Publicitat
Comunicació · 20 de Juny de 2014. 09:09h.

El comte de Godó demana diàleg al Rei

L'editor de la Vanguarida reclama "intel·ligència, preparació i capacitat"

El comte de Godó demana diàleg al Rei

Javier de Godó en el lliurament del premi Quim Regàs de periodisme a Lluís Foix

El comte de Godó, Javier de Godó, ha demanat diàleg al Rei Felip VI amb Catalunya. “Estem segurs que el Rei sabrà estar al lloc que li correspon i, alhora, consolidar els ponts necessaris per al diàleg i la negociació amb els quals resoldre els problemes que afronta la nostra societat”, ha manifestat.

L’editor de La Vanguardia manifesta en un article que “és ben sabut que Felip VI arriba a l’inici del seu regnat en un moment històric crucial per la crisi econòmica, política, territorial i institucional que travessa el país, i Europa en general”. 

“Una situació -diu- que requereix intel·ligència, preparació i capacitat –tres virtuts que no li falten, al nou monarca–, coneixent el paper constitucional que li correspon”. Godó també expressa que “de suport no n’hi faltarà, a Felip VI, per dur a bon port la seva missió. I entre aquests, té el d’aquesta casa”.

Finalment, apunta que “el Rei sap que en aquest centenari mitjà de comunicació, que es prea de ser un referent de la societat catalana, trobarà sempre l’afecte i la col·laboració que hi va trobar el seu pare, Joan Carles I, amb la decidida voluntat de superar el difícil moment que passa el país”. ”Aquest és, en un dia històric, el nostre anhel i la nostra esperança. Benvingut, Felip VI”, conclou.

Publicitat
Publicitat

28 Comentaris

Publicitat
#22 BEJOTA, BCN, 27/06/2014 - 19:50

SEAT: Fonts del sector asseguren a CRONICA GLOBAL que des d'Alemanya "no s'entén la pressió política nacionalista per organitzar una consulta il·legal que tiba les relacions polítiques i empresarials".

#21 luzbell, barcelona, 22/06/2014 - 20:51

el robo sistematico a los trabajadores en catalunya por parte de la Generalitat para subvencionar a los jaleadores del regimen, esta dando lugar al mayor genocidio tanta a nivel de las personas y culturamente deformando la realidad veremos a ver donde terminamos.

#20 Papaluna, Barcelona, 21/06/2014 - 18:30

En les funcions del nou Rei no hi ha les de 'dialogar' amb en Mas, sobre tot després de la putada de ni tant sols aplaudir el dia de la proclamació. En Mas en qui se les ha de veure és amb el conjunt del Poble espanyol (Congrés), al que traeix al fomentar la secessió unilateral. Mas: estàs acabat!

#20.1 Pere, Badalona, 22/06/2014 - 20:32

Clar que si noi!!!!!!!

Molt bé, t'esperem el 9N!!!!

Per cert, el teu vot val 1 i prou!!!!

El 9N Si Si!!

//*//

#19 Xavierf2, castelldefels, 20/06/2014 - 20:58

Son de verdad o son figuras del museo de cera?. Sr Conde usted y a los suyos les importa un pimiento catalunya, usted sólo busca la manera de acumular mas riqueza sin pegar ni golpe. Sois lo que sois y como a cada c..... le llega su San Martin. Esta es la CASTA que manipula .

#18 Vlac, Barcelona, 20/06/2014 - 20:00

¿No se ha enterado el Conde de Godó que en votación DEMOCRATICA en el Parlamento donde reside la soberanía nacional, se dijo NO a la consulta? ¿Respetamos la democracia o solo cuando nos conviene?...

#18.1 Casper, Bcn, 20/06/2014 - 20:37

Vlac, pierdes el tiempo siendo tan conde drácula, entre otras cosas porqué tampoco te van a hacer conde godofredo.

#18.2 Vlac, Barcelona, 20/06/2014 - 22:32

Para Casper: Pero aceptáis una resolución democrática de acuerdo a la legalidad vigente o no?
( Como dijo Buchanan, el proceso es antidemocrático,,,)

#18.3 Pere, Badalona, 22/06/2014 - 20:35

El millor de tot nois és que la Generalitat de Catalunya té poder legislatiu, així que ens fem una llei a mida i tots a VOTAR!!!!!!

Per cert, jo votaré Si Si el 9N, i tu??????

Sumat a Sumate!!!!!!!!!

//*//