Publicitat
Comunicació · 3 d'Octubre de 2019. 23:10h.

Com se’n riuen a TV3 del 155

Fan un “rosco” amb noms de dirigents de Ciutadans, PSOE i PP

El programa de TV3 ‘Esta passant’ ha fet aquest dijous una paròdia del concurs ‘Pasapalabra’ per fer un “rosco del 155” amb els líders dels partits de l’oposició. Toni Soler preguntava amb cada lletra de l’abecedari quin “polític que aplicaria o acceptaria el 155” i Jair Domínguez responia noms com “Sánchez”, “Pablo Casado”, “Rivera”, “Abascal”, “Borrell”, “Cayetana”, “Inés Arrimadas” o “Dolors Montserrat”, entre d’altres.

Aquesta és la transcripció de la paròdia:

- Toni Soler: Amb la lletra A, polític que aplicaria o acceptaria el 155?

- Jair Domínguez: Abascal

- Toni Soler: Amb la B, polític que aplicaria o acceptaria el 155?

- Jair Domínguez: Borrell

- Toni Soler: Amb la C, polític que acceptaria o aplicaria el 155?

- Jair Domínguez: Cayetana.

- Toni Soler: Amb la D polític que acceptaria o aplicaria el 155?

- Jair Domínguez: Dolors Montserrat

- Toni Soler: Amb la E, polític que acceptaria o aplicaria el 155?

- Jair Domínguez: Enric Millo

- Toni Soler: Amb l’F, polític que acceptaria o aplicaria el 155?

- Jair Domínguez: Franco.

- Toni Soler:Franco ni és polític ni està viu.

- Jair Domínguez: Les dues coses són discutibles.

- Toni Soler: Amb la G, polític que acceptaria o aplicaria el 155?

- Jair Domínguez: Girauta.

- Toni Soler: Amb la H, polític que acceptaria o aplicaria el 155?

- Jair Domínguez: Hernando.

- Toni Soler: Amb la I, polític que acceptaria o aplicaria el 155?

- Jair Domínguez: Inés Arrimadas.

- Toni Soler: Amb la J, polític que acceptaria o aplicaria el 155?

- Jair Domínguez: José María Aznar.

- Toni Soler: Amb la K polític que acceptaria o aplicaria el 155?

- Jair Domínguez: Carrizosa.

- Toni Soler: Amb la L, polític que acceptaria o aplicaria el 155?

- Jair Domínguez: Lorena Roldán.

- Toni Soler: Amb la M, polític que acceptaria o aplicaria el 155?

- Jair Domínguez: Malú.

- Toni Soler: Amb la N, polític que acceptaria o aplicaria el 155?

- Jair Domínguez: Naniano Rajoy.

- Toni Soler: Amb la O, polític que acceptaria o aplicaria el 155?

- Jair Domínguez: Ortega Smith:

- Toni Soler: Amb la P, polític que acceptaria o aplicaria el 155?

- Jair Domínguez: Pablo Casado.

- Toni Soler: Amb la Q, polític que acceptaria o aplicaria el 155?

- Jair Domínguez: Ana Rosa Quintana.

- Toni Soler: L’Ana Rosa no és política.

- Jair Domínguez: Doncs ho hauria de ser perquè jo la votaria.ç

- Toni Soler: Amb la R, polític que acceptaria o aplicaria el 155?

- Jair Domínguez: Rivera.

- Toni Soler: Amb la S, polític que acceptaria o aplicaria el 155?

- Jair Domínguez: Sánchez.

- Toni Soler: Amb la T, polític que acceptaria o aplicaria el 155?

- Jair Domínguez: Toni Cantó.

- Toni Soler: Amb la U, polític que acceptaria o aplicaria el 155?

- Jair Domínguez: UPyD.

- Toni Soler: Amb l V, polític que acceptaria o aplicaria el 155?

- Jair Domímnguez: Valls.

- Toni Soler: Amb la W, polític que acceptaria o aplicaria el 155?

- Jair Domínguez: Casareal.es

- Toni Soler: Amb la X, polític que acceptaria o aplicaria el 155?

- Jair Domínguez: Felipe González.

- Toni Soler: He dit amb la X.. Ah, val, val!

- Toni Soler: Amb la Z, polític que acceptaria o aplicaria el 155?

- Jair Domínguez: Zoido.

Publicitat
Publicitat

31 Comentaris

Publicitat
#19 Tom, Barcelona, 04/10/2019 - 14:17

Podrían hacer una ronda con la siguiente pregunta:
Quien se forra a costa de todos los catalanes vomitando odio a todo lo español??? Seguro que completan el círculo un par de veces o 3.

#18 Ñordo de Tabarnia, Ciudagramos, 04/10/2019 - 14:07

Jajajajajajaja grande jair jajajajajajaja

#17 botifler1914, Sinitaca, 04/10/2019 - 13:58

Ojalá el 156 afecte a TV3!

#16 Jordi BR, L'H, 04/10/2019 - 12:54

Pues la verdad, me ha parecido divertido e ingenioso. Me sobraba la M, porque forma parte de la vida personal de un político, pero el resto...

#16.1 pere m., sabadell, 04/10/2019 - 13:08

un niño de parvulos tiene el mismo ingenio con la diferencia que no esta las 24 horas denigrando a los mismos (como pequeño detalle no soy de ellos) ni nos cuesta una millonada que nos roban de temas dramaticos como la sanidad. si divertir una minoria con este humor bajo justifica la millonada, se acabo la conversacion.

#16.2 pepe, andorra, 04/10/2019 - 14:08

normal, un sentido del humor separata, eso si, de los q nos hemos exiliado por culpa de la imposicion linguistica o la opresion separata en los pueblos, de eso no diran nada. Con la letra A, politicos q no quieren q los niños estudien en español en España.....Y si quieres ver humor de verdad, vaya semanita, q por eso lo cerraron.

#16.3 pepe, andorra, 04/10/2019 - 14:10

y ahora estan dando en el TCM los antiguos episodios de Monty python flying circus, q eso si es humor de verdad y no lo q hacen estos bufones del separatismo, humor para niños de parvulos como dice Pere, aunque dudo mucho q un niño se riera con esas simplezas politicas del tres al cuarto. De los barracones y listas de espera, ni pio.

#16.4 Jordi BR, L'H, 04/10/2019 - 17:27

Oye a mi jamás me ha gustado ni Los Morancos, ni Aqui no hay quien viva, Lina Morgan, ni tampoco Toni Albà, pero si tienen un público importante, igual que lo tiene Toni Solé (desde hace muchos años antes del procés.) pues algo tendrán. Si no te gusta pones otra cosa que es lo que hago sin poner a parir el programa de turno

#16.5 pere m., sabadell, 04/10/2019 - 19:51

faltaria mes que no poguessim criticar que fan amb els nostres diners les publiques. tant siguin els morancos com aquest senyor si cobren un paston (el que cobra el d aqui s ha sabut) amb gent passant drames i pidolant que l avancin amb les llistes d espera es el nostre deure i no simplement canviar de canal. a mes teleproces es denigrant i barroer

#16.6 Jordi br, L'h, 05/10/2019 - 11:43

Les audiències acrediten la rentabilitat dels seus programes perque impliquen molta mes publicitat.
Criticar sense veure es el reflex de repetir com un lloro rl que t'han inculcat. Veure en Cruz, Bernardos o mes entrevistes a Arrimadas que cap altra mitja et sembla barroer?

#16.7 pere m., sabadell, 05/10/2019 - 12:56

sr. jordi, amb tots elsrespectes, també t5 té una audiència desmesurada però els paràmetres de les públiques haurien de ser servei públic i qualitat (com era tv3 de fa anys i no teleproces). d'altra banda lloros són els que no fan autocrítica i repeteixen el que li diuen els altres sense raonar. s'equivoca enormement si pensa que segueixo qu

#16.8 pere m., sabadell, 05/10/2019 - 13:02

per finalitzar, sr. jordi de l'h, com que veig que el següent pas serà alguna altra desqualificació (o intent de etiquetatge). pel simple fet de dir el que molts pensem de teleprocés (porto tota la vida veient tv3 i sé de què parlo, què fàcil és opinar i intentar desqualificar gratuitament els demés), ho deixo aquí, tingui bon dia i deu vos

#15 lepero, Barcelona/Tabarnia, 04/10/2019 - 12:32

https://cronicaglobal.elespanol.com/business/toni-soler-cobra-73-millones-tv3-2010_274209_102.html

Ay, el tiempo, ya todo se comprende. (Gil de Biedma)

#15.1 Ñordo de Tabarnia, Ciudagramos, 04/10/2019 - 14:09

Y hace bien su trabajo pues líder de audiencia.
Se acuerda de don Cal-los Herrera en TVE?
Y ud como lo ve?

#15.2 Jordi BR, L'H, 04/10/2019 - 19:35

Cuando los datos se dan a medias...... los cobró Solé o la productora en la que trabajan 67 trabajadores??
Por cierto no estaría mal que comentaras que los programas de Solé suelen rondar entre el 15-20% de audiencia, y audiencia es publicidad y publicidad...dinerito