Publicitat

El diari culpa Casado de "contemporitzar" amb Vox

Disgust a El País

El diari El País ha acusat el president de PP, Pablo Casado, de l'ascens de Vox en aquestes eleccions i en el seu editorial exposa que "una de les claus que explica el relatiu estancament de el Partit Popular liderat per Casado ha estat l'intent de compatibilitzar dos objectius contradictoris, com són moderar el discurs en direcció a l'electorat de centre i simultàniament acceptar l'agenda política de la ultradreta, marcada per l'ultranacionalisme, la xenofòbia i la nostàlgia de l'franquisme".

El diari de Prisa adverteix en aquest sentit que "una cosa és contemporitzar amb Vox durant la campanya i una altra de diferent comptar eventualment amb el seu suport, intentant mantenir la vigència de l'esquema seguit a Andalusia i replicat en municipis i en altres comunitats autònomes". "De l'actitud de Casado cap Vox depèn que l'espiral de radicalització que va iniciar l'independentisme català es temperi o segueixi creixent, retroalimentada des d'un camp i des de l'altre", conclou.

El diari ja va lamentar en l'editorial "Deure de rèplica", posterior al debat dels candidats a la presidència de Govern, que el "cordó sanitari púdicament establert al voltant de la ultradreta pel Partit Popular i Ciutadans només tingui vigència per una nit i en presència de les càmeres, no en cadascuna de les nombroses ocasions en que els seus vots han resultat necessaris per conformar majories a municipis i autonomies".

L'editorial d'aquest dilluns es produeix després que la Junta Electoral Central (JEC) establís el divendres passat que el partit d'ultradreta "no pot discriminar" ni vetar ni impedir l'accés dels periodistes d'El País i la Ser als actes de naturalesa electoral que faci aquest partit. No obstant això, la formació de Santiago Abascal El no ha permès l'accés aquest diumenge a la seva seu als periodistes de el Grup Prisa per informar dels resultats electorals.

Publicitat
Publicitat

5 Comentaris

Publicitat
#5 Pan con tomate y jamón Ibérico, La peste amarilla daña el cerebro, 11/11/2019 - 18:19

Este panfleto lastimoso es lo que queda de aquel diario que se codeaba con el Washington Post, Le Monde, Frankfurter Allgemeine Zeitung, Corriere della Sera...

Una pena...

#4 Sergi Sergio, Barcelona, 11/11/2019 - 18:00

Aaaahhh pactar con los separatistas, con Bildu, ERC, CUP, Junts x la pasta o con la extrema izquierda eso si esta bien, eso lo blanquean todo, pero cuando sale un partido al otro lado entonces ni agua, aislarlo, cordon sanitario, en fin o todos moros o todos cristianos, ese doble juego no vale.

#3 Jaime de Andrade, El Pardo, 11/11/2019 - 15:49

A Janli lo enchufó Emilio Romero en "Pueblo" y luego pasó a "Informaciones"...además de dirigir los informativos de TVE en el 74...luego se cambió de chaqueta,como muy bien decía Vizcaíno Casas.Sólo en La Vanguardia Española se ha podido ver tal camaleonismo,bueno y en la Iglesia jejeje. Qué jodíos...

#2 Calvet, Sant Joan Despi, 11/11/2019 - 15:41

Bona tarde. Y uno se pregunta con que catadura moral se reprocha pactar con Vox mientras se acepta sin ningun rubor los pactos del PSOe con Bildu, Podemos (el comunismo es la ideología que mas asesinatos en masa ha causado en el siglo XX) y los partidos que quieren romper España. Hay que ser cínico.

#1 lol., ., 11/11/2019 - 11:13

Quien ha fracasado es ElPais.con sus titulares infantiloides,y fotos malintencionadas contra Vox.
Articulos dìas si y dìas tambièn que si Lofts,que si arquitecta,que si extrema derecha,y la gente lògiamente se revela contra este juego sucio.
ElPais ha conseguido que absolutamente todos los votantes de Vox hayan ido a votar.