Publicitat
Comunicació · 7 de Novembre de 2014. 15:20h.

D'ERC de Sabadell al Financial Times

El diari britànic entrevista la presidenta de l'Assemblea

D'ERC de Sabadell al Financial Times

Imatge de l'entrevista

El diari britànic Financial Times ha entrevistat la presidenta de l’Assemblea Nacional Catalana (ANC), Carme Forcadell, a pocs dies de la celebració de la consulta alternativa a Catalunya, el proper 9 de novembre.

El Financial Times, de fet, la defineix com una “líder catalana” i assegura que “la postura combativa de Forcadell pot ser popular amb molts catalans, però també representa un clar acte de desafiament contra l'Estat espanyol”.

Per la seva banda, la presidenta de l’ANC -que havia estat regidora a Sabadell per ERC- explica a l’entrevista publicada aquest dijous que “si ens mantenim units, aconseguirem el nostre objectiu. Si estem dividits, ens guanyaran. Això nosaltres ho tenim molt clar”.

Sobre la possibilitat que el govern espanyol intenti aturar les votacions de diumenge vinent amb la policia considera que “no seria gaire intel·ligent”.  “Els faria molt més mal a ells que no a nosaltres. Imagineu-vos la imatge: gent fent cua amb les paperetes a les mans i la policia enduent-se les urnes”, argumenta. També diu que la suspensió del 9N per part del Tribunal Constitucional “no canvia res per a nosaltres”.

Publicitat
Publicitat

19 Comentaris

Publicitat
#14 BEJOTA, BCN, 11/11/2014 - 19:58

En realitat, va votar només el 35% del cens electoral. Uns dos milions de persones d?un total de 6,2. I, d'aquests dos milions, un 1,8 va votar a favor de l'estat independent. És a dir, la independència no va arribar al 30% del total del cens.
GAME OVER !

#14.1 BEJOTA, BCN, 13/11/2014 - 17:35

TANTO POR CIENTO DE INDEPENDENTISTAS SOBRE EL TOTAL DE POSIBLES VOTANTES 9N: 28,40% (menos de uno de cada tres posibles votantes) TANTO POR CIENTO DE INDEPENDENTISTAS 9N SOBRE LA POBLACION TOTAL CATALANA: 23,85% (menos de un catalán por cada cuatro) OSEA, CONTANDO ELLOS LOS VOTOS.

#13 Ojiplatico, ,, 09/11/2014 - 03:30

Saben en el financial Times, si esta señora ha explicado algo de la Legionella? O de la procesión de la "Fuensanta" Murciana en Sabadell? Creo que merecera la pena entrar en la web, mas que nada para nformar como buenos ciudadanos ...ah y cuanto se ha gastado, mientras fumigan institutos, 10 muertos

#12 BEJOTA, BCN, 08/11/2014 - 16:57

Nació Digital ha preparat una gran enquesta per als lectors.
El seu vot s'ha desat correctament. Gràcies per participar-hi.
Vots totals: 1.548.625
Sí i Sí: 381.573 (24,64%)
Sí i No: 5.062 (0,33%)
No: 1.161.990 (75,03%

#12.1 BEJOTA, BCN, 08/11/2014 - 16:58

FORCADELL:EL CONFLICTA CATALÁ SE'N DIU "Matriarcat" I NO PAS ESPANYA.

#11 Lady Forcadell, la Dama de ferro de Xerta, Catalunya triomfant Sí-Sí II*II, 07/11/2014 - 20:20

L'heroïna del poble! La mussa del sobiranisme! La Joana d'Arc dels catalans! La dama guardiana de les essències d'una nació mil.lenària! És a dir, una jeta que tota la seva vida ha viscut directa o indirectament de la Generalitat i que ha fet del sobiranisme un mode de vida (gens espartana, x cert)

#11.1 pep, manresa, 07/11/2014 - 20:46

Per dir aquestes tonteries et paguen?
Quina pena...

#9 perico palotes, bcn, 07/11/2014 - 19:29

Cuanto dinero nos cuesta los epañoles (catalanes de cualquier opinion, incluidos) la propaganda independentista de esta Sra, a traves de los presupuestos que la Generalitat destina a propaganda inernacional? o alguien se cree que la altura intelectual o representativa de esta Sra los tiene onubulado

#9.1 Jordi, L'H, 07/11/2014 - 20:12

No es su capacidad intelectual; es su coraje, su valentía, su entusiasmo, su tenacidad, su convicción por lo que cree, y especialmente ser una persona sencilla como cualquiera de nosotros, pero solo ella tiene el valor de dar la cara por todos y por eso le tenemos esta admiración. Lo pillas?

#9.2 anticar, Manresa, 08/11/2014 - 13:11

Doncs mira, no ho sabem.
Sí que sabem que renovar la residència de l'ambaixador a Tel Aviv ha costat 1,5 mios, i que en Monago s'ha gastat 30.000 euros anant a veure la novieta a Canaries a càrrec del Senat.

#9.3 Juanan, Sabadell, 09/11/2014 - 03:33

No digas tonterias Jordi, Sabadell que es donde más murcianos hay como Hospi, la sevilla 2, no puede haber tanta gente arrastrada perdiendo los origenes, Sino estas orgulloso de tus origenes eres un desagradecido a tus antepasados y se que duele pero es la P.. verdad!

#9.4 El azote de los necios, Barcelona, España, 09/11/2014 - 23:14

Jordi, había un personajillo con bigote en Alemania, con las mismas cualidades que describes de la Forcadell ......¿ que quieres que te diga ?..... esos mierdas endiosados , son los que producen las guerras y el populus aborregado complice de sus patrañas.......