Publicitat
Comunicació · 17 de Març de 2019. 10:19h.

Duran deixa en evidència TV3

'Zasca' de l'exlíder d'Unió a la presentadora del 'Preguntes Freqüents'

L’exlíder d’Unió, Josep Antoni Duran i Lleida, ha estat entrevistat al Preguntes Freqüents de TV3, on la presentadora, Cristina Puig, li ha preguntat “en què es basa” per dir que la televisió pública catalana és independentista. “En aquest programa”, ha replicat el líder d’Unió.

“TV3 deu ser una gran televisió però està jugant una carta descaradíssima que és la de la independència. Ara la veig molt poc”, ha reconegut Duran. “Jo he vist una entrevista al senyor Espadaler inadmissible, en una tertúlia tothom a sobre”, ha recordat.

D’altra banda, ha admès que “a Artur Mas no li perdonaré mai que entregués el país a la CUP i a Puigdemont, que és més ‘cupero’ que convergent”. “La Crida de Puigdemont i la seva actitud han provocat la desaparició en l’escena política de persones que han compartit escó amb mi”, ha lamentat.

També ha opinat “Veure dirigents polítics catalans al Suprem fa que pugi el suflé del sentimentalisme i és lògic que el relat independentista se n’aprofiti perquè poden arrossegar vots”. En aquest sentit, ha deixat clar que “al meu entendre són polítics presos”.

Publicitat
Publicitat

36 Comentaris

Publicitat
#18 José Luis , Badalona, 19/03/2019 - 00:23

Muy acertado se Durán . He estado leyendo algunas opiniones y comentarios de este tipo. Y yo me pregunto , cómo ha podido la sociedad catalana ( algun@s claro está) llegar a tales extremos? . Personas cómo usted hacen falta en la política catalana Estamos en la situación inversa al denominado *pruses*. Cada vez que hablan los catalazis; sube VOX.

#16 joan, manresa, 18/03/2019 - 09:56

tinu.)seu sensible nasset....???O potser sap mes cosses que naltros no sabem....??? o potser nomes vol passar factura amb antics "coneguts"politics.....,Molt dur amb el Sr.Mas,cert amb una cosa..,pro Sr.Duran,expliqui be tots els fets que van envoltar,aquella decisió.I recordi...,la política i els noms ..,donen molts tombs...,ull,Sr.Duran!!!!

#15 joan, manresa, 18/03/2019 - 09:51

El Casal obrint la seva pantalleta des de Moro-L'andina..--No es del nostre grat el Sr.Duran...,pero li reconeixem un nivell polític,(nadar i guardar la roba..) ..,o tambe dit vulgarment ,i amb perdó..,un cara girat...,enfí,no entrarem amb insults de bar....,la pregunta que ens preocupa és...,¿ Que busca el Sr.Duran...?..,o ¿Que li diu el (con

#14 Eva, Tarraco, 17/03/2019 - 21:27

Lo. Pelat botifler au q, t moqui L, Avia estaquirot mes fals q, 1,euro extremeny

#14.1 Narcís, Girona, 17/03/2019 - 22:50

Ja et surt el caràcter supremacista de la raça ària catalana!

#14.2 Soloesmiopinion, Tabarnia, 17/03/2019 - 23:14

Al Duràn que el moquin, I a tú que et portin a escola a veure si aprèns a escriure I redactar encara que sigui només una miqueta.

#14.3 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 17/03/2019 - 23:26

Como jode escuchar la verdad. Pues es lo que hay.

#14.4 George, Downunder, 18/03/2019 - 00:31

Un euro “extremeño”??? No podías poner otro ejemplo (más falso q un euro sueco, monegasco etc etc); en vuestro supremacismo casposo sólo lográis quedar como lo q sois, y ayer lo demostrasteis x Madrid : unos paletos grarrulos q se las dan d guays. Extremadura , con sus carencias REALES, tiene más dignidad 100 veces q vosotros

#14.6 Màtriax, Barcelona, 18/03/2019 - 09:16

Narcís, a l'Eva, el que li surt és el terròs.

No demanis més perquè no n'hi ha. No saben conviure si no és a mastegots.

#13 República, Barcelona, 17/03/2019 - 21:21

Aquest senyor diu el q diu perquè és un rencoros . No ha pogut perdonar mai ,el fet ,de que ell volia ser un ministre amb cartera hi no ho va conseguir mai, hi D q el deixessin de banda. Dien el q diu , no conseguirà q l'estimin més . Més aviat el efecte contrari.

#13.1 Soloesmiopinion, Tabarnia, 17/03/2019 - 23:16

Claro que si wapi, lo que tu digas. Por cierto... no existes.

#13.2 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 17/03/2019 - 23:27

Sea cuales sean sus razones está diciendo verdades como puños. Ya sabemos que verdad y separatismo son incompatibles.

#13.3 La Victima, Lloret, 17/03/2019 - 23:47

El Sr. Duran, er dir t'ho D una menera comprensible, encara s'entera de "algo" vostè veig que encara no.