Publicitat
Comunicació · 2 de Gener de 2012. 17:58h.

El mèrit de Terribas

TV3 lidera el 2011 amb 2 punts d'avantatge sobre Tele 5

El mèrit de Terribas

Mònica Terribas, en una foto d'arxiu

TV3 ha finalitzat l'any 2011 com la cadena més vista a Catalunya, amb el 14,1% de quota de pantalla, dos punts més que la seva principal competidora, Tele 5. La televisió pública catalana ha situat un total de 27 programes entre els 40 més vistos de l'exercici.

La cadena dirigida per Mònica Terribas també ha estat líder al mes de desembre amb gairebé el 14% de quota i 17 dels 31 dies al capdavant del rànquing.

La televisió catalana ha liderat deu dels dotze mesos del 2011. En el conjunt de l’any, canals de Televisió de Catalunya han aconseguit el 19,3% de quota. D'altra banda, els canals temàtics de TVC han aconseguit: el canal de notícies 3/24, l’1,1%; el canal infantil i juvenil Super3-3XL, l’1,6%; i el canal Esport3, el 0,9%.

Dels 10 programes de TV3 situats entre els 15 més vistos a Catalunya durant el 2011, tots són partits de futbol del Barça -també prèvies o l'espai posterior-, tret d'un capítol de Crackóvia i un Telenotícies cap de setmana vespre.

Publicitat
Publicitat

19 Comentaris

Publicitat
#9 Ramon A., Sant Cugat del Valles, 05/01/2012 - 17:24

Si no vaig errat, tenim uns 900 i escaigs de municipis a Catalunya, Es queixa que li han fet una retallada, i ens diu que futbol no el podrem veure'l en directe, i alguna cosa mes, que no son competitius, pero avui el dia de la cavalcada de reis, TV3 te que fer-la desde Andorra.

#8 jajajajajaaaa, Barcelona, 04/01/2012 - 12:21

exacto a que precio es el milagro ? 300 milloncetes y solo un 145, vamos ni los votantes de CIU la ven

#8.1 Gerard, Barna, 04/01/2012 - 18:39

Per això és líder, rialler. Perquè no la veu ningú. fas com els nens petits, et tapes els ulls i tot allò que tu no veus és que no existeix.

#7 Pere, CATALONIA IS DIFERENT, 04/01/2012 - 07:51

SI A TV3 LI TREIEM EL BARÇA, PERD EL SHARE, DE CALAIX!!

#7.1 Gerard, Barna, 04/01/2012 - 18:37

Sia Tele5 li traiem el Sálvame, perd el share. Si a TVE li traiem els TN i els partits, perd el share... Molt bé, i doncs?

#6 Daserrout, BCN, 03/01/2012 - 12:37

A quin preu ?. No cal ser un Einstein, amb la pasterada que dilapida la Terribas qualsevol persona de mitjana intel·ligència ho faria tal vegada millor.

#6.1 pere, esplugues, 03/01/2012 - 16:50

Doncs tu deus ser molt llest. Perque quan ella hi va entrar TV3 era la quarta cadena en share i ara ja fa temps que n,ès la primera. De fet, l,anterior responsable, Paco Escribano, deia que torna a ser líders era impossible.

#6.2 Terraxa, Terrassa, 03/01/2012 - 17:44

Això només tindria mèrit si ho gestionés com una empresa privada amb cost 0 per als contribuients.
Si l'estat em dóna 300 milions a l'any poso l'empresa on estic la primera al sector.... de tota Europa!!
Clar, que, com tu ho demostres, cal ser molt llest per a entendre-ho

#5 Terraxa, Terrassa, 03/01/2012 - 11:17

El gran mèrit de TV3 és haver fet creure a la ciutadania que és imprescindible (cap TV ho és) i que és lògic pagar una salaris desmesurats a una plantilla sobredimensionada.
(CCMA = 177 mios euros de personal : 2.700 empleats = /- 48.000 euros bruts/any)
NI UN DURO PER A MITJANS DE COMUNICACIÓ