra a un home agredint la seva dona per defensar la independència, un altre cridant "guarres" a dues dones que es neguen a pagar el peatge i a uns agents -i lectors de La Gaceta- que, pistola a taula, especulen amb "donar passaport" a un independentista. Fins i tot apareix l'"alcalde botifler" que s'oposa a la voluntat del poble.

La Gaceta explica que l'objectiu d'aquest 'teaser' és "aconseguir el finançament per poder acabar el film i estrenar-lo". El president de Ciutadans, Albert Rivera, ja ha anunciat que vigilarà que el film no rebi cap tipus d'ajuda pública.

En aquest sentit ha alertat que molts dels protagonistes que la interpreten "viuen de l'erari públic" ja que són rostres habituals a TV3, com Toni Albà o Txe Arana. També Alejo Vidal-Quadras va expressar el seu malestar i va arribar a afirmar que, tot i que a Catalunya "no s'elimina físicament" als que se senten espanyols, sí que se'ls fa la vida impossible.

El més contundent, però, va ser el periodista d'El Mundo Eduardo Inda, autor de moltes de les notícies que vinculen política catalana i corrupció. "Basura independentista", va exclamar després de veure les imatges.

La pistola, sobre La Gaceta
Publicitat
Publicitat

169 Comentaris

Publicitat
#78 alicantino, alicante valencia españa, 11/03/2013 - 15:20

Id rapidito con el tema, que los que nos quedamos queremos el país libre de chusma, chusma putrefacta y pestilente; huele muy mal. Así que rapidito, al balcón del palau y a proclamar. Ale, venga to los paletos pa este lao, que nadie se olvide la barretina y peinad bien la ceja que se junta mucho

#78.1 el noi, girona, 11/03/2013 - 19:23

no ho entenc sempre que es vol desprestigiar parleu de barretina!! que cony pasa amb la barretina?? a mi em mola!!!

#77 Barcelonino, Barcelona, 11/03/2013 - 13:33

Hala, todos al cine, a ver si recauda un euro más que la del Fénix, ja ja.

#76 Otger, Montblanc, 10/03/2013 - 20:56

JUO JUO JUO. Estan jinyats aquests espanyolates. Tinc ganes de veure aqeusta peli. Hi aniré amb tots els amics i ens ho pensarem pipaaaaaa. Quina cutrada tots aquests espanyolarros... apa , aneu als toroooooos homeeeeeee. a veure si se us jinyen damunt

#76.1 Visca Catalunya!!!, Sabadell, 10/03/2013 - 23:10

No poden ni anar als toros XD, aquests d'Intereconomia i Vidal-Quadras i l'Albert Rivera es creen una Catalunya irreal no en realitat tot el que diuen pertany a un món paral·lel o inexistent

#76.2 pepe, andorra, 11/03/2013 - 18:19

por tu lenguaje deduzco q hiciste un curso intensivo con las juventudes independentistas de las vascongadas. Mejor ser españolazo o españolarro q tonto útil de los proetarras estalinistas. Charnego o maketo y orgulloso de serlo. Aunque seguro q ni siquiera sabes quien es Salvador Segui.

#75 BEJOTA, BCN, 09/03/2013 - 16:47

sR. mAS,qUE'S REFEREIX AIXÓ "AMB LO D' APEL.LAR AL DIALEG ?

#74 Hector, Barcelona, 09/03/2013 - 15:05

Sóc independentista però aquest.. . teaser? és una vergonya. és necessari això per desacreditar la postura contrària? Veig molt poca inteligència en qui hagi ideat això. Espero que no surti la peli. Per tirar endavant, hem de ser respectuosos i fer un procés democràtic i exemplar.

#74.1 rumilo, bcn, 09/03/2013 - 16:06

A mi tampoc m'agrada massa, però només per veure com rabien la ultradreta del Ribera i Intereconomia ja ha valgut una mica la pena...jajaja

#74.2 pep, manresa, 09/03/2013 - 16:52

Estic bastant d'acord amb els arguments de l'Hector però els del rumilo són contundents, no sé, no sé, no sé amb quin quedar-me

#74.3 Hector, Barcelona, 10/03/2013 - 02:24

Si el nostre objectiu es fer rabiar algú altre mal anem. Jo voldria la independència, simplement, perquè la majoria així ho haguem decidit. No hi haurà cap indecís prou burro com per fer-se indepe amb xorrades com aquesta, al contrari, ens desacreditem.