Publicitat
Comunicació · 11 de Gener de 2020. 11:35h.

Betevé difon unes imatges que s'havia compromès a esborrar

El president de l'ACVOT amenaça amb "trencar la càmera"

Betevé difon unes imatges que s'havia compromès a esborrar

El president de l'Associació Catalana de Víctimes d'Organitzacions Terroristes (ACVOT), José Vargas, ha amenaçat un equip de betevé durant la cobertura de la protesta convocada per la plataforma Catalanes por España contra els talls de l'avinguda Meridiana. La cadena ha difós les imatges de l'incidident malgrat que en el vídeo el periodista assegura a Vargas que esborrarà les imatges i afirma que "no estava gravant".

Vargas ha exigit al periodista i al càmera que esborressin unes imatges en què se'l veu participant en la manifestació i parlant amb un altre home. Immediatament després, ha exigit que s'eliminés el contingut enregistrat.

"Que ho esborris. Si no, et trenco la càmera", ha dit Vargas al reporter que era a peu de carrer, i hi ha afegit després: "Que no vegi cap imatge meva perquè si no ho passaràs malament".

Publicitat
Publicitat

13 Comentaris

Publicitat
#8 Joan Perez, Mataro, 13/01/2020 - 07:54

Molt bé el titular E-Noticies, cada dia més porqueria. Lo important es que no ha borrat les imatges, no que l'hagi amenaçat un dirigent públic. Sou Escòria. Pero cla amb la rata de director que teniu....

#6 Ojotuerto, Calafell.tab, 12/01/2020 - 07:15

La burbuja mediàtica ya tiene su campañita contra este señor. Yo voy a ir a liberar la Meridiana. Libertad de circulación para todos.

#5 Very, a, 11/01/2020 - 14:54

Ahora Vargas recibirá amenazas de muerte de los indepws por culpa de BTV por ir a grabar el rostro de los allí presentes

#4 Sergi Sergio, Barcelona, 11/01/2020 - 14:41

Lo que son, son ciudadanos de Barcelona que estan hasta los mismisimos huevos de aguantar toda esta mierda de los CDRs y de la pasividad y descaro de los Mossos y la GU.

#3 Neferu, Barcelona, 11/01/2020 - 13:50

A ver Rius. ¿Desde cuando los que se manifiestan contra los cortes de la Meridiana por los CDR, son ULTRAS? ¿No son acaso, ciudadanos catalanes que están hasta la coronilla de las acciones impunes de los CDR? o ¿es que cualquiera que se manifieste con una bandera de España por fuerza tiene que ser un ultra? ¡Un poco de objetividad, por favor!!

#3.2 Josep Lluís, Esplugues de Llobregat, 11/01/2020 - 15:58

Estic ben segur què el redactor de la notícia volia referir-se'n als borinots que tallen la Meridiana cada dia (i particularment, a mi, em fan la guitza), com a grups d'ultres i fatxes. Oi que sí, Rius??

#3.3 Ladislao, Granollers, 11/01/2020 - 22:30

Neferu, noticia del año . No has iniciado tu comentario con u. "SI, pero ..". Enhorabuena ! Que dure tu "coherencia"...

#3.4 pepe, andorra, 12/01/2020 - 23:14

ultra es todo aquello q se opone al separatismo o a los progres chupasubvenciones, de la misma manera q ellos tienen libertad de expresión para lo q dicen, pero si lo dicen sus críticos es un delito de odio. Y ya lo de q me borreis los dos comentarios es de traca, en fin, es lo q hay, pero no deja de sorprenderme, sobre todo viendo lo de catañordo.