Publicitat
Comunicació · 26 de Juny de 2015. 12:18h.

Ciutadans preveu un "estiu de propaganda" a TV3

"Els mitjans públics catalans estan exclusivament dedicats al projecte separatista"

Ciutadans preveu un "estiu de propaganda" a TV3

Carmen de Rivera

La diputada de Ciutadans, Carmen de Rivera, ha pronosticat “un estiu ple de propaganda” a TV3 i ha denunciat que “els mitjans catalans estan exclusivament dedicats al projecte separatista”. “La propaganda en democràcia és absolutamente intolerable”, ha afegit.

Durant la comissió de control de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) al Parlament, ha instat el president de la CCMA, Brauli Duart, a “garantir que qualsevol debat, reportatge o programa d'actualitat política complirà amb els principis de pluralisme informatiu".

Duart ha contestat que “la informació política que es farà serà la que es fa habitualment fora del periode electoral i si hi ha eleccions aplicarem el que diu la llei”. "Voldria esvair qualsevol por", ha conclòs.

Publicitat
Publicitat

15 Comentaris

Publicitat
#11 BEJOTA, BCN, 27/06/2015 - 13:02

Joana Ortega, ofereix les dades definitives de la consulta independentista del 9Ngencat.cat

Política 01/12/2014 21:02 Hi va votar un 37%.
La Generalitat xifra la participació final en la consulta en el 37% del cens, i el suport a la independència en el 30% .

#11.1 BEJOTA, BCN, 27/06/2015 - 13:03

N.B. TV3 SUBVENCIONAT EN MÉS DE 250 MILIONS L'ANY POT DIR MISSA.(PER SERT:12% D'AUDIENCIA.)

#10 carlitus, barcelona, 27/06/2015 - 00:01

Estiu, tardor, hivern i primavera.

#9 JoanMarti, VCJ, 26/06/2015 - 19:05

On a TV Cidadanos La Sexta?

#8 pluralisme igual , RNE i TVE ( a Madrid ) , 26/06/2015 - 16:44

Em sembla que el que demana aquesta sra. es un pluralisme igual que als programes nacionals ( fets a Madrid ) per RNE o TVE. O sigui tots d ' acord contra Catalunya. Millor dit que nom es diguin que els catalans son uns sers defectuosos per voler parlar català.

#7 Terraxa, Terrassa, 26/06/2015 - 14:42

Fins que un partit polític no proposi tancar TOTS els mitjans de comunicació públics (locals, autonòmics i estatals) no me'ls creuré (i seguidament, tancament de totes les empreses públiques ruinoses i altres organismes, entitats i xiringuitos públics).

#7.1 Si i tant , encara que... , 26/06/2015 - 16:47

A València els llestos del PP van tancar Canal 9 i desprès es van donar compte que no podien comunicar res del que volien. Fixat que fins i tot han perdut el poder.