Publicitat
Comunicació · 31 de Maig de 2013. 12:06h.

Cañas acusa TV3 de ser com la televisió de Chávez

"¿Se creen que somos idiotas?"

El diputat de Ciutadans, Jordi Cañas, ha denunciat que “és absolutament intolerable que TV3 estigui al servei del projecte polític separatista” i l'ha comparat amb la televisió de l'expresident Hugo Chávez, mort el passat 5 de març.

“TV3 no és seva, la paguem tots els ciutadans de Catalunya i és intolerable que vostès la confonguin amb Venezolana de Televisión” perquè “que de 31 entrevistats, tots siguin partidaris de la secessió demostra que TV3 està al servei de la separació de Catalunya de la resta d'Espanya” ha manifestat.

Cañas, durant la sessió de control de la CCMA, ha assegurat que el documental ‘Hola Europa!’ “és pura propaganda, manipulació i adoctrinament: un NO-DO” i “la propaganda en una democràcia és absolutament intolerable”, ha sentenciat.

Jordi Cañas ha lamentat que la CCMA “confongui la informació amb l'adoctrinament” i ha advertit al seu director que “el dia en què C’s arribi al govern TV3 estarà al servei dels ciutadans, i no d'uns quants que tenen la intenció de separar Catalunya de la resta d'Espanya”, ha resolt.

Jordi Cañas
Publicitat
Publicitat

130 Comentaris

Publicitat
#63 Kropotkin-Gatoadicto de primera, Vic, 02/06/2013 - 22:48

En las tertulias catalanas siempre hay españolistas. En las españolas,ningún independentista. Adivinad dónde denunciamos "pensamiento único del régimen"...juas, juas....bueno, os dejo q sale el Rivera en Intereconomia, progresismo del fino....juas, juas

#62 BEJOTA, BCN, 01/06/2013 - 14:09

SE CARGARON AL DR. ALEIX VIDAL-QUADRAS ,Y COMO SE DICE ":CADA CERDO TIENE SU SAN MARTÍN".C'S ,LES ESTÁ DANDO AL CUADRADO A LOS ADOCTRINADORES Y ROMPEPATRIAS.

#62.1 BEJOTA, bcn, 01/06/2013 - 18:59

N:B.Lo de "cerdo" se refiere a los perversos polítcos antidemócraticos forrados a costa de la "patria" catalana.

#61 Butifarra de perol, El Puig de la guilla, 01/06/2013 - 13:16

Molt bé Cañas, fotel-si canya!!!

#60 Terraxa, Terrassa, 01/06/2013 - 11:47

quina mania amb en Chávez.
Serà per què guanyava les eleccions, cosa que el sr. Cañas no fa?
Per què com a comparació no sé què dir-li, la majoria de la gent d'aquí NO ha vist la TV veneçolana, o sigui que no podem comparar FETS.

#60.1 El azote de los necios, Barcelona, España, 01/06/2013 - 23:50

Adolf Hitler también ascendió al poder de forma demócratica y con los votos mayoritarios... era un nacionalista , identitario que utilizaba u discurso visceral y populista, haciendo pensar a la población que eran mejores que los demás.....¿ te suena?

#60.2 Terraxa, Terrassa, 03/06/2013 - 09:21

Hitler no va tenir mai majoria absoluta ni va repetir eleccions (les va prohibir).
I a part d'això, segueix sent una comparació absurda per què el 99% dels catalans NO hem vist la TV veneçolana, per tant, no podem comparar fets.

#59 Kropotkin-Harto de paletos catalanistas y del PSC, Vic, 01/06/2013 - 11:27

TV3 me recuerda mucho a su equivalente norcoreana, la KCTV. (Se rumorea que la usaron como modelo para la fundación de TV3). La unica diferencia es que en la KCTV los perpetradores de la basura son compensados con raciones de comida. En TV3 les compensan con salarios 3 veces superiores al mercado.

#59.1 joan, badalona, 03/06/2013 - 12:18

TV3 és bastant decent, i això m'ho va dir un valencià (apolític) quan encara es podia veure per allà. Ara s'hi pot veure intereconomia i d'altres coses molt més "interessants". Potser si hagués seguit el model de Telemadrid seria molt millor?