Publicitat
Comunicació · 12 de Febrer de 2021. 12:13h.

Campanya ridícula de TV3 contra Vox

Critica el tancament d'un mercat però calla amb els mes de tres-cents dies de la Meridiana

Campanya ridícula de TV3 contra Vox

El presentador El Telenotícies migdia de TV3, Xavier Coral, ha informat aquest dijous d'un acte de Vox a Tortosa i ha afirmat que "els grans perjudicats han estat els paradistes del mercat, que han hagut de tancar abans d'hora perquè els clients ho tenien difícil per entrar".

Coral ha fet aquesta afirmació malgrat que una de les seqüències de la peça informativa ha mostrat que hi havia gent dins del mercat, que té quatre accessos, i només s'ha tancat el que dóna a la plaça de Barcelona, on Vox ha celebrat l'acte.

82131-vox.jpg

La informació també ha destacat que la Junta Electoral ha exigit als Mossos d'Esquadra que "garanteixin els actes" de la formació de Santiago Abascal, però, tanmateix, ha obviat que el mateix organisme ha constatat que el partit d'Abascal ha patit "actes de violència" durant la campanya després dels incidents en els actes de Salt, Vic o Girona.

La Junta Electoral ha convidat el Govern a frenar els atacs i identificar als responsables perquè "el dret de reunió pacífica i sense armes està consagrat com a fonamental en la Constitució" i encara amb "major transcendència en els processos electorals".

Publicitat
Publicitat

22 Comentaris

Publicitat
#17 Juan Ricart, Barcelona, 13/02/2021 - 23:27

TV3%, los menas, los ocupas, los separatistas y restos de partidos, los nini quema contenedores, los chorizos multirreincidentes, los islamistas... ¡todos están muy nerviosos, adelante VOX!

#16 Manel, Bcn, 13/02/2021 - 22:48

Noticia patrocinada per Vox..

#15 Joel, Bcn, 13/02/2021 - 15:38

Ridícula és la campanya de Vox, ni tenen programa, candidats impresentables que l'unic que parlen és sang i.fetge, baixes passions, en fi... a sobre provocadors i victimistes, formació ideal per garrulos i semianalfabets...al menys els que conec, donen el perfil..

#15.1 Soloesmiopinion, Tabarnia, 13/02/2021 - 15:48

Qué estás rodeado de garrulos y analfabetos se nota a la legua. Es lógico que te rodees de los tuyos.

#15.2 Joel, Bcn, 13/02/2021 - 17:06

#15.1

Solo, com quasi sempre resposta de creti, res nou. El meu meu comentari feia esment a gent que conec, no que estic envoltat. Segurament tu deus conèixer ultres, indepes, unionistes, comuns etc. Feia referència a això. Teu comentari poc feliç tipus....i tu més...

#15.3 Pere Joan S., Sitges, 13/02/2021 - 22:18

home el dir provocadors anar a fer un miting a qualsevol lloc no és provocar en móns civilitzats. l'únic que provoca molta indignació és veure intolerants (de tot i de tothom que no pensi com ells) tirant pedres. estaran a les antípodes del que molta gent pensem (segur que ja s'està afanyant a etiquetar-me d'ultradereta o fatxa, res més lluny

#15.4 Pere Joan S., Sitges, 13/02/2021 - 22:20

(cont.) però DEMOCRACIA en majúscules és RESPECTE inclús pel més roí sino fem dictadura i acabem tots abans. si s'ingnorés a aquesta gent no estarien on estan però aquí la raó és de qui més crida i l'educació i el respecte a la nostra terra ja l'hem perdut fa massa temps vers nosaltres mateixos, l'odi està a cada cantonada i es retroal

#14 Fèlix, Santa Maria de Besora, 13/02/2021 - 15:31

Ya hace mucho tiempo que en Tv3 (creación de Pujol, a su imagen y semejanza) no se da ninguna noticia que no haya pasado antes por el despacho-cheka del comisario de la intoxicación amarilla para pulirla debidamente.

#13 Marti, Palafrugell, 13/02/2021 - 13:28

Mañana, cuando votéis, no se os olvide que, cuando el 155, TV3 no se cerró porque el PSC se opuso.

#13.1 Lluis, Palamós, 13/02/2021 - 22:51

Uf en Marti, auto-odi a tope....fent.amics!!!