Publicitat
Comunicació · 26 de Febrer de 2012. 12:37h.

Carlos Herrera titlla Alfred Bosch de "friqui"

Diu que només volia estar a la comissió de secrets oficials per ser "el chivato perfecto" d'Amaiur

Carlos Herrera titlla Alfred Bosch de "friqui"

Carlos Herrera, en una imatge d'arxiu

El periodista Carlos Herrera carrega contra ERC i contra el seu diputat al Congrés, Alfred Bosch. Herrera, en un article publicat divendres a l'ABC, parla sobre que es vetés Bosch a la comissió de secrets oficials i diu que "ahí no puede estar cualquier friqui numerero".

"Y afirmo que se ha aplicado el sentido común porque no es de recibo que un sujeto lenguaraz y tabernario como Alfred Bosch, parlamentario de ERC, colega táctico de Amaiur, se siente en dicha comisión y acceda a informaciones que tengan que ver, entre otros casos, con la lucha contra el terrorismo o el entorno de la supuestamente desaparecida ETA", comenta.

"Es información que inmediatamente estaría en manos de Amaiur y en el minuto dos, en las de los terroristas que queden dando vueltas por ahí. Parece, por otra parte, un contrasentido ofrecerle munición a un sujeto que, como el neurótico Joan Tardà, basa su único y cansino discurso en la destrucción del Estado que le alberga. Y que, por lo visto, le pudre", afegeix.

També diu que "las excentricidades asaz cretinas de individuos como el mentado forman parte del relato de estos años, cada vez llaman menos la atención y tienen la consideración de folclore inevitable. Pero ello no obsta para que, en momentos de seriedad imprescindible, no se le rían las gracias y se les recuerde que sus bravatas y sandeces tienen precio. No es delito ser independentista (aunque sea absurdo), pero sí tiene consecuencias luchar con media lengua de tonto contra pilares elementales de la convivencia".

Segons Herrera, "no nos engañemos: el interés mostrado por estar en esa comisión no tiene mucho o nada que ver con el alto sentido de la política de Estado o con el deseo de participar en la gestión racional de los recursos de España. Es, sencillamente, el deseo de poder convertirse en el chivato perfecto, en el amigo de los Bildus, Sortus, Amaiurs y damas basura. No se han equivocado los socialistas tomando esta decisión (aunque los votos del PP hubieran sido imprescindibles)".

Publicitat
Publicitat

31 Comentaris

Publicitat
#23 jaume castell, BCN, 28/02/2012 - 11:17

Aquest Herrera es l'escolanet del Federico. l'hi vol copiar el rotllo.

#22 Ona, Valls, 26/02/2012 - 21:40

VISCA LA DEMOCRACIA ESPANYOLA! Es que el Sr. Bosch no ha estat votat en unes eleccions com els altres diputats? Aixi perque votem?

#21 #17.2 Llibertum, Mataró, 26/02/2012 - 21:15

No t'equivoquis!!. He estudiat als maristes Valldemia des dels 10 anys fins el moment en què vaig entrar a la Universitat, i sóc independentista d'esquerres convençut. I en conec a molts en la mateixa situació que jo!!!

#18 josep, Gracia, 26/02/2012 - 19:58

Li pregunto al Herrera si es el "Chivato" del empresari Lara ? Ja que te Baixa Qualitat i fa com altres, programes Nomes Insultan, habitual al ventall " made in spain" aixi anem. . . I al final a resar com fa 30 anys !

#18.1 pepe, andorra, 27/02/2012 - 11:09

en todo caso y aunque fuera cierto, no quita q lleve razon, los chicos de ERC hacen de mamporreros de los proetarras de batasuna, q por mucho q se cambien el nombre y los sociatas y peperos se hagan los tontos no se sabe pq, son lo mismo.

#18.2 antoni, sallent, 27/02/2012 - 19:02

Pepe, doncs si aixó que dius es cert que els il-legalitzin i els facin fora, de moment son tan representatius com els del `PSOE i el PP I TOTA LA RESTA DE PARTITS QUE HAN PARTICIPAT EN LES ELECCIONS, UN ALTRE COSA ES SI T´AGRADEN O NO

#18.3 pagano, el masnou, 28/02/2012 - 13:33

pepe, preocupat de la democràcia al teu paìs i deixa Catalunya pels catalans, el mateis l'hi dirìa a l'Herrera pero no val la pena.

#17 Miquel, Barcelona, 26/02/2012 - 18:44

Vaja, sembla que els maristes eduquen només a persones de dretes, perquè, quantes persones de esquerres heu vist que s'hagin format als maristes? i més concretament als maristes Valldemia, els de mataró?