La revista satírica Charlie Hebdo, ha publicat una vinyeta on se’n riuen de les víctimes del terratrèmol que va viure Itàlia la setmana passada i que va costar la vida a gairebé 300 persones.
En ella apareixen dos ferits pel sisme i una muntanya de runa entre les que es veuen restes humanes. Sobre cada dibuix, el nom d'una pasta diferent: "macarrons amb salsa de tomàquet", "macarrons gratinats" i "lasanyes".
La vinyeta ha provocat la indignació italiana i l'alcalde de Amatrice, Sergio Pirozzi, -una de les localitats més afectades pel terratrèmol- l'ha titllat de "vergonya".
‘Charlie Hebdo' se'n riu de les víctimes del terratrèmol d'Itàlia
L'alcalde d’Amatrice diu que la vinyeta és una "vergonya"

Imatge de la vinyeta
¡A por ellos!
17 Comentaris
Después se quejarán si les aplican un correctivo.
Si el gobierno francés tuviese un poco de dignidad cerraria de una vez este panfleto, derecho de expresión SI ,pero derecho a mercadear con los sentimientos de las personas NO
Espero que el debate sobre esta noticia este a la altura del que ha habido sobre el burkini por ejemplo
Prefereixo no di lo que penso Suposo no soc sol
Pro tenim.mes humanitat
Los yihadistas me parece que asesinaron a un alacran por ejercer su particular derecho de expresion, y claro el alacran sigue haciendo lo que sabe hacer picar y envenenar.
Por lo visto las cosas no son casuales. Atacamos a los moranganos por lo que les hicieron y ahora descubrimos que no remataron la faena como nos paso a los españoles de bien , que no acabamos de limpiar el problema catalan