Publicitat
Comunicació · 4 de Gener de 2012. 12:42h.

Cop de mà de Guardiola a Terribas

El tècnic felicita TV3 "i la seva directora" pel reportatge 'Souflan, el nen que volia volar'

L'entrenador del FC Barcelona, Pep Guardiola, ha elogiat TV3 i la seva directora, Mònica Terribas -que a més és amiga personal seva- pel reportatge Souflan, el nen que volia volar.

L'entrenador ha explicat durant la roda de premsa prèvia al partit de Copa davant Osasuna que el reportatge és "emotiu i colpidor". "Felicito la directora de TV3 i tots els qui han fet possible el reportatge", ha afegit abans de definir TV3 com "una televisió collonuda" i desitjar que pugui seguir fent reportatges "durant molts anys".

A més, Guardiola ha destacat que la integració dels pares de Soufian "gent musulmana que s'instal·la a Manlleu i parla un català perfecte i s'integra. És una lliçó per a molts d'aquests polítics amb segons quins missatges". També ha comentat que "la força del nen parla per si sola".

Guardiola, durant la roda de prensa
Publicitat
Publicitat

12 Comentaris

Publicitat
#5 Saprissa, Sants, 05/01/2012 - 06:58

jo tb felicito a TV3 pel reportatge ara bé, a vegades sembla q en Pep marqui les directrius de tot el q opina.

#4 carracuca, barcelona ESPAÑA, 04/01/2012 - 19:19

en vez de hacerle tanto la bola a la pijiprogre esa de la teleculé3, ¿porqué te callas la boca y no piulas nada sobre la dictadura, muy dura, que hay en Qatar?, se te ve el plumero, ni pío porque son los moros los que os sueltan ese pastón y todo ha de quedar bien tapado.

#3 carracuca, barcelona ESPAÑA, 04/01/2012 - 19:15

este se piensa que ha descubierto el fútbol y toda la masa borreguil culerda le sigue en plan rebaño al son del cencerro del pensamiento único. ¡¡¡Que no, hombre, que no, que fútbol hace muchos años que se fundó!!!, ya resultas muy cansino y tus modales de prepotencia te pasarán factura.

#2 carracuca, barcelona ESPAÑA, 04/01/2012 - 19:12

venga hombre, deja ya de ser tan predicador que cuando te echen te regalarán un púlpito y un confesionario para que vayan todos los culerdos a confesarse contigo. Reportage totalmente prescindible que nos habrá costado un gran pastón para que los culerots suelten cuatro lagrimiltas.

#2.1 Mr. X, ., 04/01/2012 - 22:58

Se't nota molta ràbia acumulada, carracuca. Què t'anava a dir....a més a més d'ultranacionalista espanyol ets perico, no? Ah, llavors ara entenc lo teu

#2.2 carracuca, barcelona ESPAÑA, 05/01/2012 - 16:18

mr. X, ¿y a tí que te importa lo que soy o dejo de ser?, rebate mi comentario con argumentos y no con esa gilipollez, se nota que tu cerebro está contaminado por el chico de santpedor. Sigue el cencerro del pensamiento único.

#2.3 Boris, Reus, 05/01/2012 - 16:54

A veure, Carracuca, que demanis arguments és inacceptable, des del moment que tu no aportes ni un. A tu et paguen per predir bajanades i fer suposicions?. Si Guardiola i la Catalunya que aspira a la independència et semblen malament (una suposició meva) t'aguantes, com jo et soporto a tu.

#2.4 Mr. X, ., 05/01/2012 - 21:21

Au va, no t'ho prenguis d'aquesta manera, home. Jo si fos ultranacionalista espanyol i perico també em faria molta enveja que un patriota català com Guardiola hagi creat el millor equip de futbol de la història. Però tranquil, que ara venen bons temps per tu: es carreguen les autonomies!

#1 Ignàs Nas, Badalona, 04/01/2012 - 14:03

Aquest "paiu" cada díe es més insoportable. Li han fet tan la pilota, l'han idolatrat tant, que al final fins i tot ell mateix s'ha cregut que és un Déu. Es creu que pot defensar una dictadura àrab i anar de sant sense caure en contradicció.

#1.1 Ignàsia Orella, Badalona, 04/01/2012 - 14:29

Ignás Nas, vols dir que és tan insoporteibol like you?

#1.2 Tomppa, Sabadell, 04/01/2012 - 14:47

Pela es la pela i estic segur que dictadura de Qatar no es pitjor del món ( democràcia espanyol es molt pitjor segurament ) però es molt trist quan catalans defensa dictadures com bones que siguin. No sóc fan del barça i encara menys quan portes simpols de país amb dictadura. Toleralisme = malaltia.

#1.3 Ignàs Nas, Bdalona, 04/01/2012 - 17:40

Ignàsia, guapa, gràcies per compararme amb el Sant filòsof.