Publicitat
Comunicació · 18 d'Agost de 2011. 08:55h.

El Madrid trenca peres amb TV3

Per una pregunta sobre Cesc Fàbregas a la llotja del Madrid

El Reial Madrid ha vetat TV3 i ha prohibit que els directius i representants esportius del club facin declaracions a la televisió pública catalana. El motiu és que, en el partit d'anada, el periodista de TV3, Josep Maria Puig, va preguntar al director de Relacions Institucionals del Reial Madrid, Emilio Butragueño, sobre si els hi feia por el fitxatge de Cesc Fàbregas pel FC Barcelona.

El matexi periodista, a la mitja part del partit al Camp Nou, ha explicat que "no tindrem declaracions, al final del partit, de representants del Madrid. El director de Comunicació, Antonio Galeano, s'ha dirigit a la posició de TV3 i ens ha comentat que no parlarà ningú del Reial Madrid".

"El motiu és la falta de respecte. Jo mateix, en una entrevista que vam fer al senyor Butragueño, li vam faltar el respecte per preguntar-li perquè el Barça ha fitxat Cesc Fàbregas i si els hi feia por", afegeix.

Per últim, diu que "aquesta pregunta no els hi va agradar i per tant, a partir d'ara, com va fer Figo un bon dia que no va volguer parlar per TV3 tampoc ho faran els directius i els representants esportius del Reial Madrid".

Josep Maria Puig, amb Zubizarreta, al Camp Nou
Publicitat
Publicitat

23 Comentaris

Publicitat
#10 una excusa com una altra, Barcelona, 18/08/2011 - 22:38

La veritat la pregunta és bastant patètica i la majoria de periodistes esportius de TV3 (no tots) pateixen d'un excès de forofisme.Tots els barcelonistes no som uns fanàtics com ells voldrien.

#10.1 Ressort, Barcelona, 18/08/2011 - 23:51

#10.1

Ui, la teva reflexió!!! quina pudor de periquito i de madridista que vol fer-se passar per tolerant...se't veu la ceba, noi! A TV3 l'únic forofisme és el dels impotents...potser com tu???

#10.2 Jaume BARÇA SI,TV3 NO!!, Sant Feliu de Codines, 19/08/2011 - 00:34

Penso exactement el mateix que tu, jo soc culé a tope i segur que molt mes culé que aquests de TV3 que només van als seus interessos partidistes i polítics i sobretot fanatics molt el Xavi Torres un clar exemple del fanatisme catalanista radical e intolerant.
VISCA EL BARÇA SEMPRE AMUNT!!

#9 Antoni, Mahón con H, 18/08/2011 - 14:37

Pues me parece muy bien a TV3 ni agua.

#9.1 kimet, Bcn, 18/08/2011 - 18:25

A ver si lo pillas "antoni" la prensa DE TODO EL MUNDO no opina como tu. Las imagenes estan ahi.

#9.2 Josepó, barcelona, 18/08/2011 - 19:10

Doncs jo a tu et donaria aigua. Però, per veure si t'ofegues. JOJOJOJOJOJOJOJO
VISCA CATALUNYA LLIURE

#9.3 Jordi, Teià, 18/08/2011 - 19:56

S'ha de ser ben ressentit, per entrar en un mitjà català com e-notícies a deposar un comentari com aquest. Antoni, ets un pobre home.

#9.4 jan, barcelona, 19/08/2011 - 10:53

molt bona josepo!
Espanyolitzadors, foteu el camp a casa vostra! La resta d'espanyols es pot quedar...

#8 Ricard, Reus, 18/08/2011 - 14:25

La pregunta la verita, és una mica de P3, xò la reacció del RM d P2...Penso q és l'excusa q esperaven x poder vetar-los. Tal com s'està mourinyinant tot el club és una evolució lògica. Ahir mateix no van ni tenir la dignitat d'esperar al camp l'entrega de la copa. On no n'hi ha no en raja.

#8.1 Jordi, Teià, 18/08/2011 - 19:57

Se'n diu "señorío". Aqui no ho entenem, perquè d'això es veu que no en tenim. Afortunadament, es clar.

#7 Joan, barcelona, 18/08/2011 - 12:14

Desde luego hay q ser bobo, igual se piensan q nos interesa lo q digan. Lo dicho, creen q lo q dicen es importante, pobres.... q ven como cada vez son mas pequeños y q cada vez les sigue menos gente, aquí y fuera d aquí.

#5 jk, vic, 18/08/2011 - 11:12

y estos de tv3 se han bajado el sueldo ya?

#5.1 kkpedo, Puigcercos, 18/08/2011 - 13:45

I a ti....¿ ya te han despedido ?... venga dime que SI hombre... dime que SI..!!!

#5.2 dela tele, La Ceba, 19/08/2011 - 10:41

Doncs que sàpigues que sí, que els treballadors de TV3 i empreses de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisual hem decidit en referendum retallar el nostre sou un 5%. També et recordo que dos anys enrere ja ens van baixar unilateralment el nostre sou. un 3%.