Publicitat
Comunicació · 8 de Juny de 2011. 10:21h.

Buenafuente dedica un rap a Felip Puig

"Es un policia chusquero, un torpe charcutero, sólo se mueve por dinero e intereses financieros"

El presentador de televisió, Andreu Buenafuente, i el seu col.laborador Berto Romero, van dedicar durant el programa de La Sexta un rap al conseller d'Interior de la Generalitat, Felip Puig.

"Felip Puig el consejero, nos lleva al matadero/ es un policia chusquero, un torpe charcutero/ sólo se mueve por dinero, intereses finacieros y amor a los banqueros", deia la lletra, entre d'altres coses.

Buenafuente
Publicitat
Publicitat

44 Comentaris

Publicitat
#32 Saprissa, Sants, 10/06/2011 - 07:10

lo q yo digo...

#31 Tyr, Barcelona, 09/06/2011 - 16:46

Sempre ha tingut cara de curtet en Buenafuente, però veient el vídeo i escoltant com parla, encara reafirmo més aquesta sensació. "Torpe charcutero"? Qualsevol tonteria s'ha de dir per fer rima?

#30 Saprissa, Sants, 09/06/2011 - 09:02

com diu un d'aqui abaix hi ha molt convergent i conservador en aquesta web de noticies

#30.1 Conserves Dani, Barcelona, 09/06/2011 - 10:01

Conservadors de la seva guingueta com en Buenafuente, per exemple?

#30.2 Tyr, Barcelona, 09/06/2011 - 13:23

No home, el millor és el que fa el Buenafuente. Sempre fer-se el simpàtic amb les majories i després fer un refregit de monòlegs i forrar-se per Sant Jordi. Segur que no reconeix les subvencions que ha tingut de CiU per tirar endavant la seva productora.

#27 GALAICOMAN, barcelona, 08/06/2011 - 19:43

***Mare meva, cuanta gente de orden, biempensante y convergent que tenimos aquí... Supongo que las imágenes de las bestialidad policial, gente pacífica aporreada, injusticia de la ley electoral, falta de listas abiertas... Todo eso os la trae al pairo, verdad? Para vosotros, todo mi desprecio.

#27.1 De Villiers, BCN, 08/06/2011 - 20:14

Tu estarías más a gusto en el Yemen o en Siria. Por mi vete no te voy a llorar.

#26 joan, manresa, 08/06/2011 - 19:26

El Casal,19,15 h.--Quina pena de persona..,no varem sentir mai cap rap al Sr.Saura,no.i mira que no li faltaben temas...,pro clar..----No ,no..,volém fer-ne un ...,pro clar...,sí ,sí varem dir osti tío,pro no, no..en saura es collonud..,sí si ,buenu pro clar ,sí ,sí..,espereu aveure...,no ,no..