Publicitat
Comunicació · 2 de Desembre de 2011. 08:54h.

El Baròmetre retalla el nombre de patrons

A un mínim de cinc i un màxim de quinze

El Baròmetre retalla el nombre de patrons

Imatge del web de la fundacc

La Fundació Audiències de la Comunicació i la Cultura (Fundacc), que impulsa el Baròmetre de la Comunicació i la Cultura, va celebrar la tercera reunió anual dels patrons de la fundació, on es van aprovar una reestructuració de la fundació per dotar-la d’una gestió clarament empresarial "que garanteixi la consolidació del Baròmetre com a estudi d’audiències i consums culturals de referència en el mercat de parla catalana, i permeti respondre de manera executiva als reptes de futur plantejats per la mesura de les audiències i els consums culturals".
 
"El patronat de Fundacc queda simplificat a un mínim de cinc i un màxim de quinze persones físiques o jurídiques del sector públic i/o del sector privat vinculades a l’àmbit de la comunicació i la cultura", expliquen.
 
Els membres que inicialment integraran el nou patronat de la fundació siguin els següents: Carles Duarte, fins ara vicepresident de Fundacc i que en endavant exercirà de president; Josep Martí, secretari de Comunicació; Fèlix Riera, director de l’ICIC; Àlex Gutiérrez, president de la fundació ESCACC; i Oriol Soler, membre fundador de Fundacc.
 
El patronat de Fundacc també va aprovar la creació d’un Comitè de Direcció, que "vetllarà per la gestió ordinària de la fundació, i d’una Comissió Tècnica participada pels mitjans de comunicació, les agències de mitjans i les indústries culturals, que garanteixi que la metodologia del Baròmetre permet la correcta mesura de tots els agents del mercat".
 
Finalment, el patronat també va aprovar la creació d’una Comissió de Garantia de Qualitat "que avaluï els aspectes metodològics que empra el Baròmetre i certifiqui que l’estudi compleix en tot moment amb els objectius fundacionals".

Publicitat
Publicitat

0 Comentaris

Publicitat