Publicitat
Comunicació · 28 de Setembre de 2017. 09:44h.

El Financial Times alerta sobre "enfrontaments al carrer”

“Catalunya podria explotar”

El Financial Times alerta sobre "enfrontaments al carrer”

El Financial Times adverteix que “els pròxims passos podrien ser al carrer i la detenció del Govern català. Catalunya podria explotar”. “Les dues parts diuen que tenen prou força per imposar la seva voluntat, però totes dues depenen també de governs de minories inestables. És a dir, cap dels dos es pot permetre perdre aquest assalt”, consideren.

De la mateixa manera, assenyalen que “Rajoy es juga la seva reputació amb el referèndum, necessita demostrar a la resta d’Espanya que Catalunya no pot trencar la llei. Però alhora ha d’evitar ser massa dur, cosa que podria inflamar el sentiment separatista”. “Hi ha l’opció que Catalunya declari unilateralment la independència i intenti recaptar els impostos, i es converteixi, de fet, en una nació rebel”, apunten.

Publicitat
Publicitat

16 Comentaris

Publicitat
#6 Aran non ei Catalonha, Barcelona, 29/09/2017 - 03:17

La generalitat lo ha programado para que haya disturbios y enfrentamientos, lo sabe cualquier observador. El FT habla con conocimiento de causa.

#5 Josep de Sarrià, SARRIÀ SANT GERVASI, 28/09/2017 - 12:13

KE EXPLOTI TOT!

ÉS LA REVUL.LUCIÓ NACIONAL!

ELS PARIAS KATALANS HEM ESTAT OPRIMITS PEL FAIXISME ESPANYOL!

A LAS BARRIKADAS!

#5.1 pepe.----, andorra, 28/09/2017 - 12:42

si durruti levantara la cabeza anda q no se iba a reír de estos comunistas de salón y cubata a 20 pavos.

#5.2 Marta, Bcn, 28/09/2017 - 13:43

Unos a las barrikadas y otros a las mariskadas,....y a tomar unos gintonics después.

#5.3 Capit@n España, The broquil is over, 28/09/2017 - 14:31

The gintonics revolution is here !!!!!

#4 Calimero, Barcelona, 28/09/2017 - 11:47

No pasa nada.. . Los turistas se largan pero somos collonuts... Los hoteles los llenaremos de refugies y seremos ricos y plenos... que catetos son estos estelados...

#4.1 SOMNI, SOMNI, 28/09/2017 - 12:10

EL SOMNI DE COLAU !!!!!!!!!!!!

#3 Jordi Perpinyà, Perpinyà (Catalunya), 28/09/2017 - 10:43

Els espanyols frisen perquè hi hagi violència. Tranquils, els únics que poden agredir i insultar són les forces d'ocupació espanyoles i els grups ultres (la punta de llança de l'espanyolisme "civil")

#3.1 pepe.----, andorra, 28/09/2017 - 12:44

el pravda no lo hubiera dicho mejor, aunque me parece q te falta eso de bestias reaccionarias para tener completo el cupo de topicos falsos. Como siempre jordi, usando la mentira como arma politica, eso si, para librarse de este personal, la unica solucion, Barcelona autonomia.

#3.2 Jordi Perpinyà, Perpinyà (Catalunya), 28/09/2017 - 12:53

Pepe: veig que ara estàs a favor del dret a l'autodeterminació. Sàpigues però que només s'aplica a les nacions i no a les seves capitals o ciutats. Per exemple, si Madrid volgués separar-se de Castella no ho podria fer emparant-se en aquest dret internacional.

#3.3 Fredolic, Sant Celoni, 28/09/2017 - 17:22

¿Y vosotros sois una nación? ¡Hahahahaha! ¡Espera que ahora voy y me descuajeringo de tanto reír! Se me acaba de caer la mandíbula y la estoy buscando a gatas por el suelo ¿Nación, dices? ¡Anda, desgraciado, lo que tú necesitas es un veterinario de guardia! Me parto, me parto... Déu meu, quina colla de arrauxadets i taradets de merda ¡Hahaha

#2 VENTURA, Barcelona, 28/09/2017 - 10:24

ES LO QUE ESTAN BUSCANDO, QUE HAYA SANGRE PARA HACERSE LAS VICTIMAS.