Publicitat
Comunicació · 6 de Febrer de 2018. 18:38h.

Boadella proposa que TVE-Catalunya faci d’alternativa a TV3

Per contrarestar la “contaminació” de la cadena pública catalana

El dramaturg Albert Boadella ha demanat a TVE que utilitzi el circuit català per contrarestar la “contaminació” de la cadena pública catalana. “A Catalunya, hi ha un circuit regional de TVE, que té uns estudis fantàstics, que mai ha fet una contraprogramació a la contaminació de TV3”, ha lamentat durant la presentació de Tabarnia a Madrid.

Boadella ha criticat que el Govern espanyol “no ha exhibit la democràcia” a través de la televisió pública estatal. El dramaturg ha considerat que l’Executiu central “pot fer moltíssimes coses per contrarestar” l’“adoctrinament” que, segons la seva opinió, exerceix TV3.

D’altra banda, l’autor teatral ha demanat al govern de Rajoy “posar fre a l’adoctrinament a les escoles”. “Això és d’una gravetat immensa, i ho pot fer. Té lleis per fer això”, ha afirmat Boadella, alhora que ha qualificat de “greu error” haver traspassat les competències d’Ensenyament a les Comunitat Autònomes.

Albert Boadella

Carles González, director de TVE a Catalunya

Publicitat

31 Comentaris

Publicitat
#20 Jordi, Barcelona , 08/02/2018 - 11:22

Para cuando TV Tabarnia?!!!! La gente lo está esperando.

#19 Alexei, Bcn Sants, 07/02/2018 - 09:39

Recupereu una entrevista que li va fer l'Albert Om al Boadell fa uns quants ants a TV3. Allà explicava la veritable raó del seu ressentiment amb la cadena pública catalana: "amb tots aquests anys no m'han encarregat mai una sèrie... L'Om li va preguntar si algun cop havia presentat algun projecte a la cadena i el Boadella va ofendre.

#18 Sarola, Castelldefels, 07/02/2018 - 08:26

Els de TRACTORIA volem ser independent d'Espanya en el marc de l'Unió Europea.

#17 Rob3, bcn, 07/02/2018 - 00:21

La rueda de prensa completa, que no tiene nigún desperdicio: .youtube.com/watch?v=u6u7f-lESbM

#16 Lo tortosí, Tortosa, 06/02/2018 - 22:58

No estaria de més fer cas al nostre president Boadella. TV3 perverteix i corromp la informació per mig del sectarisme descarat. Está contagiant i infectant la consciencia política dels telespectadors pel fanatisme i intransigencia en la defensa de la ideologia independentista. Visca Boadella!!.

#16.1 Alexei, Bcn Sants, 07/02/2018 - 09:42

En canvi TVE no, oi? Voleu combatre el fanatisme amb més fanatisme? EL nacionalisme amb més nacionalisme.. I amb l'invent de Tabàrnia demostreu ser més supremacistes que el supremacisme convergent... quina pena.

#16.2 Josep, Barcelona Tabarnia España, 07/02/2018 - 14:47

TVE será equiparable a tv3 cuando dedique el 80% de su programación al proces