Publicitat
Comunicació · 13 de Novembre de 2018. 10:42h.

Bel Olid acusa un tertulià de TV3 d'enriure-se'n del feminisme

"O t'uneixes a la causa o calla"

L'escriptora Bel Olid, que va ser número cinc de la CUP a les darreres eleccions, ha acusat el filòleg i escriptor Jordi Amat d'enriure-se'n del feminisme. "O t'uneixes a la causa o calla", li ha etzibat durant la tertúlia del programa Més324. 

Olid s'ha molestat perquè Amat ha fet referència a la "bancada femenina militant" de la tertúlia. "Perdona, jo no sóc de cap bancada femenina militant. Sóc de la bancada feminista militant", ha subratllat. "Saps per què sóc de la bancada feminista militant? Perquè crec en els drets humans i crec en la igualtat de drets i oportunitats", ha reivindicat.

L'escriptora també ha lamentat que en el programa de TV3 "no tenim igualtat de drets i igualtat d'oportunitat reals" i ha afegit que "les brometes aquestes, quan existeixi la igualtat i jo tingui les mateixes oportunitats que tu, aleshores fem broma". "Mentrestant, si no t'uneixes a la causa, com a mínim, no t'enriguis", li ha reclamat.

El biògraf Jordi Amat ha matisat que el comentari "era amb tot el carinyo". "Amb tot el carinyo, uneix-te a la causa o calla", li ha etzibat Bel Olid. L'escriptor li ha contestat que "jo estic completament unit a la causa". "Per aquí no m'atraparàs", ha conclòs Amat.

Publicitat
Publicitat

51 Comentaris

Publicitat
#36 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 13/11/2018 - 22:26

Lo que más me sorprende de toda la situación es con la docilidad que él traga con el totalitarismo de ella, que le dice: "O me das la razón o te callas". Y el tío traga. ¿Hubiera tragado de la misma forma si eso se lo dice otro tío?

#35 Alien, Pluton, 13/11/2018 - 21:49

Pero bueno, ¿quien se molesta en escuchar estas tertulias? Para mí lo que diga esta gente con camisetas indescriptibles y los "expertos" de tv3 tiene la trascendencia de lo que puedan decirme en la cola de la carnicería. Ahora bien, me pregunto qué problema cerebral tendrán para decidir vestirse de este modo.

#34 MariaBCN, Barcelona, 13/11/2018 - 20:31

Doncs jo soc de la bancada femenina, jo de les feministes no vull saber res! Aquesta feminazi no em representa i a les dones ens fan mes mal que bé totalitàries com aquesta , que fa callar a la gent que no segueix la seva ideologia. Aquesta nena te un problema, i es refugia en el feminisme per treure la seva ràbia...ves al psiquiatra!..

#34.1 Purria de Tabarnia, Bcn, 13/11/2018 - 21:14

Muy bien,ahora a llevarle la cervezita al maromo que está en el sofá ,meneandosela

#34.2 opinador, Barcelona, 13/11/2018 - 23:23

ale, Purria, bicho grosero y repugnante, sigue mirando esas páginas que te gustan tanto en el navegador y aprovecha que serán las únicas tetas que verás en tu vida y a seguir "meneándotela"

#34.3 MariaBCN , Barcelona, 13/11/2018 - 23:48

Pues si púrria y encantada de llevarsela, como él de cocinar para mi cada fin de semana, en cambio tu seguro que no tienes a nadie que te lleve una cerveza ni que tan siquiera te de la buenos días cada mañana, no creo que haya mujer que te aguante.. así te va y así de desgraciada es tu vida. En cuanto a lo del meneo, creo que tú eres un maestro.

#34.5 Risitas, Estremera, 14/11/2018 - 10:06

Jajajajajajajaja ¡¡¡¡¡ Jujujuy !!!!

#33 Vikander , Cornellá , 13/11/2018 - 17:43

Y después nos quejamos del término "feminazi".

#32 Ciudadano X, Barçalunya, 13/11/2018 - 17:35

El feminismo es un movimiento que lo financió Rockefeller porque la mitad de la población no pagaba impuestos, no lo hicieron para liberar la mujer ni cuentos. De paso, se entrega los hijos al Estado que hacen el papel de "padre" para adoctrinar los hijos. Esto mismo lo cuenta un tipo que habló con Rockefeller.