Publicitat
Comunicació · 3 de Setembre de 2022. 13:36h.

Eduard Pujol troba feina a 8tv

Presentarà una espècie de FAQS dissabte a la nit amb Pilar Rahola de col·laboradora

Eduard Pujol troba feina a 8tv

L'exdirector de RAC1 i exdiputat de Junts per Catalunya, Eduard Pujol, presentarà, segons ha avançat el periodista Rocco Steinhäusser, un programa de política a 8tv, que s'emetrà els dissabtes i comptarà amb Pilar Rahola de col·laboradora. L'espai, que es dirà "El Fax de 8TV" estarà copresentat per Elisabet Cortiles, que torna a la cadena quinze anys després.

Pujol ha manifestat en un tuit que "tornar és una aventura, el verb més potent, engrescador". "Fer-ho convençut i amb ganes, és fantàstic. Tornar. A comunicar, a parlar, a ser. Decidit, torno. Aquest setembre", ha afegit en un tuit.

Cortiles, per la seva banda, ha exposat que "torno a la casa que em va veure néixer professionalment" i ha afegit que "ho faig amb un crack al costat, Eduard Pujol, amb qui farem tàndem en el nou espai de política dels dissabtes".

L'exdirector de Catalunya Ràdio, Saül Gordillo, que també s'ha incorporat a la cadena, ha compartit al seu Instagram una foto amb Eduard Pujol i li ha donat la benvinguda. "De competir a les ones a compartir plató", ha remarcat el periodista.

68904-gordillo.jpg

Publicitat
Publicitat

23 Comentaris

Publicitat
#24 Mascle alfa, Barcelona, 04/09/2022 - 12:21

Mascle alfa? Ensuma calces? Les dones humitegen, lubriquen i ovulen quan el veuen?

#23 Ramonet, Tarragona, 04/09/2022 - 09:27

El catalanisme és clarament majoritari al Parlment de Catalalunya elecció rere elecció, però l'espai televisiu català l'ocupa majoritàriament l'espanyolisme (80%). Aquesta contradicció és deguda a que les freqüències televisives les dicta Madrid i no responen a la realitat sociocultural catalana. Benvinguda doncs 8tv.

#23.1 No exactament, Chez Fangue, 04/09/2022 - 18:25

Per si no te n'has adonat, la majoría de les marujes indepes veuen asiduament SÁLVAME" i tota la brutícia espanyola. Llevat del dia 11 de setembre que apaguen la tele i es pengen el llaç groc.

#23.2 Barcelonés , Los secesionistas odiáis CAT, 05/09/2022 - 10:07

Cómo ya sabes, aunque lo obvias, es mayoritario en escaños pero no en votos gracias a la actual ley electoral española, ley que el Parlamento regional catalán no ha sustituido por una propia porque favorece precisamente a los partidos catalanistas que tanto perjuran de las leyes españolas

una TV pública totalmente partidista sí que sobra

#22 Junts el va fer fora???, Sodoma , 04/09/2022 - 08:01

Junts el va fer fora com a presumpte assetjador? Presumptament era una bèstia sense control que assetjava les dones amb una incontrolable pulsió sexual? Sí o no? Cal que es donin explicacions, Junts i el presumpte assetjador. El poble no tenim ni idea. Cal que les dones de 8 tv estiguin neguitoses? Segur que tot és infundat, oi?

#21 Paco Aparicio, Barcelona, 04/09/2022 - 07:52

Pero, a ver... Esto de las puertas giratorias... ¿No era sólo de los malvados corruptos de los políticos españoles?

#20 Facholin, Barcelona, 04/09/2022 - 03:00

8tv fuera de los canales de mis televisores YA !!!!!!!