Una mare ha demanat perdó al presentador del programa Zona Franca de TV3, Joel Díaz, que comença cada nit amb un "Puta nit i bona Espanya!"; perquè el seu fill ha demanat als Reis Mags una samarreta de la selecció espanyola.
Joel Díaz, que ha fet de patge reial en una edició especial de L'última hora del matí de Catalunya Ràdio, ha rebut la visita de diferents nens i nenes. La mare d'un nen ha volgut intervenir en antena per "demanar perdó al patge Joel perquè ens ha demanat la samarreta de la Roja".
L'humorista ha dit que "no passa res" perquè "el patge Joel no entén de banderes ni de fronteres. A tu t'agrada la Roja? Doncs, endavant la Roja". El nen, per la seva part, ha explicat que volia la samarreta de Gavi o Pedri i aleshores Díaz ha afegit que "almenys són del Barça. Del Barça i de la Roja? Em sembla perfecte". "En tu DNI qué pone? Doncs ja està", ha conclòs.
Ho pots a partir del minut 30.