Publicitat
Comunicació · 10 de Gener de 2014. 10:21h.

Bernat Dedéu qüestiona el conseller Homs

El filòsof diu que el titular de Presidència "fa riure" per donar-li la volta a la resposta de Brussel·les a la carta de Mas

El filòsof Bernat Dedéu va criticar a La Rambla de BTV el conseller de Presidència, Francesc Homs, per defensar que la resposta de Barroso a la carta de Mas era positiva i suposava una "decepció" per al Govern espanyol. "Jo sóc independentista, però això em fa vergonya", ha deixat clar Dedéu.

En aquest sentit ha afirmat que "em sembla increïble que un gran president com el que tenim vagi amb segons qui. El president hauria de veure que el poden matar els seus". El filòsof ha lamentat que Homs "rep una carta on li diuen no i diu 'jo crec que sí'. Tu vas a una discoteca i li dius 'nena, cap a casa?'. 'No'. Saps aquell borratxo clàssic que diu 'crec que m'ha dit que sí'? Doncs això que fa riure en una discoteca és el conseller de Presidència, un dels càrrec més importants, el portaveu".

"Estic segur que hi haurà un univers paral·lel on quan Quico Homs rebi una carta on li diuen no, ho entengui com una derrota", ha assenyalat, a més d'afegir que "l'univers del conseller Homs té les seves particularitats".

Dedéu
Publicitat
Publicitat

52 Comentaris

Publicitat
#35 BEJOTA, bcn, 13/01/2014 - 19:34

Hi ha bastants altres catalans que assumeixen, com jo, la doble condició d'espanyols i catalans amb una gran naturalitat, com Estrasburg viu sense contradicció la seva identitat francesa i alsaciana

#35.1 BEJOTA, bcn, 15/01/2014 - 14:37

La banca internacional adverteix que la tensió per l'independentisme pot frenar la recuperació econòmica d'Espanya
El pla de Mas, tot i que irrealitzable, pot soscavar la confiança dels mercats i llastrar el creixement econòmic que apunten la majoria dels indicadors

#35.2 roger, barcelona, 17/03/2014 - 14:24

Es discutible la naturalitat dels Alsacians en sentir-se francessos. Ja veig que ho desconeixes..la majoria es senten alemanys, així xom la majoria de catalans no som espanyols, i per tant no ens en sentim.

#34 Herodpt, Barna, 11/01/2014 - 10:12

Catalogar com a filósof aquest pretès enfant-terrible és exagerat.Ja ha protagonitzat algun escàndol més aviat tronat.La famosa carta és només informativa.No pot rebre ni un si ni un no.Passa,però,que Europa no es mulla pel seu soci,i això ja diu molt.

#34.1 Carolina, Aiguafreda, 11/01/2014 - 18:12

No era una carta només informativa. S'hi demanava el recolzament al "procés". I hem pogut comprovar que el recolzament és zero. Així de clar i català.

#34.2 guillem, bcn, 12/01/2014 - 13:57

No cal que et caigui simpàtic aquest noi per admetre que té raó. Igual que el Sardà, a mi no em cau bé però té raó en assenyalar el ridícul del conseller.

#34.3 ciutadà ppcc, Barcelona, 13/01/2014 - 08:10

El suport no vindrà abans que la majoria absoluta dels catalans diguem -fent pinya- que volem ser independents.
L'ordre és aquest i no a l'inrevés.
No obstant això, s'han d'establir vincles amb l'exterior ara ja.

#33 DaniD, Tabarnia, 10/01/2014 - 21:43

Homs té aspecte d'estadista mundial, capaç de salvar ell solet tot un país o encara més, tot el món d'una guerra catastròfica. Això sí, sempre amb l'estelada a la solapa, que es noti de quina pasta estem fets els catalans.
No sé, crec que això a Tabarnia no li deixarien fer facebook.com/bcnisnotcat

#32 Pidelaserra, BCN, 10/01/2014 - 21:39

Doncs a mi el que em fa riure es el serrell pseudoadolescent d'aquest noiet

#31 lluis, Bcn, 10/01/2014 - 19:06

M'agradaria tant ser filòsof. Ha d'estar bé això.