Publicitat
Comunicació · 22 de Febrer de 2012. 17:27h.

Carod, vetat a Catalunya Ràdio

L'exvicepresident també ha deixat d'anar a Rac1

Carod, vetat a Catalunya Ràdio

Carod, en una imatge d'arxiu a Catalunya Ràdio

L'exvicepresident del Govern, Josep-Lluís Carod-Rovira, es va estrenar el passat 5 de setembre a la tertúlia d'El Matí de Catalunya Ràdio convidat per Manel Fuentes, però la seva participació no va anar més enllà.

El consell de govern de la CCMA va aprovar que no hi tornés, amb el criteri que no hi poden participar polítics, tot i que la seva participació al programa de Fuentes es va anunciar com una de les novetats de la temporada.

Carod també va participar en algunes tertúlies d'El Món a Rac1, on sí que hi va també Ernest Benach, però també va deixar d'anar-hi per decisió de l'empresa, on va coincidir amb Rafael Nadal, Jordi Barbeta i Vicent Sanchis, entre d'altres.

L'exvicepresident, que va deixar de militar a Esquerra, col·labora ara en alguns mitjans com Nació Digital o El Punt Avui, a banda d'haver publicat també articles d'opinió a La Vanguardia o l'Ara, entre d'altres.

Publicitat
Publicitat

44 Comentaris

Publicitat
#34 don Pelayo, Barcelona, 23/02/2012 - 17:49

Carod, a pesar de todo...y te juro que me jode mucho...sigues siendo español.

#34.1 Jaume Labufes, Reus, 24/02/2012 - 15:49

Això li ho expliques a un cavall de fusta i et fot una coça.

#33 amoscaciques, Girona, 23/02/2012 - 17:47

Malgrat no compartir el seu ideal independentista, penso que Carod Rovira és un home mot preparat, intel.ligent i brillant orador...però amb un greu problema que és el d´escoltar-se quan parla, creure's un semi Déu de la política catalana...i això l´h portat ón és ara.

#31 Amèlia, Barcelona, 23/02/2012 - 14:22

Estem essent injustos amb Carod. El seus intents de convèncer ETA i la creació de Delegacions catalanes a l'estranger són lloables pels qui volem més poder per a Catalunya. Era tan perillós políticament que la dreta el va demonitzar i ens la vam creure. Carod té uns valors i no convé perdre'ls.

#30 cuca de llum, Vic, 23/02/2012 - 12:42

Aquest "Conde don Julian", amb qui haviem confiat, i que per odi a Convergència, va donar la "cagau" (clau) a l'enemic, no es mereix cap crèdit de part dels catalqns.

#30.1 jajajjajaaaaa, barceloan, 23/02/2012 - 13:10

caca de llum...que ve i que fa CIU donant la clau a Alicia? ahh que es per responsabilitat...i abans del tripartit? 8 anys de PP.....compte que no et trepitgin que es elq ue caldria

#29 Almogàver, La Sagrera , 23/02/2012 - 12:18

Hi ha molta gent que té por a la veritat i en Carod diu veritats.

#29.1 Josep, Manresa, 23/02/2012 - 18:21

I les cobra massa ben cobrades.