Publicitat
Comunicació · 22 de Juny de 2011. 14:08h.

Cuní retreu a Rahola que faci "propaganda sionista"

La periodista replica que "fas de portanveu de la junta del Barça, hi tens una relació molt estreta"

El presentador d'Els Matins de TV3, Josep Cuní, ha retret a la col·laboradora Pilar Rahola que faci "propaganda sionista", després que la periodista hagi apuntat que el Barça podria haver rebut retrets de Qatar Fundation pel viatge de Piqué a Israel, on es va fotografiar al mur de les lamentacions.

Cuní s'ha pres en broma les paraules de Rahola, i aquesta l'ha acusat de "fer de portantveu de la junta de Rosell", extrem que Cuní ha negat. "El que passa és que tu aprofites ara per fer propaganda sionista", ha replicat.

Rahola, molesta, li ha preguntat "què vol dir sionisme? quina tonteria dius?  no tens ni idea. Estàs repetint frases tontes de les consignes antiisraelís". Cuní ha ironitzat i li ha dit que "si, he rebut un twitt aquesta matinada".

"No, a tu t'ho passen des de la junta del Barça, que últimament hi ha una gran relació, molt estreta", ha replicat Rahola, davant del que Cuní ha remarcat que "no hi ha cap relació més enllà de la purament periodística". Rahola, però, ha insistit que "si tu reclames la teva llibertat de pensament, jo reclamo la meva, perquè tu estàs permanentment creant sospites".

Cuní ha assenyalat que com Shakira i Piqué "han estat rebuts pel president d'Isrel vull pensar que el viatge no deu ser tant privat perquè deu ser oficial organitzat per l'Estat d'Israel". 

Cuní i Rahola, a TV3
Publicitat
Publicitat

41 Comentaris

Publicitat
#26 Bacus, Sort, 25/06/2011 - 11:47

No estic d'acord amb aquest nou sponsor del Barça. Pilar Rahola està ben informada i no diu cap tonteria en canvi en Cuní està al servei de Rosell que al seu torn està al servei dels petrodolars. Rahola, tens tota la raó. Això de posar-se amb l'Estat d'Israel es gratis, oi Cuní !?

#25 ramon, barcelona-c, 24/06/2011 - 00:33

Sembla que el sr.Cuní també te un ego superlatiu . Ja se sap, en aquest pais per defensar el propi ego qualsevol cosa pot anar a can pistraus , amics , conveniencies , creences el pais sencer i els nostres conciutadans . El gran covard reiet que portem adins, es el nostre handicap.

#24 jajjajaaaa, barcelona, 23/06/2011 - 18:35

Molt be Cubi has descobert la sopa d´all, i pregunto aixo ho dius perque te´´ n vas a Godolandioa, pero si l´has posat tu pallus

#24.1 Xiscu, Ciutadella, 25/06/2011 - 08:27

I sort que ha posat la Pilar Rahola!, perquè la taula entre ells dos és el millor del programa. El problema es que a vegades el Cuní s'escalfa massa i DIU ximpleries. Ho fa per l'audiencia. Se li nota pk diu aquestes coses i riu com una criatura. La Rahola es molt potent. Jo no me la perdo.

#23 Josep, LLeida, 23/06/2011 - 08:51

La veritat és que els mitjans catalans i espanyols , son profundament anti israelians. Els hi agraden molt més els que carreguen als nens amb dinamita, exploten autobusos i prediquen l'extermini dels no musulmans.
Estaran pagats amb petrodolars del golf?
Posiblement, comprar un periodista es facil

#23.1 jajajajajaa, barcelona, 23/06/2011 - 18:34

Josep a quina escola has anat ? si es que has anat ?

#23.2 neutre, bcn, 24/06/2011 - 16:42

Hi ha que ser o be, mala persona, o be un autentic ignorant de la realitat.
Amb gent com tu, em fa vergonya compartir cultura.

#22 Séneca, BCN, 23/06/2011 - 01:02

No us calenteu el cap respecte a qué és la Rahola i a que obeeix: http://www.pilarrahola.com/3_0/LINKS/default.cfm Per cert, no cal que us hi escarraseu en maxacar-me, el que dic és així. Punt.

#22.1 Plató, BCN, 23/06/2011 - 08:57

Jo no el matxacaré. Només diré que la gent que és incapaç de debatre un conflicte difícil com el d´Orient Mitjà, i que només s´apunta a l´insult, a la desqualificació d´Israel i a l´odi als jueus, no és un interlocutor. Es un totalitari. Vostè en fa tota la pinta.

#22.2 Mahmoud, Sabadell, 23/06/2011 - 10:27

No se que serà en Seneca, però en la seva intervenció jo no veig per enlloc cap desqualificació,ni insults ni cap manifestació d'odi antisemita. Potser és voste el totalitari (com la resta de pro-israelians de per aquí) que no accepta que es pensi de manera diferent.

#22.3 Patri, Sabadell, 23/06/2011 - 12:29

Mahmoud, això de fer propaganda islamista et dóna molta feina. Relaxa´t, home.

#22.4 Mahmoud, Sabadell, 23/06/2011 - 19:54

Propaganda islamista? Em sembla que et confons. Una cosa és que jo opini de manera diferent a la vostra i l'altre que fagi propaganda islamista. Realment, ja no sabeu que fer per menysprear aquells que no opinen el mateix.